İki Asker güzel bir şekilde uğurlanmış mektup gönderilmişti. Lila , Berin ve Beyaz Ateş yavaş , Zileyn'i de kelepçeleyip bağladıktan sonra yavaş yavaş devam etmeye başlamıştı.
Lila: Hey Berin
Berin: Ne oldu?
Lila: Bu Canavar Eğiticileri denen kişiler de kimler?
Lord Berin: Şeytanlar dünyadan yok olduktan sonra canavarların ortaya çıkma sebebinin hayvanların şeytan kanı içmesi olduğu öğrenildi. Bunu duyan Büyü bilimcileri ve profesörler şeytan kanını araştırmak istediler ama bir sorun vardı. Şeytan kanı normal sıcaklıkta çabuk buharlaşıyordu bu yüzden çok elde edemediler. Eldeki var olan kanların sayımı bittikten sonra Fatih Zorda tarafından Şeytan Kanı Çalışma Merkezi kuruldu. Elde edelin kanlar ana araştırma için yeterli olmadığından ilk yapılan çalışma kanı çoğaltma üzerineydi. Bir süre sonra kanın nasıl çoğaltılacağının bulunduğu söylenen bir mektup Fatih Zorda'ya iletildi ama Zorda Çalışma merkezine gittiğinde çalışma merkezinin yok edildiğini gördü. Ancak bir kaç Profesör ve Büyü bilimcilerin cesetleri yoktu. Fatih Zorda ilk başta şüphelense de o sıralar başında kalıntı sorunları olduğundan çok ilgilenemedi. Sonradan ortaya çıktı ki. Hepsi bu kayıp Profesörlerin işiymiş. Canavar kanın çoğaltılması yapıldıktan sonra herkesi öldürmüşler. Nasıl öldürdükleri hala bilinmiyor. Sonradan bu çoğaltılan kanlar ile kendi çalışmalarını yapmış ve canavarları eğitmenin yollarını buldular. Bir süre sonra yanlarına kişileri çekip bu yolları öğretmeye ve güçlenmeye başladılar. Gölgelerden sonra en güçlü karşıt kuruluş.
Lila: Demek böyle oldu.
Lord Berin: Baştaki kişinin Çalışmalardaki profesörlerden biri olmadığı düşünülüyor. Ben de bu düşünceye katılıyorum olayın içinde farklı şeyler var?
Lila sessiz bir şekilde kafasını çevirdi ve yola devam ettiler. Bir süre sonra
Lila: İÇC ile gelen kişiye iki mektup verdiğini gördüm olayı ne diğerinin.
Berin: Biri Kartz'a Ölen askerlerim için diğeri ise İmparator Bozdağa saldırıya uğradık iki kişi öldü şuan Beyaz Ateş ile beraber üç kişiyiz sadece ayrıca gücümüz tükendi. O yüzden İmparatora bize doğru yaklaşmaları için her şeyi anlatan bir yazı yazdım.
Lila: İmparatora böyle bir şey yazmak...
Berin: Gelecek. Çünkü duyduğuma göre Beyaz Ateş onun için çok önemli birisi.
Lila: Öyle bile olsa..
Berin: Merak etme Bozdağ beni sever. Buna rağmen ceza verse bile seve seve katlanırım sorun yok.
Yer: Canavar Eğiticilerinin sığınağı
Bilinmeyen Kişi: Başarısız mı oldum dedin?
Bir adam taht benzeri bir koltukta oturuyordu ve Frilya da diz çökmüş bir şekilde duruyordu
Frilya: Üzgünüm Efendi Reves ama oradan kaçmak zorunda kaldım.
Reves sinirlendi. Büyü gücü bir anda etrafa saldı. Yer sarsıldı. Frilya korkudan titriyordu.
Reves: Üstünde nerdeyse bir çizik bile yok neyden kaçıyordun he.
Frilya: Efendim. Beyaz Ateş denilen herif "Do" gücünü kullanabiliyordu.
Reves: Do mu kullanıyordu dedin?
Frilya kafa sallayarak onayladı.
Reves: Do'yu sadece biz ve o adam dışında kimsenin bilmemesi lazımdı. O Beyaz Ateş denen it nerden biliyor.
Reves durdu düşündü sonra ayağa kaltı.
Reves: Hem kullanıyor olsa bile sen de kullanabiliyorsun. Niye kaçtın?
Frilya: Özürlerimi sunuyorum. Lordum ama saldığı Do enerjisi çok güçlüydü. Kaçmaktan başka çare yoktu yoksa orada ölürdüm.
Reves: Güçlü müydü onun Do gücünden korkup benden korkmadın öyle mi?
Frilya: Hayır efendi Reves öyle de..
Reves birden etrafa çok büyük bir baskı saldı. Bu baskı öyle güçlüydü ki Frilya zar zor nefes almaya başladı ve bir süre sonra bayıldı.
Reves: İşte Do dediğin güç böyle bir güç kim daha güçlü he!?
Reves Kapıdaki askerlerine seslendi.
Reves: Hemen bunu Ceza Odasına götürün Bir hafta orada kalacak.
Bir kaç gün sonra
Berinler güçlerini geri toplamış ve tüm gücüyle yola devam etmişti. Bir süre sonra ilerde 100 kişiye yakın bir birlik göründü. Berin, Yakınlaştırma Büyüsü ile göz attı.
Lord Berin: Bu Bozdağ sonunda yolculuk bitti.
Lila derin bir iç çekti.
Biraz daha ilerlediler ve Bozdağ'ın grubu ile sonunda buluştular Berin ve Lila eğildi.
Berin: Ben Sıcak Kale Lordu Berin. Kuzey'in İmparatoru Bozdağ'ı selamlıyorum.
Lila: Ben ödül avcısı Lila. Kuzey'in İmparatoru Bozdağ'ı selamlıyorum.
Bozdağ eliyle doğrulabilirsin işareti yaptı.
Berin, Beyaz Ateş'i göstererek.
Berin: İmparator Alishan'ın emriyle Beyaz Ateş adlı suçlu şahsı size teslim etmek için buradayım.
Bozdağ, Beyaz Ateş'e baktı. Beyaz Ateş tepkisizdi.
Bozdağ: Beyaz Ateş iti bu ha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...