63.Bölüm: Yazıtlar, Koz Dağı, Şeytanlar

2 1 0
                                    


Fatih bir süre sonra ağlamayı bıraktı ve sakinleşti. Bir süre sonra Nahu'ya döndü. 

Fatih: Başta soru konusunda bizi uyarmak ile haklıymışsın. Gerçekten de aklımda bir sürü boşluk var. Eski Karanlık kullanıcısı dediğine göre o zamanlar büyü vardı demek oluyor. Eski zamanlar da nasıl şimdi ki büyü gibi büyü vardı?. Büyü neden unutuldu? Kısaca bu uzak geçmişte ne oldu? Neyse...Sen devam edebilirsin.

Nahu, Kartz'a baktı. Başıyla onay aldı ve devam etti.

Nahu: Dragma Yazıtının devamı genelde Karanlık elementi ve bazı tarikat kuralları hakkında lakin Işık ve Beyaz Ateş elementleri hakkında da bazı bilgiler mevcut. Genel de bu bilgiler bu elementlerin yapabilecekleri hakkında. Bu elementlerin kendi kullanıcılarını neye göre seçtiği hakkında bir bilgi yok.

Kartz: O zaman Beyaz Ateş'te, Beyaz Ateş tarafından mı seçildi? 

Nahu: Hayır... O hak etti.

Fatih: Nasıl yani.

Nahu: Bu yazıtlar Barbar Kavmi bölgesinin Güneydoğu'sunda bulunan Koz Dağı'nın altında yer alıyor. Bu dağ güçlü canavarlara ev sahipliği yaptığı için bu dağa yaklaşmak imkansız olarak görülmüştü. Bu dağ bir anomaliydi. Şeytan saldırısı sırasında oluşmaya başlayan canavarlar bu dağa yaklaştığında tuhaf bir şekilde ayrılmıyorlar ve dağı koruyorlardı. Araştırmalarımıza göre ne kadar güçlü canavar ise o kadar yukarda duruyorlardı. Sanki canavarlar bir şeyi korumak için hipnoz edilmiş gibi anormal davranıyorlardı. Beyaz Ateş bu yazıtı bulduğunda daha elementali yoktu. Gücü sayesinde bu dağa yaklaşıp dağın eteklerindeki bir mağara yardımıyla  Dağın altına indi ve Yazıtları keşfetti. 3 yazıttan Günah Büyü Yazıtında okuduğuna göre bu elementlerin hepsinin bir iradesi olduğuydu. Bunu zaten size söylemiştim. Fakat Beyaz Ateş biraz daha farklı bir element. 

Fatih: Farklı derken.

Nahu: Biraz... Kibirli bir element diyebiliriz.

Kartz: Nasıl yani?

Nahu: Bu da bizi bildiğimiz son yazıta götürüyor. Karanlık ve Işık elementleri kendileri için iyi olacak kullanıcılarını kendi seçerken; Beyaz Ateş elementi, kullanıcıların onu kazanmasını ister. Bu son yazıtının sonunda bahsedilene göre Beyaz Ateş elementi kendini almaya gelecek insanlar için bir sınav hazırlayacak. O da...

Fatih ve Kartz, Nahu'nun sözünü kesti.

Fatih ve Kartz: Koz Dağındaki Canavarlar. 

Nahu güldü.

Nahu: Aynen... Beyaz Ateş elementinin iradesi canavarların zihni ile oynayacak bir mana yarattı. Kendisini o zaman ki tek alternatifi olan canavarlardan bir sınav hazırladı. Beyaz Ateş bunu okuduktan sonra Büyük Sira Olayının öncesindeki savaş için bunu kullanabileceğini düşünüp o dağa çıkmaya başladı.... Ve başardı.

 Fatih: Yani Berin ile benim elementimiz diğer elementlerin gelişmiş versiyonuyken Beyaz Ateş ise bizim elementimizin gelişmiş bir versiyonu. 

Nahu: Bildiklerim bu kadar.

Fatih: Hey bekle! Bu anlattığın olay Son Yazıtın son kısımları olduğunu söyledin. 

Nahu yarı korkmuş yarı tuhaf bir ifadeyle baktı.

Nahu: Çünkü Beyaz Ateş sadece son kısmını anlattı.

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin