Olli
Kihlautumisesta on nyt kaksi päivää, ja se tuntuu edelleen epätodelliselta. En voi uskoa, että juuri minä olen onnistunut saamaan noin ihanan kihlatun itselleni.
"Halutaanko kertoo muille heti?" kuulen Aleksin äänen ja havahdun ajatuksistani. Istumme aamupalapöydässä, ja Aleksi katsoo nyt minua odottaen vastausta. "Mun mielestä voitais ehkä eka kertoo meiän vanhemmille ja perheille", vastaan: "tai no bändihän on meille ku toinen perhe eli voidaanhan me niillekkin kertoa jo." Aleksi miettii hetken. "Ehkä kuitenki kerrotaan eka meiän vanhemmille. Mun äiti ainaki olis kauhistunut siitä ettei sais tietää ekana", Aleksi naurahtaa lopulta. "Oikeessa oot", sanon hymyillen: "Eli nyt kun mennään studiolle ollaan vielä ihan hiljaa."
"Moro!" huudan studion ovelta. "Moi!" kuuluu monta vastausta studiohuoneesta. "Oho, taietaan olla vikat", sanon Aleksille. Riisumme kenkämme ja takkimme ja siirrymme muiden luo. "Nyt ku vihdoin tulitte voitais varmaan äänittää bassot uuteen sinkkuun", Joel alkaa heti ohjeistamaan muita. Aleksi istuu koneen äärelle ja avaa ohjelmat ja tiedostot. Nappaan bassoni telineeltä ja siirryn äänityshuoneeseen. "Okei eli siis otetaan tahdit 36-41 eka", kuulen Aleksin ohjeistuksen.
Aleksi
Joel katsoo keskittyneenä vieressäni äänityshuoneen ikkunasta, kun Olli alkaa soittamaan. Yhtäkkiä hänen ilmeensä muuttuu. "Hetkinen, mikä toi on?" hän kysyy ja tuijottaa hetken Ollia. "Mikä?" kysyn ihmeissäni. Muutkin katsovat Joelia hämmentyneinä. Nopeasti Joel tarttuu minun vasemmasta kädestäni kiinni ja nostaa sen katseensa eteen. Hänen kasvoilleen nousee hymy ja yllättyneisyys. "No tää!" hän sanoo ja näyttää muille sormusta nimettömässäni. Ei helvetti. Unohdimme tottakai ottaa sormukset pois, ja nyt Joel huomasi Ollin sormuksen hänen soittaessaan. Muut alkavat puhumaan päällekkäin hämmennyksestä ja iloisuudesta. He syöksyvät halaamaan ja onnittelemaan ensin minua, ja sitten Ollia, joka ilmestyi juuri takaisin huoneeseen. "Millon aattelitte kertoa meille?" Niko tivaa. "No aateltiin eka kertoo meiän vanhemmille...", sanon. "Hyvä yritys, meiltä ei kuitenkaan jää mikään piiloon", Joonas sanoo virnistellen. "Ei helvetti, häät! Meiän bändissä!" Niko huudahtaa. Tuo kuulostaa kieltämättä oudolta. Mutta olen silti onnellisempi kuin koskaan.
—————————
Mä jotenki oon vaan unohtanu kirjottaa tätä mut tässä nyt ainaki yks osa :D
YOU ARE READING
One Of Us (Olli x Aleksi)
FanfictionKaksi bändin jäsentä päätyy inhottavaan tilanteeseen bileillan jälkeen. Kumpikaan ei tiedä mitä ajatella. Mihin tilanne kehittyy...? Alotin tän Jodelin inspiroimana, katotaan mihin päätyy! (En koskaan ajatellu päätyväni kirjottamaan fanficciä mut tä...