43. Kyllä

811 50 11
                                    

Olli

"Aleksi Kaunisvesi, tulisitko sä mun mieheksi?", kysyn polvistuneena Aleksin eteen. Jään hiljaa ja jännittyneenä odottamaan vastausta. Aleksi vain tuijottaa minua hiljaa omituinen ilme kasvoillaan. Odotan ja odotan vastausta. Aleksi ei sano mitään. Olikohan tämä huono idea? Oliko tämä liian aikaista?

Nousen seisomaan. "Ymmärrän täysin jos et haluu. Onhan tää tosi aikaista", sanon alakuloisesti. "Ei, emmä sitä", Aleksi sanoo avaten nyt suunsa ensimmäistä kertaa. "Mä vaan yllätyin tosi, tosi paljon", hän jatkaa. "Ymmärrän oikeasti täysin, jos...", aloitan taas, mutta Aleksi painaa sormensa huulilleni hiljentääkseni minut. "Kyllä", hän sanoo samalla, kun hymy nousee hänen kasvoilleen. Kyllä? KYLLÄ? Kuulinko minä oikein? Hän sanoi kyllä!

Nostan katseeni Aleksin tuikkiviin silmiin ja syöksyn halaamaan häntä, unohtaen kokonaan sormuksen, jota pidän kädessäni. Onnen kyyneleet alkavat valua silmistäni halatessani häntä. Yhtäkkiä muistan rasian kädessäni, ja avaan sen äkkiä. "Ainii, tää on aika tärkee osa tätä", sanon itkuisesti naurahtaen. Aleksi ojentaa kättään naurahten kyyneleet silmissään. Pujotan sormuksen hänen vasempaan nimettömäänsä.

Tartun hänen märistä poskistaan kiinni, ja suutelen häntä pitkään. "Meistä tulee aviomiehiä", hän sanoo itkien onnesta. "Niin tulee", sanon suuresti hymyillen.

Vedän hänet auton luo ja otan skumppapullon korista. "Kelpaisko?" kysyn. "No tottakai kelpaa", hän vastaa ja kurottaa ottamaan skumppalasit korista. Avaan pullon, ja korkki lentää poksahtaen kauas metsänreunaan. "Oho varo!" Aleksi huudahtaa naurahtaen ja hypähtää minusta kauemmas. Viini kuohuu ulos pullosta suoraan minun housujeni päälle. "No voi helvetti", sanon nauraen. En jaksa kuitenkaan välittää siitä, koska mielessäni on tärkeämpiäkin asioita juuri nyt. Aleksi tuo lasit luokseni ja kaadan ne täyteen. Istumme takakontin reunalle kiinni toisissamme ja kilistämme laseja. "Meille", sanon. "Meille", Aleksi toistaa.

Hörppään lasista ja suutelen sitten hellästi Aleksia. Suudelma muuttuu nopeasti intohimoiseksi. Irtaudun Aleksista ja lasken skumppalasini maahan. Aleksi tekee saman. Palaan takaisin suutelemaan Aleksia ja kaadan hänet makaamaan viltin päälle. Menen itse hajareisin hänen päällensä ja alan suutelemaan hänen kaulaansa. Hänen kätensä eksyvät minun hiuksiini. Hetken kuluttua hän tönäisee minut päältään ja riisuu paitani pois. Hän kaataa vuorostaan minut makaamaan ja alkaa suutelemaan rintakehääni. Käteni hyväilevät hänen selkäänsä. Vedän hänen paitansa pois samalla, kun hän alkaa avaamaan vyötäni. Hän vetää housuni ja bokserini yhtä aikaa pois ja riisuu sitten myös omat housunsa. "Toivottavasti tänne ei nyt eksy viattomia metsäretkeilijöitä", hän sanoo virnistäen ja kiipeää sitten päälleni.

One Of Us (Olli x Aleksi)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang