Yer: Karanlık Ev Boyutu
Dragma Köyün'den arta kalan 5 ağa ve Lider, 5.Ağa Cep-o'nun elementali olan karanlık boyutun --Karanlık Ev Boyutu-- yeteneği sayesinde Akara'nın saldırısından kurtulmayı başarmışlardı. Bu yetenek kullanıcının insan dünyası dışındaki bir boyutta yaşanılabilir karanlık bir alan yaratıp istediği kişileri bu alana sürükleyebiliyordu.
Köyün 4.Ağa'sı: Kimdi onlar.
Laria(Köyün 2.Ağası): Bilmiyorum Poko(4.Ağa) fakat Sin'den geldikleri kesin. Bu kadar güçlü kişiler Sira'da olsaydı bilirdik.
Rent-o(Köyün 3.Ağası): Kesin Karanlık kullanıcısının parmağı var bu işte. Kaybolan güçlerini geri almak istiyor kesin.
Laria: Şimdi Zanaı değil Rent!!!
Rent-o: Hayır tam zamanı. Siz de farkındasınız değil mi? Işık ve Karanlık uyandıktan sonra yüzyıllardır saldırılmayan köye saldırılmaya başlandı. Tüm inananlarımızı kaybettik. Bunun karanlık kullanıcısının işi olduğu açık değil mi?
Drag-Ro: Haklısın Rent... Bu kadar tesadüf fazla. Fakat düşünmeden hareket edemeyiz. Hem de sadece inananlardan biz kalmışken.
Rent-o: Bu kadar yeter!!! Ben artık yerimde durmayacağım. Gidip o Karanlık kullanıcısı piçini öldüreceğim.
Rent-o hızlıca --Karanlık Ev Boyutu--'ndan çıkmak için hareketlendi.
Del-Svin(1.Ağa): Hey Rent-o hiçbir yere gidemezsin kal ve Liderden davranışların için özür dile hemen.
Del-Svin kılıcına davrandı.
Rent-o: Siktir git Del!!!!
Rent-o hızlıca boyutu terk etti.
Del-Svin: O şerefsiz.... Hiç merak etmeyin Lider hemen onu buraya getireceğim.
Drag-ro, Del-Svin'i durdurdu.
Drag-Ro: Bırak gitsin..
Del Svin: Ama efendim
Drag-Ro: Dragma Köyünü bu zamana kadar ayakta tutan inançlarıydı. Büyünün gelecekte bir zaman felaket ile beraber ortaya çıkacağı ve miras yoluyla birbirimize geçen karanlık taşların bir gün elemente dönüşeceği bize vahiy olarak aktarılmıştı. Büyüsüz eski dünyada bizim inancımıza hurafe diyen diğer insanların aşağılamalarına bizim dedelerimiz bir şekilde katlandı fakat sonradan bu inancı daha iyi yaşayabilmek için çok güçlü Do manipülasyonu sayesinde köyümüz gizli köy olarak kalmaya ve inancımız yaşamaya devam etti. Sonunda bu şeref bize nail oldu. Şeytanlar ve Büyü bizim zamanımız da geldi. Bu şerefe uygun bir şekilde devam etmeliyiz. Yani inancımızı takip etmeliyiz.
Del-Svin: Bu hikayeyi zaten biliyorum fakat konumuzla ne alakası var.
Drag-ro: Rent-o kendi inancını takip ediyor. Onun inancı ona Karanlık kullanıcısını şimdi öldürmesini söylüyorsa onun inancına mani olamayız. Kaybetse bile elimde daha değerli bir şey olacak... o da BİLGİ....
2 Hafta Sonra
Yer: Hem Sira kıtasının hem Barbar bölgesinin en kuzeyi Siyah Kaplan Kavmi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...