20.Bölüm:"Kurt Kalesi Savaşı" 1.Kısım: Eşleşme

20 4 0
                                    

Zoon kaleye saldırın emrini verdikten sonra Yetkililer adamlarıyla tam gidecekken Zoon onları durdurdu.

Zoon: Söylemeyi unttum. Bozdağ'a dikkat edin eğer onu görürseniz acilen kaçın. Onu yenemezsiniz onu bana bırakın. 

Yetkililer kafasıyla onayladı ve kaleye doğru gitmeye başladılar. Yetkililer adamlarıyla hızla kaleye girmeye başladı. Klae gözetmenleri acil durum zilini çaldılar. Büyük bir savaş patlak verdi. Tam 6 yetkili vardı. 

1. Yetkili: Dağılın ve güçlüleri arayın. Anında indirin ama öncelikli göreviniz Beyaz Ateşi bulup öldürmek. 

Diğer yetkililer onaylayıp dağıldılar ve kendilerine rakip aradılar.

Bunlar olurken Zoon ve Berin dışarda;

Zoon yerde sırt üstü yatan Berin'in üstüne basıyor ve gitgide daha çok yükleniyordu.

Zoon: Cidden bu kadarcık güç ile mi bir 3.yetkiliyi yendin ciddi misin gerçi Zehir Salağının 3.yetkilisinin ne kadar güçlü olmasını beklersin o apayrı konu.

Berin bir anda ışık gücüne geçti. Zoon gözünü kamaştıran ışık yüzünden ayağını biraz kaldırdı. Berin ise hızlıca kaçtı.

Zoon bir an şaşırdı sonra toparlandı. Güldü.

Zoon: Demek öyle ha gücün çok tuhafmış ama karmaşık bakınca çözülmüyor gizemli bir güç tatmam lazım. GEL VE TÜM GÜCÜN İLE SALDIR.

Berin kılıcını çıkardı ve son sürat bir saldırı yaptı. Zoon hızına şaşırdı ama sıyrılmayı başardı. Berin son sürat saldırı yaparken Zoon da kaçınıyordu.

Zoon bu saldırılardan sıyrılıp Berin'in suratına yumruk indiridi. Berin uçup arkasındaki ağaca çarptı. Berin Zoon'a doğru baktığın da kendisine doğru gelen kayalar olduğunu gördü Berin ışık formunun sayesinde hızlıca kaçındı ve Zoon'un karşısına geçti. Zoon gülüyordu ve elleri cebindeydi. Zoon Zayıf bir yapıda ama uzun boyluydu. gözleri simsiyah sadece siyah Berin her gözlerine baktığın da dehşete kapılıyordu.

Zoon: Çok harika bir gücün var ama kontrolün eksik gibi daha yeni edinmiş gibisin hmm. Sen daha güçlenmeden işini bitirmem lazım tehlikelisin. Ama Bozdağ ile savaşıcağım öncelikle seninle ısınmam lazım. Gerçi bu bahanesi gerçek olan ise senin ile biraz daha eğlenmek istiyorum.

Berin sinirlendi. Işık formunu daha fazla kontrol edemezdi. Son saldırısını iyi yapmalıydı. Kılıcına ışık gücünü yoğunlaştırdı. bütün vücudundaki manayı kılıcına aktarabildiği kadar aktardı. Zoon şaşırdı.

Zoon: Ne yapmaya çalışıyorsun?

Lord Berin: Şövalyenin mükemmel dengesi --Parlak Kılıç-- --Işık Kralının Kesişi--

Lord Berin Parlak kışıç saldırısını yapmıştı saldırı sonucu her yer duman oldu. Dumandan Zoon çıktı yara dahi almamıştı ama yüzünde korkunç bir ifade vardı.

Zoon: O saldırıda neydi öyle çok tehlikeliydi. 

Lord Beirn: Nasıl olur? Hiç çizik bile almamış.

Lord Berin Işık formunu kaybedip dizleri üstüne düştü.

Zoon: Sen tehlikelisin ve ölmelisin.

Zoon kılıcını çıkarıp son sürat Berin'i öldürmek için saldırırken. Etraf birden Somsoğuk oldu ve Berin ile Zoon arasına büyük bir buz tabakası girdi. Zoon şaşırdı ama kılıcıyla var gücü ile buzu parçaladı. Berin'e doğru kafasını kaldırıp bakmak istedi ama gördüğü kendisine doğru hızla gelen sivri iki Buz parçasıydı. Zoon hızla atlatamaya çalıştı ama biraz çizik almak zorunda kaldı. Bunu yapan kişiye bakmaya bile gerek yoktu bu yoktan var olan ve her yeri soğutan aura Bozdağ'dan başkası olamazdı.

Bozdağ: Benim imparatorluğumda bir yere saldırmak mı Gölgeler kafayı yemiş olmalı her halde değil mi Zoon?

Zoon heycanlandı.

Zoon: Bende sana gelecektim ama küçük bir işim vardı.

Bozdağ: Anlıyorum. 

Bozdağ Berine dönüp şişede bir iksir verdi. 

Bozdağ: Mananın bittiğini görüyorum bunu iç anında mananı dolduracak ama yarın çok büyük bir acı çekeceksin. Şimdi git Kale'nin durumu iyi değil merak etme Sıcak Kaleye yüklü bir miktar yardım yapacağım

Berin hiçbir şey demedi. ilacı içti. Ayağa kalktı ve hızlıca Kaleye doğru koştu.

Bozdağ, Zoon'a döndü.

Bozdağ: Başlayalım o zaman

Zoon ve Bozdağ birbirleri ile savaşmaya hazırdı.

Bir İmparator ile gölgenin ilk savaşı BAŞLADI.



Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin