Kurt Kalesinde yetkililerden biri kendine verilen emir üzerine güçlü bir düşman arıyordu. Yetkili, erkek normal boylarda siyah saçlı bir adamdı .Ok ve yayı sırtına asmıştı. Yolda ilerlerken karşısına 3 tane asker çıktı. Askerlerden birisi Büyü yapabiliyordu. Büyü yapabilen asker kılıcını yetkiliye doğrultup kılıcının ucundan ateş topu gönderdi. Diğer iki asker de son sürat saldırıya hazırlandı. Askerler yay ve oku gördükleri için yakın dövüşe girmeyi düşündüler. Yetkili ateş topundan çevikliği sayesinde hızlanıp. kendine doğru gelen iki askerden birinin dibine kadar hızla girdi. Asker bu hız karşısında donup kalmıştı. Sonra da sağ bacağında gizli bir bıçağı hızla çekip bir anda dibine girdiği askerin boynunu kesti. Diğer asker ona sağ tarafından yaklaşıp kılıcını savurdu. Yetkili kılıç darbesini eğilerek atlattı ve Bıçağını askerin kalbine sapladı. Sadece büyü yapabilen asker kalmıştı.
Asker: SENİ ŞEREFSİİİİİZ!!
Asker büyü gücünü kılıca aktardı ve kılıcı alev almaya başladı.
Yetkili: Güney ve Altın şehrin Silah teknolojisi ha. Normalde bir silahın kaplanmasına gerek olan Güçlendirme Büyüsünün üçte birini kullanarak kapayabiliyorsun. Böylelikle hem kılıcına daha fazla güç yükleye biliyorsun hem de manadan tasarruf edebiliyorsun. Tehlikeli silah.... Ama...
Asker hızlı bir şekilde kılıcını Yetkiliye doğru savuruyordu. Yetkili hepsinden sıyrıldı ve bulduğu açıklıkta bıçak ile askerim eline ani bir hasar verdi. Asker bu acı karşısında bir anda kılıcını düşürdü. Yetkili fırsattan istifade bir anda Bıçağıyla askere atıldı. Lakin hızlıca yaydan çıkan 2 ok sesi duydu. sesin geldiği yere hızlıca baktığında başına doğru gelen bir tane olduğunu fark etti. Ondan kaçındı. Ama diğeri bıçağına gelmişti. bıçağı kırılıp yere düştü. Oku atan kişiye baktığında bir kızdı. Evin çatısındaydı.
Lila: --Fırtına Oku--
Yetkili: --Basit Buz Duvarı--
Yetkili, Lila'nın ani saldırısını bir anda durduramadığı için basit düzey bir savunma yaptı. O yüzdende çok engelleyemedi ve geri doğru uçtu.
Lila: Demek buzsun he.
Lila yerde yatan askere döndü senin gücüne ihtiyaç var. Sen savaş alanına git. Ben bunu alırım.
Yetkili yerden kalktı.
Yetkili: Demek seninle eşleştim ha.
Zinta: Bayadır böyle güçlü bir yay kullanıcısı ile savaşmamıştım. Harika hissediyorum. Benim adım Zinta , Kara Gözün 5.yetkilisi Taş Balta'nın yerine geçen Buzul Okçu Zinta
Lİla: Son işlerim hep sıkıcıydı. Bugünlerde hep aksiyon dolu oluyor ama okçuyla birebir atmak benim içinde baya süre geçti. Ben Lila ,Çölün Okçu Kızı Lila
Yetkili biranda yanındaki çıkıntıdan hızlıca tırmanarak bir evin balkonuna çıktı. Lila, Zinta'ya rahat vermemek için. Ok fırlattı. Zinta hayran kaldı. İçinden;
Zinta: Hızıma rağmen çok isabetli.
Zinta: --Us.Co.Ra-- (Us:Zıplama Co:Güçlendirme)
Zinta Manasal hareket kullanıp zıplamasını güçlendirdi ve birden çatıya çıkarak oktan sıyrıldı. Lİla içinden;
Lila: Manasal büyüyü çok hızlı yaptı.
Artık ikisi de çatıda ve hemen hemen aynı yükseklik delerdi. İkisi de bir kaç defa birbirlerine ok atıp sıyrıldılar. Ondan sonra ikisi de bacalar sayesinde siper alacak yer buldular. Zinta Lila'ay doğru bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...