31.Bölüm: Kurt Kalesinden Ayrılış

10 3 0
                                    


Kışincisi'ne gidecek tayfa meydana toplanmaya başlamıştı. Sora yüksek bir tabakaya çıkıp seslendi.

Sora: Biliyorsunuz ki İmparator Bozdağ oğlunun kötüleşmesi haberini duyunca hızlıca Kışincisi'ne doğru yola koyuldu. Kelvin da onu takip etti. Bu durumda da İmparator sizi Kışincisi'ne götürmem için beni görevlendirdi.

Sora Kara İnci askerlerine döndü. 

Sora: Mahkumlar Beyaz Ateş ve Zileyn'i getirin. 

Askerler onayladı ve mahkumları getirmeye gittiler. O sırada da yolculuk hazırlıkları devam ediyordu bir süre sonra askerler geldi fakat yanlarında sadece Beyaz Ateş vardı.

Sora Beyaz Ateş'e öfkeyle baktı öldürmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. Kendini sakinleştirip Beyaz Ateş'e yaklaştı. 

Sora: Demek Beyaz Ateş sensin.

Beyaz Ateş her zamanki gibi sinir bozucu gülümsemesini takındı. Sora sinirlendi ve ilgisini başka yöne çevirmek için sordu.

Sora: Zileyn nerde?

Asker tereddütlüydü ama yine de cevap verdi.

İnci Asker: Zindan da yoktu efendim kaçtığını düşünüyoruz.

Sora deliye döndü 

Sora: Ne diyosun lan sen!!

Sora, Beyaz Ateş'e döndü

Sora: Nerde o? Biliyorsun değil mi şerefsiz ?

Beyaz Ateş: Ben hep zindandaydım nasıl bilebilirim ki ?

Sora, Beyaz Ateş'in üstüne yürüdü ve yakasına yapıştı.

Sora: SİKTİRTME BELANI SÖYLE LAN!!!!!

Beyaz Ateş: Bilmediğimi söyledim değil mi?

Sora sinirlendi elini ateş ile güçlendirip. Beyaz Ateşe doğru yumruğunu sallayacak iken Berin Sora'nın kolunu tutup yumruğu durdurdu. Sora sinirle yüzünü Berin'e çevirdi.

Sora: Ne yaptığını sanıyorsun?

Berin: Onu ben sormalıyım. 

Sora: Sizi alakadar etmez Güneyli.

Berin: Eder! Çünkü ben de sizinle geliyorum ve daha duygularına sahip çıkamayan bir liderin bizi Kışincisi'ne götürebileceğini düşünmüyorum.

Sora: Haddini aşama Güneyli.

Berin: Sen de kendine gel Kurt Kalesi'nin sıradaki Kral'ı....  Beyaz Ateş'in kişiliğine senden daha fazla maruz kaldım. Yol boyunca seni sinirlendirecek bir sürü şey söyleyecek. Her küçük kışkırtmaya böyle tepki vereceksen sana nasıl güvenebilirim.  (Lila'yı göstererek) Kendi vatandaşım ve kendi canımı sana nasıl emanet edebilirim?

Sora biraz duraksadı sonra iç çekti. Beyaz Ateş'e baktı Beyaz Ateş hala piç gibi gülüyordu. Sinirlendi ama sinirini bastırabildiği kadar bastırıp sertçe yakasını bıraktı. Sonra kalabalığa bağırdı.

Sora: 1 Saat sonra yolculuk başlıyor yolculuğa gelecek herkes 1 saat içinde yolculuğa hazır olsun.



Yer: Zihin Karargahı

Burası Gölge liderlerinin buluştuğu bir yerdir. Fiziksel bir mekan değildir. Liderlerin Zihinlerinin birleştirip Zihin yoluyla toplanılan bir yerdir. Bugün kalan Dört Lider toplandı. Toplantı sebebi ise Gölgeler kurulduğundan itibaren ilk defa bir liderin ölmesiydi.  Gölge Liderlerinden Kalan Dört isim ise;

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin