Su

6.9K 146 2
                                    

Bölüm acaip kısa ama zamanım yok bu aralar kusura bakmayın telafi edeceğim

-------------

...Ian'in bakış açısı...

Gözlerimi açıp tavana diktim. Lanet olsun yine okul.Benim tavanım siyahtı ne ara krem rengine döndü ? Biraz etrafıma bakınmamla Effy'nin evinde olduğumu hatırladım. Önceki gün evinden kov ertesi gün uyandırma bile. İntikam planlarımı düşünürken su almak için mutfağa girdim. Bir bardak içtikten sonra bardağı tekrar doldurup Effy'nin odasına çıktım. Kapıyı hafifçe aralayıp hala uyuduğuna emin olduktan sonra odasına girdim.

Yatışı tam bir çocuk gibi. Bir bacağı yorganın üstünde saçları ağızı açık yattığı yastığın her yerine dağılmış.Bir kolu da yastığın altındaydı. Bu halini biraz izledikten sonra elimdeki suyu bacaklarının arasından itibaren mindere de gelecek şekilde döktüm

"Effy.Güzelim hadi uyan." Hafifçe mırıldanıp gözlerini açtı

" 5 dakika daha uyusam ?" tatlı tatlı gülümseyerek bana baktı

" Olmaz. Daha duşa girmen lazım malum altına yapmışsın."

" NE !?!" yatakta doğrularak gözlerini ıslaklığa dikti " Ama nasıl?"

" Dün altına yapacak kadar korktuğunu bilseydim beraber yatalım derdim." Gülerek onun domatese dönen yüzünü izledim " Neyse sen hazırlan ben aşağıda bekliyorum." Odadan çıkıp aşağıya indim. Kendime bir sandviç hazırlayıp mideme indirdim. Sonra can sıkıntısıdan bir tane de Effy için hazırladım. Yarım saat sonra prensesimiz sonunda inebildi.Beni görünce utançla yüzünü çevirdi.

" Al bu sana yolda yersin geç kalıyoruz." Yüzüme bakmamaya devam ederek elimdeki sandviçi aldı.Bugün çok eğleneceğim kesin.

...Effy...

Sabah uyandığımda saate baktım ve kalkmak için erken olduğunu fark ettim. Merdivenden gelen adım sesleriyle Ian'in geldiğini anladım ve uyuyormuş gibi yaptım. Odaya yavaşça girip yanıma geldi. Birkaç dakika sonra bacaklarımda bir ıslak hissettim ama kıpırdanmadım. Ne yapıyor bu ??

"Effy.Güzelim hadi uyan." Biraz mırıldandıktan sonra gözlerimi açtım

"5 dakika daha uyusam ?" biraz yalvarmaktan zarar gelmez dimi

" Olmaz.Daha duşa girmen lazım malım altına yapmışsın." Piç planın buydu demek

"NE ?!?" rol gereği çığlık atıp yatakta doğruldum" Ama nasıl ?"

"Dün altına yapacak kadar korktuğunu bilseydim beraber yatalım derdim." Tiyatro dersinde öğrendiim bir teknikle aklıma ayıp bir şeyler geitirip kızarmamı sağladım. O benim su yüzünden utandığımdan dolayı kızardığımı düşünürken gülüyordu. Tam bir piç

" Neyse sen hazırlan ben aşağıda bekliyorum." O kapıdan çıktıktan sonra hemen bir duş alıp makyaj yaptım.Aşağı inip onu gördüğümde hemen yüzümü çevirdim.Yanıma gelip elime bir sandviç sokuşturdu.Ah bebeğim yolda yiyeyim diye yapmış. İyilik meleği mi kaçtı bunun içine derken yarım saat önce yaptığı aklıma geldi ve içimdeki öfke yine alevlendi.


------------

Sizce Effy nasıl bir intikam alsın ? Yorumlarınızı bekliyorum

İntikam TutkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin