Öfke

54.3K 522 100
                                    

Rüzgar yüzümü yalayıp geçerken anlımda ter damlaları birikmeye başladı. Aldığım her nefes ciğerlerimi daha çok zorluyordu. Attığım her adımda karın boşluğumda bir sancı hissediyordum. Sabahın taze havası kendime gelmemi sağlıyordu yavaş yavaş.

Eve girer girmez kendimi duşa attım. Takımda kalabilmek için her sabah koşuya çıkıyorum ama son zamanlarda kendimi fazla zorlamaya başladım. İçimde nedensiz bir öfke var ve onu sadece koşarken atabiliyorum. Öfkemin sebebi gibi kime olduğunda belirsiz. Sadece var ve kendini her fırsatta hissettiriyor.

Duştan sonra saçımı kurutup maşayla şekil verdim. Altıma siyah bir kot üstüme ise saks mavisi bir tshirt giyip kombinimi siyah topuklu ayakkabılarımla tamamladım. Merdivenleri ikişer ikişer inerek mutfağa daldım. Dolaptan yarım yağlı sütü çıkartıp bir kaseye boşalttım. Biraz cornflakes ekleyip hepsini büyük bir açlıkla mideme indirdim. Dışardan gelen korna sesiyle yerimden fırlayıp çantamı kaptığım gibi kendimi dışarı attım.

Stephan... Benim yakışıklı bir o kadarda tatlı ve havalı sevgilim. Siyah spor arabasına yaslanmış kapımın önünde beni bekliyor. Acaba nasıl bir iyilik yaptım da bununla ödüllendiriliyorum.

"Günaydın melek." Yanağıma bir öpücük kondurup gülümsedi

"Günaydın " Bende onu öptüm. Arabaya binip okula sürmeye başladık.

" Anlat bakalım nasıldı dünkü yemek? "

Babam ben küçük yaştayken kanser yüzünden ölmüş. Beni yetiştiren annem oldu. Hep aramızda iyi bir ilişki olmuştur ama biraz fazla otoriter bir kişiliği var. Dün birkaç aydır görüştüğü bir adamla tanıştırdı beni.

" İyidi ya. Adamda annem gibi doktormuş. Tatlı birine benziyor ama adamda hoşuma gitmeyen bir şeyler var."

" Ne gibi ? "

" Bilmiyorum kendi kafamda kuruyorumdur muhtemelen." Okulun otoparkında boş bir yer bulup park etti ve arabadan indik. Hayır, bütün gözler dönüp bize bakmadı tabiki de. Bütün gözler dönüp Stephan'a baktı.

Hayır, kızları anlıyorum çocuk yakışıklı. Bakmasalar ayıp olurdu zaten. Ama erkekler neden ona bakıyor? Şimdi övünmek gibi olmasın ama bende güzelim. Kalçama kadar uzanan dalgalı kahverengi saçlarım ve mavi gözlerim var. Sürekli spor yaptığım için vücudumda düzgün. Azcık bana da bakın benimde götüm kalksın biraz. Olmaz mı? Hiç mi? tmm o zmn bz klklm. S

Stephen elimi tuttu ve yürümeye başladık. 2 aydır çıkmamıza rağmen kızlar hala kıskançlık dolu gözlerle bana bakıyorlar. Alışamadı kuzucuklarım. Arkamızdan birinin gelip kollarını ikimizin den omzuna atmasıyla ellerimiz ayrıldı.

" En sevdiğim kardeşim ve ateşli sevgilisi nasılmış bakalım? " Ian Stephen'nin ağabeyi ama aralarında sadece bir yaş olduğu için ailesi Ian'i bir sene bekletmiş ve aynı anda okula başlamalarını sağlamıştı. Azcık patavatsız bir arkadaştır. Hala Ian'in kollarının altında koridor boyunca yürümeye devam ettik.

" Ne istiyorsun Ian ? " diye sordu Stephen

" Bir şey istemiyorum. Yarın akşamki partiye geliyor musunuz? "

" Ne partisi." Gözlerim merakla Ian'a döndü. O da yüzünü bana çevirince rahatsız bir şekilde fazla yakın olmuştuk. Burun uçlarımızın arasında santimler kalmıştı.

" Oo okulun popüler kızının partiden haberi yok mu? " diyerek benle dalga geçti.

" Ya uğraştırmadan söylesen bir kere olmaz değil mi? "

" Tamam, tamam Jack'in ev boşmuş bira partisi yapacakmış."

" Gidiyoruz." Bira varsa bende varım. Sevdiğim tek içki. Tabiki gidiyorum. Hala Ian'in kollarının altında olduğumuz için Stephen hafifçe eğilip bana baktı

" Sen nasıl istersen melek."

" Tamam siz yine cıvıklaşmaya başladınız ben kaçıyorum." Ian kollarını kendine çekip topuklarının üstünde dönüp gitti.

" Canım ben biyoloji sınıfına gidiyorum öğle yemeğinde görüşüz." Yanağına sulu bir öpücük kondurup yürümeye başladım. Stephen beni kolumdan çekip dudaklarımdan öpmeye başladı.

" Şimdi gidebilirsin." Ona sahte kötü bakışlar atıp yürümeye başladım. Öğleye kadar biyoloji, trigonometri, İngiliz edebiyatı ve müzik derslerim var. İlk iki dersi atlatıp sıradaki derse şükrettim. Sınıfa girip en arka köşedeki sırama geçtim. Birkaç dakika sonra en yakın arkadaşım Jackie yanımdaki yerini buldu.

" Naber bebek? "

" Berbat "

" Kim üzdü benim bebeğimi? "

" Bacaklarım ."

"Ha? "

Sabah koşularımda zorluk çekişimi ve nedensiz öfkemi konuşarak bütün dersi geçirdik. Sonraki derse de beraber gireceğimiz için çantamı toplayıp onu bekledim.

" Koşuda çok zorluyorsun kendini ama öfke olayını bende anlamadım. Annene olabilir mi ki? Yeni sevgili falan "

" Yok değil. Adam cidden iyi biri. "

" Stephen'le aranda bir sorun mu var ? "

" Hayır, hatta tam aksine en iyi dönemlerimizi geçiriyoruz. "

" O zaman kafayı sıyırıyorsun bebek kusura bakma "

" Dalga geçmesene! " gülerek sınıfa girdik. Girmemle mavi gözlerle buluşmam bir oldu. Ian gözlerini dikmiş beni süzüyordu. Ben aniden durunca arkamdan gelen Jackie bana çarptı.

" Yürüsene Effy "

" Ha tamam kusura bakma." Göz ucuyla bir daha Ian'a baktım ama o kafasını önündeki deftere gömmüş bir şeyler yazıyordu.

Okul çıkışı koşu antrenmanım için soyunma odasına gittim. Altıma spor şortumu üstüme kısa kollu bit tshirt geçirdim. Koşu takımındaki diğer kızlarla beraber koşu pistine yürüdük. Birkaç adım öne çıkıp onlara döndüm. Isınma hareketlerini tamamlayıp koçu bekledik.

" Effy ısınma hareketlerini yaptırdın değil mi ? "

"Evet koç."

" Tamam takım hadi 3 yavaş 2 hızlı tur atıyorsunuz başlayın. "

Hava kararmayı başlayınca anca antremanı bırakmıştık. Koçumuz bizi biraz fazla zorluyor ama haklı yarışmaları sadece birkaç hafta kaldı. Soyunma kabinlerinde duşa girip üstüme sabahki kıyafetlerimi geçirdim. Sabah beni Stephen bıraktığı için arabasız kaldım. Harika ! Yorgun bacaklarımı sürüye sürüye otobüs durağına gittim. 10 dakika sonra otobüs geldi. Otobüsten inince kısa bir mesafe yürüyüp eve vardım. Hava artık iyice kararmıştı annemde bugün vardiyaya kalacağı için evin ışıkları sönüktü. Dış kapıdan girip küçük bahçede ilerledim. Çantamdan anahtarları çıkartıp karanlıkta kapı deliğini denk getirmeye çalıştım. Birden soğuk bir el ağzımı kapattı...

--,--,--,--,--,--,--,--

Bu hikayeyi önceden paylaşmıştım.Bir kaç gün önce sildim ve bir kaç değişiklik yaptım.Şimdi birdaha sizlerle.Umarım okursunuz.Öpücüklendiniz

İntikam TutkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin