Rent-o ve Fatih karşı karşıyaydı bir süre birbirlerine baktılar. Sessizliği Rent-o bozdu.
Rent-o: Sonunda karşılaştık Karanlık kullanıcısı.
Fatih: Sende bir karanlık kullanıcısı değil misin? Bu kana susamışlık da neyin nesi?
Rent-o güldü
Rent-o: Hiçbir sikimden haberin yok değil mi?
Fatih: Ne demek istiyorsun?
Rent-o: Kapa Çeneni!!!! Sadece dövüşelim.
Rent-o bu sözleri bağırır bağırmaz saldırıya geçti. Rent-o Karanlık Form'a geçtiği için tüm vücudu karanlıkla kaplıydı. Hızı ve gücü önemli ölçüde artmış bir şekilde hızla atılarak Fatih'e yumruğuyla bir saldırı gerçekleştirdi . Fatih iki kolunu do ile güçlendirip çapraz yaparak saldırıyı önlemeye çalıştı. Rent'in yumruğu Fatih'i biraz geri itse de bir hasar veremedi. Uzaktan bir siyah kaplan askeri Fatih'e bağırdı.
Siyah Kaplan Askeri: Fatih getirmek ben senin kılıcı!!! (Yarım yamalak Sin dili ile konuşuyor)
Siyah kaplan askeri Fatih'in kılıcını ona fırlattı. Fatih kılıcı havada tutu
Fatih: Harikasın Balu!!!! (Sira dili ile konuştu)
Fatih kılıcı kınından hızlıca çekerek savaşmaya hazır bir pozisyona geçti.
Fatih: Do gücünü başka bir cisime aktarmayı hiç denemedim... Fakat ne kadar zor olabilir ki...
Fatih, Do'sunu kılıca aktardı.
Fatih: Şuan ki sahip olduğum Do gibi yarım yamalak ama iş görür.
Rent-o hızlı bir şekilde Fatih'e yumruğu ile saldırdı. Fatih kılıcı ile saldırıları durduruyordu.
Rent-o: Nasıl böyle bir şey olabilir. Kılıcının hep aynı yerine saldırmama rağmen kırılmadı. O kılıçta ne öyle?
Fatih: Buz Elmasından yapılma bir kılıç asla kırılmaz. (Buz Elmasını merak ediyorsanız 32.bölüme bakın)
Rent-o: Buz Elması ne bilmiyorum fakat o kılıç biraz başımı ağrıtacak.
Fatih: Kesinlikle öyle.
Fatih saldırıya geçti. Rent-o Karanlık formu sayesinde çok hızlı ve güçlüydü. Bütün saldırıları kolaylıkla savuşturdu.
Rent-o: Kılıcını kırmama gerek yok. Senden daha hızlı e daha güçlüyüm.
Fatih sinirlendi ve saldırılarını arttırdı. Rent-o içinden;
Rent-o: Öyle dedim ama ondan hızlı ve güçlü olsam da harika bir tekniği var. Açık bulamıyorum. Onu hangi canavar eğitti lan.
Fatih saldırılarını arttırdı.
Rent-o: Fakat hala tecrübesiz veletin teki. Birazcık kışkırtmayla hemen sinirlenip saldırdı. Bu savurgan hareketleri sırasında bir açık bulabilirim.
Fatih ardı ardına saldırmaya devam ediyordu. Rent-o da rahatlıkla sıyrılıp bir açık arıyordu. Sonunda Fatih o açığı ona verdi. Rent-o güldü. Savaşı izleyen Nahu durumu anladı ve bağırdı.
Nahu: FATİH DİKKAT ET!!!!
Rent-o: Benimsin!!!!!
Rent-o, Fatih'de bulduğu açığa doğru hamle yapıyordu. Fatih güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...