Multimediya: Effy'nin evi
..Effy..
Resmen beni öylece duvarda bırakıp gitmişti. Hödük. Ama seksi bir hödük. Ne diyorum ben yine yaa. Effy kardeşiyle çıkıyorsun kendine gel biraz. Bak Stephen'i düşün. Kaslarını düşün. Birkaç gün sonra dönecek onu düşün.Derin bir nefes aldıktan sonra kendimi toparlayıp binaya geri yürüdüm. Kapıdan girdiğim an gördüğüm ilk şey Ian'ın dolapla arasına sıkıştırdığı bir kızla flörtleştiyiydi. Yanlarından geçerken bana göz kırptı ve çapkın gülümsemesini takındı. İlk önce bu harekete sinir olsam da aramızın düzeldiğine dair bir işaretti en azından.
Bugün cezamın son günüydü.Bende tadını çıkarmaya karar verdim. Eve giderken yol üstündeki bir filmciden en sevdiğim filmleri aldım. Hemen yanındaki marketten en sevdiğim cipslerden ikişer paket kucaklayıp eve gittim. Üstüme rahat bir şeyler geçirdikten sonra salondaki tüm panjurları indirdim ve etrafı tamamen kararttım. Elime aldığım ilk filmi açıp cipslerimle beraber ana karakterin hayatına bodoslama daldım.
Bir romantik komedi ve bir aksiyon filminden sonra sıra korkuya gelmişti. İlk önce izleyip izlememek konusunda bayağı tereddüt etsemde sonradan CD'yi makineye yerleştirdim. Korku filmleriyle aram iyi değildir normalde. Genelde izlerken yanımdakinin kolunu morartır ya da ota boka çığlık attığım için ortamdan kovulurdum. Peki canına mı susadın şu an niye izliyorsun diyorsanız bende bilmiyorum. Filmin yarısına geldiğimde dayanamayıp filmi kapattım ve kendimi yere attım. Ekranın ışığıda sönünce ev tamamen karanlığa büründü. Birden yükselen bir sesle çığlığı koyuverdim. Birkaç saniye sonra telefon olduğunu fark edip ona doğru emekledim. Arayan Ian'dı
" Güzellik dün sizde kredi kartımı unuttum galiba.Bir baksana ."
" Ian gelebilir misin çok korkuyorum." Sesim ağlamakla yalvarmak arasında bir tonla çıkmıştı
" Neden noldu nerdesin sen ?!?!?" konuşurken arkadan koşan adım seslerini duyuyordum. Birden yukardan bir tıkırtı sesi geldi
" Galiba evde biri var." Bu sefer arabanın motor sesi geldi
" Tamam kapatıyorum sende bir yere saklan sakın ses çıkarma 5 dakikaya ordayım." Sanki görebilecekmiş gibi başımı salladım ve telefonu kapattım. Telefonun ışığını açıp odanın içinde emekleyerek yemek masasının altına girdim. Birkaç dakika sonra kapıdan anahtar sesi geldi.
" Effy." Ian'ın sesini duyunca hemen masanın altından çıktım. Ian Salona gelip ışığı açtığı an boynuna atladım.
" Ne oldu sana neden karanlık burası." Kollarımı çözüp bir adım geriledim
" Ben korku filmi izliyordum. Sonra yukardan bir ses geldi. İşte tam o sırada sen aradın.." ben cümlemi bitiremeden Ian kahkayı bastı.
" Sen şimdi aptal bir korku filminden mi korkup beni çağırdın." Ian hala gülüyordu. Tam sinirle bir şey söyleyecekken yukarıdan bir ses daha geldi. Ian mutfağa doğru yürüdü bana da gelmem için bir işaret yaptı. Çekmeceden bir bıçak çıkarttı benimde elime büyük bir tava sıkıştırdı.
" Bak sen şimdi burada bekliyorsun ben bir bakıp geliyim yukarıya." Diye fısıldadı
" Hayır olmaz kafayı yerim ben burada." Ian derin bir of çekti
" Tamam başımın belası gel hadi." Ian önde ben arkada yavaşça merdivenleri çıkmaya başladık. Girdiğimiz her oda da ışığı açıp dolaplar dahil her yere bakıp çıkıyorduk. Biz son odaya varamadan aşağıdan bir kapı sesi duyuldu.
" Kahretsin kaçmış olmalı." Ian pencereye koştu ve etrafına bakındı " Yok hiçbir yerde."
Ne olur ne olmaz bir daha her yere baktıktan sonra salona geçip koltuklara yayıldık.
" Polisi çağırmalı mıyız ? " diye sordum
" Ne yapabilecekler ki sanki. Sen polisi bırak da annene söyle şu eve bir alarm sistemi taktırın.İki kadın yaşıyorsunuz ve sıfır koruma." Aslında kadınlar kendini koruyamaz mı konulu bir konuşma yapmak için ağzımı açmıştım ama az önce yaşananlardan sonra hiçbir şekilde haklı çıkamayacağımı fark ettim ve geri kapattım.
" Kahve ?" diye sorunca Ian başıyla onayladı ben de mutfağa yöneldim. Buz dolabında asılan kırmızı bir kağıt dikkatimi çekti. Eve geldiğimde bu yoktu eminim. Kağıdı elime alıp okudum.
Koruyucularını yakınında tut bebeğim. Çünkü yalnız kaldığın an benim olacaksın
——————————
Azıcık ekşın girsin artık hikayeye çok sıkıcı olmaya başladı. Yorum ve votelarınızı bekliyorum. Kocaman öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Tutkusu
Teen FictionYüzümü soğuk ellerinin arasına aldı. Biraz öne eğilip iyice yaklaştı. Sıcak nefesini yüzümde hissettim. Buz gibi mavi gözlerle bana bakıyordu. Dudaklarımı aralayıp beklemeye başladım. Kafasını hafifçe eğip dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Ayrıl...