Büyücü Kadın, Sinestra'ya seslendi
Büyücü Kadın: Hey!!! İşin Bitti mi?
Sinestra: Evet bayağı eğlendim.
Büyücü Kadın: Eğlenmen Umurumda değil. Öldürdün mü?
Sinestra: Galiba...
Büycü Kadın: Galibası yok kafasını kes ve emin ol ben de şimdi benimkileri öldüreceğim.
Büyücü Kadın Beyaz Ateşe döndü.
Büyücü Kadın: Hey Bizimle geliyorsun. Bunun ile alakalı bir problem var mı?
Beyaz Ateş sırıttı.
Beyaz Ateş: Hiç Sanmıyorum.
Büyücü Kadın tam cevap verecekken çok soğuk bir mana hissetti. Çok güçlü bir manaydı.
Büyücü Kadın: İmkanı yok
Sinestra: Bu da ne?
Büyücü Kadın: Görev Başarısız. Kaçıyoruz.
Sinestra: Heee? Ama daha bunun başını kesmedim.
Büyücü Kadın: Bir önemi yok acele et.
Beyaz Ateş: Çok geç.
İmparator Bozdağ çok hızlı bir şekilde gelmişti.
Bozdağ: --Kızgın Buz--
Bozdağ kılıcını buz elementiyle doldurup salladı. Kılıcından büyük bir Buz aurası fırlattı. Sinestra ve Büyücü Kadın zor da olsa kaçınmayı başardı.
Sinestra: Off oda neydi lan! İkiye ayrılabilirdim.
Büyücü Kadın: Kaçmalıyız Hadi.
Büyücü Kadın, Tam son gaz kaçmak için kendini mana ile doldurmuşken Bozdağ birden önünde belirdi. Kılıcını çok güçlü bir şekilde Büyücü Kadına salladı.
Büyücü Kadın:--Alevden Duvar--
Büyücü Kadın alev elementi kullanarak duvar oluşturdu. Lakin yeterli değildi. Bozdağ'ın saldırısından dolayı yere yapıştı. Sinestra, Bozdağ'a bağırmaya başladı.
Sinestra: Oğlun zehirlenip ölmüşken buraya mı geldin gerçekten. Biraz vicdanın olmalı git de oğlunun cenazesini gerçekleştir önce be
Bozdağ şaşırdı.
Bozdağ: Neden bahsediyordunuz siz? Oğlum ölmedi. Zehirlendiği doğru lakin vücudundan siyah bir güç dışarı çıkmaya başladı ve şimdi durumu iyi bende bunun ne olduğunu biliyorsunuz diye sizi canlı ele geçirmeye çalışıyorum burada.
Büyücü Kadın şaşırdı. içinden;
Büyücü Kadın: Siyah bir güç mü ne demek istiyor şimdiden ölmüş olmalıydı.
Beyaz Ateş Kahkaha atamaya başladı.
Beyaz Ateş: HAHAHAHAHAHAH!!
Bozdağ: KES SESİNİ!!
Beyaz Ateş: Hahaha! Özür Özür.
Beyaz Ateş sustu. Bozdağ Büyücü Kadın'a döndü onuun da kafası karışmış gibiydi. Büyücü Kadın içinden;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...