Büyük Kan Kurdunun üstündeki Zileyn Büyük Kan Kurdunun başını okşadı ve emir verdi.
Zileyn: Açsın değil mi o zaman al sana ziyafet --Kan Kurdu Kükremesi--
Kan Kurdu kükredi ve ağızından sertçe Lord Berin'in iki askerinin bulunduğu yere bir basınçlı hava fırladı. Tam askerlere gelicek iken;
Lord Berin: --As.Te.Ra--
Lord Berin Artesa büyüsü ile hızlanıp kılıcı ile basınçlı havayı kesti
Lord Berin: Askerler Lila ve siz ikiniz siz diğer kurtlara odaklanın bu büyük kurt benim.
Lila ve Askerler: Tamamdır
Zileyn: Manasal büyü ha bakalım beni eğlendirebilecek misin?
Lord Berin: Eğlenir misin eğlenmez misin bilmem? Ama final de ağlayacağın kesin.
Lord Berin Kurda doğru Astera'dan aldığı güç ile hızla yaklaştı.
Lord Berin: --Ar.Te.Ra--
Artera büyüsü vücudun odakladığı bölgeyi daha hızlandırmasına yarar. Kılıç ile saldırıya geçen Lord Berin bu odaklanmayı kollarına aktarıp çok güçlü bir kesiş ile kurdun karnına saldırı yaptı ama Kurda o kadar büyük bir hasar veremedi çünkü umduğundan daha sertti.
Lord Berin: Kahretsin!! Bu kurt diğerlerinden farklı mı? Zayıf noktası karnı değil mi?
Zileyn kahkaha attı
Zileyn: Tabii ki de bu kurudun da zayıf noktası karnı ama bu kurt deiğerlerine daha büyük ve daha güçlü sadece sen ona zarar verecek kadar güçlü değilsin demek ki
Zileyn manasını kurda aktarmaya başladı.
Zileyn: --Mutlak Yönetim-- --Refleks Arttırıcı--
Zileyn kurda tam hakimiyet kurdu ve kontrolünün altındaki kurtla Lord Berin'e çok hızlı saldırı yaptı. Lord Beirn bu saldırı sonucu uçtu ve bir ağaca çarparak ağır bir hasar aldı.
Zileyn: Nasıl oldu da bu kadarcık güç ile Zes'i yenebildin. Bu güç ile yenebilmenin imkanı yok.
Berin acı içindeydi ama yine de yavaşça yerden kalktı. Astera büyüsü bitmişti ama tekrardan aynı büyüyü yapıp hızla Kurda saldırı yapmaya çalıştı ama Zileyn'in yaptığı Refleks artırıcı büyü sayesinde Kurt Berin'e üstten darbe indirdi. Berin yere yapıştı.
Zileyn: Ben de beni eğlendirirsin sanmıştım. Zes'i yendiğin gücü görmek istiyorum göster bana.
Berin yerdeyken Zes'in savaşında kullandığı gücü canlandırmaya çalıştı ama bir türlü başarmadı. Beyaz Ateş, Berin'e seslendi.
Beyaz Ateş: O kadar kolay çıkacağını mı sanıyorsun daha kendi gücüne bile inanmıyorken.
Zileyn: Demek göstermeyeceksin, O zaman... ÖÖÖL.
Kurt tam Berini ezecek iken.
Lila: -- Ar.Te.Sa-- --Fırtına Patlama Oku--
Lila, Artesa ve Hava okunu birleştirilmesi ile oluşmuş olan Fırtına Patlama oku ile Kurdun Berin'e saldıran ayağına bir saldırı yapıp saldırıyı engelledi ve Kurt ilk ciddi hasarını aldı.
Zileyn: OOOO burda güçlü bir kız var. senden daha güçlü gözüküyor Berin. Kurdumun bir ayağına ciddi bir hasar verdi. Eee başka neler yapabiliyorsun.
Lila: Maalesef en güçlü saldırım bu.
Zileyn: Yazık. Maalesef kurduma zarar verdiğin için seni öldürmem gerekecek.
Zileyn Kurduna mana aktardı ve gülerek;
Zileyn: --As.Te.Ra--
Berin ve Lila şaşırdı. Çünkü Astera büyüsü manasal olarak zor bir büyüdür. bu büyünün döngülerini kendi vücudunda bile yapmak zor iken. Kurdun vücuduna entegre etmek daha zordur. Ama başarırsa kurt aynı bizim yaptığımız gibi yüksek bir hıza çıkar.
Zileyn Astera büyüsünü yaptı ve kurt yüksek bir hıza da Lilaya doğru atladı.
Berin: DUR HAAAAAAAAAAAAAYIR.
Tam Lila'yı ezecek iken iki Askerden biri Lila nın önüne atlayarak darbeyi yedi ve çok kötü bir şekilde yaralandı. Zileyn güldü.
Zileyn: Vay be! Ne yürekli savaşçıların var lan Berin.
Zileyn Berin'e döndü ve Berin deli gibi kıvranıyordu vücudunda beyaz bir ışık ile yanıp sönüyordu. Bir den Beyaz Ateş Berin'İn yanında yoktan var oldu. Zileyn Beyaz Ateşin bu hızına çok şaşırdı çünkü büyü kelepçeleri hala takılıydı bu da büyü yapmadan Astera büyüsü yapan Berinden daha hızlı olduğu anlamına geliyordu.
Zileyn: Sen ne ara..
Beyaz Ateş: Hmm demek ki güç böyle çalışıyor.
Beyaz Ateş, Berin ile konumaya başladı.
Beyaz Ateş: Sakin ol ve kontrol altına almaya çalış. Eğer kontrolü kaybedersen belki savaşı kazanırsın ama onla kalmaz Lila ve askerlere de zarar verirsin. Unutma bu senin içindeki güç, yani senin gücün. Senin gücünü sadece sen kontrol edebilirsin.
Berin bu sözleri söyleyenin Beyaz Ateş olduğunu unuttu hatta bir an bu sözler çok yakınından bir kişinin sözleri gibi hissetti. Berin'in vücudundaki yanıp sönen ışık söndü ve Berin yavaşça ayağa kalktı.
Zileyn: Ne oldu anlamadım ama o ışık gücü çok yoğundu. Bu güç kaybolduğuna göre seni hemen öldürebilrim.
Kurt Astera'dan aldığı hız ile Berin'e doğru uçtu. Askerler ve Lila çaresiz bakışlar ile kurdun saldırısını izliyorlardı. Tam çarpacak iken Berin bir anda parladı ve kılıcı ile kurdun karnına hızlı bir saldırı yaptı. Zileyn --Refleks Arttırıcı sayesinde ölümcül bir darbeden kurdu kurtarmış olsada kurt ciddi bir yara aldı.
Zileyn: Bu da ne?
Berin kıkırdadı
Lord Berin: Bu güç çok güzel hissettiriyor ama hala kontrol etmek zor.
Zileyn: Bu siktiğimin gücüde ne ?
Lord Berin: Bunu sen istemedin mi? Zes piçini yendiğim gücü görmek sen istemedin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...