Ehh yeter be aşkım aşkım

10K 170 1
                                    

" Bir hafta ev cezası !"

" Ama anne..."

" Aması falan yok. Eve sarhoş gelmeden önce düşünecektin bunu. Şimdi odana çık hazırlan okula geç kalıyorsun." Ne diyebilirdim ki. Haklıydı. Gerçekten gecenin bir yarısı eve sarhoş gelmiştim. Taksici kapıya kadar yardım etmişti hatta...

..Önceki gün okul çıkışı..

" Eh ne yapıyoruz gençler." Okulun son zili çalmıştı. Okulun otoparkında toplanmış vedalaşmak üzereydik ki Ian gelip bunu sordu.

" Bir şey mi yapıyoruz ? Evlere dağılıyorduk aslında" diye cevap verdim

" Çok sıkıcı. Ne yapacaksınız ki evde. Evlilik programın mı kaçıyor ?" Ian'a ters bir bakış atıp cevap verme gereği bile duymadım

" Bence de bir şeyler yapalım." Tabiki de yapmak istersin Jackie. Carlos'tan ayrılmamak için topluca çizgi filme gitmeyi bile önerebilir. Carlos'ta hemen onayladı. Stephen bana kenardan yavru köpek bakışları atmaya başlayınca dayanamadım

" Eh ne yapacağımızı da söyleyin bari." Cevabımın üzerine gruptan sevinç belirtileri yükseldi ve hemen plan yapmaya başladılar.

" Bence sinemaya gidelim. Süper korku filmleri çıkmış" diye atladı Stephen

" Bu havada sinemaya mı gidilir. Pikniğe gidelim." Diye önerdi Jackie ama topladığı ters bakışlardan sonra kenara çekildi.

" Oyun salonuna ne dersiniz?" Şimdi oyun salonu deyince aklınıza çocukların gittiği renkli top havuzunun bulunduğu bir yer gelmesin sakın. Bilardo, dart gibi oyunların bulunduğu sadece 18 yaş ve üzerinin girebildiği ve içki satılan bir yer. Herkes fikrimi onayladı ve arabalara dağıldık.

Salona vardığımızda kapıdaki adam bizi hemen tanıyıp geçmemize izin verdi. Stephen'i elinden tuttuğum gibi dart tahtalarının bulunduğu yere çektim. Carlos ve Jackie bilardo masalarına yönelirken Ian barda oturan birkaç tane kızı gözüne kestirdi.

..Bu kısımdan sonrasını Effy fazla hatırlamadığı için yazarın ağızından anlatılıyor..

Effy,Stephen,Ian,Jackie ve Carlos barın önüne dizilmiş ellerinde birer tekila shot birbirlerine bakıyorlardı. Effy avcunu masaya vurdu ve hepsi aynı anda bardağın etrafındaki tuzu yalayıp shotı diktiler. Ekşimiş yüzleriyle limonu yiyen gençleri izleyen barmen kendi kendine gülüyordu.

2. shot => Herkes ayakta

3.shot => Jackie sendelemeye başladı

4.shot=> Carlos ve Jackie pes eder

5.Shot => Stephen bol küfür kullanarak kendini kıç üstü yere bırakır

6.Shot => Effy ve Ian birbirlerine bakıp gülümser

9.Shot => Effy ve Ian beşlik çakarak turu bitirir.

 " Çocuklar. Galiba noel babayı buldum." Stephen parmağıyla ilerde yürüyen kırmızı ceketli bir dedeyi göstermektedir.

" Saçmala Stephen." Ian Stepen'in kafasına bir tane indirir " Noel baba diye biri yok. Kırmızı başlıklı kız o " Manzarayı izleyen Carlos ve Jackie karınlarını tuta tuta gülmeye başladılar. En az onlar içtiği için en ayık onlardı. Tabi artık düz sokakta yamuk yürüyen bir çifte ne kadar ayık diyebilirseniz

" Stephen ?"

" Söyle aşkım."

" Ben eve bir maymun alalım diyorum."

" Alalım aşkım."

" Ama annemi ikna edemedim."

" Neden aşkım."

" Bilmiyorum. Gelip sen etsene."

" Ederim aşkım."

" Ehh yeter be aşkım aşkım." Ian aralarına dalıp elleriyle ağızlarını kapattı. " Şimdi ikinizde susuyorsunuz tamam mı ?" Stephen ve Effy kafalarını aşağı yukarı salladılar " Aferin." Ian yüzünde zafer gülümsemesiyle ellerini indirdi. Jackie'nin telefonu çalınca hepsi ona döndü."

" Söyle Jack.... Hayır Jack içmedim.. Sanane..Tamam." Jackie telefonu kapatıp bize döndü " Ailelerimiz bizi aramaya başlamış." Kendi kendine gülüp devam etti. " Eve gidiyoruz hadii." Devamı malum. Effy kendini bir taksinin önüne atıp durdurur. Arabada sızıp kalınca Taksici onu zor zoruna kaldırıp kapıya yardım eder.Annesi kapıyı açıp küçük bir çığlık atar. Vee ceza...

İntikam TutkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin