Peki odana çıkalım mı

16K 194 0
                                    

.. Effy'nin bakış açısı ..

Stephen'in nefesini boynumda hissetmemle kalp atışlarım daha da arttı. Artık dans etmekten iyice yorgun düşmüştüm. Yüzümü hafif sağa çevirip Stephen'in yanağına bir öpücük kondurdum

" Canım artık gidelim mi ?" diye sordum

" Olur" elimden tutup koltuklara götürdü beni. Ian artık işi iyice ilerletmiş kızı kucağına oturtup yiyişmeye devam ediyordu. Sesimi duyuramayacağımı fark edip yanlarında bağırdım

" Ian Jackie ve Carlos nerde ?" Ian kendini kızdan zor ayırıp bakışlarını üzerime dikti

" Jackie hasta olmuş Carlos'ta eve bırakacaktı. " NE DEMEK HASTA OLMUŞ !?!?!?

" Neden haber vermedin!! Biz götürürdük"

" Seni bulamadı herhalde bilmiyorum. Hem bırak yeni aşıklar biraz yalnız kalsın."

" Peki.Biz gidiyoruz " Olumlu anlamda başını sallayıp dikkatini kucağındaki kıza verdi.

Stephen gürültüden ne konuştuğumuzu duymadığı için ona durumu açıkladım. Stephen içkilerimizin parasını ödedikten sonra bardan çıktık. Gecenin serin havası ne kadar ayılmama yardım etse de ceketim olmadığı için üşümeye başlamıştım. Stephen bunu fark etmiş olacak ki kendi ceketini omuzlarıma attı.

" Böyle incecik giyiniyorsun sonra hasta olacaksın başıma " somurtarak yüzüne baktım ama o önemsemeyip arabaya doğru yürüdü. Eve vardığımızda o da benimle beraber içeri geldi

" Kahve ister misin ?"

" Tabi " mutfağa girip kahve kutusunu aramaya başladım. İster istemez aklıma Ian gelmişti. Elinde kahve kutusuyla beni korkutuşu ve ne kadar yakın durduğumuz. Kafamı sağa sola sallayıp kendime geldim ve dolapta bulduğum kahve kutusunun birazını makineye boşalttım. Stephen mutfağa girip beni izlemeye başladı

" Canım ben şu elbiseden kurtulup gelsem de sen bardakları hazırlasan ?"

" Hmm. Bence elbise iyiydi böyle melek." Çapkın gülümsemesini takınıp bana yaklaşmaya başladı.

" Öyle mi dersin yakışıklı ." aramızdaki mesafeyi kapatıp kollarımı boynuna doladım ve öpüşmeye başladık. Beni kalçalarımdan yukarı kaldırınca bacaklarımı beline doladım. Yüzünü benden ayırıp nefes nefese konuştu

" Annen bugün gece gelecek mi ? " Başımı olumsuz anlamda salladım " Peki odana çıkalım mı ? " Kucağından inip elini tuttum. Onu peşimden sürüklerken merdivenleri ikişer ikişer çıkıyordum. Odaya girer girmez beni ittirip dolap kapağıyla arasına aldı. Dudaklarımız bir saniye olsun ayrılmazken ellerini çıplak bacaklarımda gezdiriyordu. Ellerimi saçlarına geçirip vücudumu hafifçe onunkine sürtmeye başladım. Aşağıda bir şeylerin sertleştiğini hissedince gülümsedim. Onu bu kadar kolay etkilemek hoşuma gidiyordu. Gömleğindeki düğmelerin hepsini açınca onu hemen çıkardı. Ellerini yine kalçalarıma götürüp külotumun lastiklerinden tutup aşağı indirdi. Topuklu ayakkabılarımla beraber onu da çıkarırken hala öpüşüyorduk. Bu sefer beni ters döndürüp elbisemin fermanı indirdi. Elbise hemen kendini bırakıp yere düştü. Sadece sutyenimle kalmıştım. Arkamdan boynumu oradan omuzlarımı sonrada omurgam boyunca kalçama kadar her yerime ıslak öpücükler bıraktı. Dönüp yine dudaklarına yapıştım. Çevik hareketlerle kemerini çıkartıp boxerıyla beraber pantolonunu aşağı indirdim. Ellerini sutyenimin kopçasına götürüp çıkardı. Artık olay dayanılmaz bir hal almıştı. Beni de kendiyle götürerek arkasındaki yatağa ilerledi. Son anda beni önüne alıp yatağa sırt üstü yatmamı sağladı ve hemen üstüme çıktı. Kendi bacaklarıyla benimkinler ayırdı. Bir süre orda oyalanıp sonra gittikçe hızlanarak içime girip çıkmaya başladı.

.. Jackie'nin bakış açısı ..

" Arabana kusarsam beni dövme olur mu ?" Carlos'un arabasında başımı soğuk cama yaslamış dışarı izliyordum

" Yok sorun değil ." kocaman bir gülümsemeyle bana baktı. Bu çocuk ne ara bu kadar iyi kalpli olmuştu ?

" Cidden benim yüzümden geceyi de erken bitirdin kusura bakma "

" Jackie hastasın zaten hadi düşünme bunları" Acaba o kızla hala çıkıyorlar mı. ? Sorsam mı ki ? Ama lafa nasıl başlayacağım ki şimdi !!! Kapımın önünde durmamızla kendime geldim

" Teşekkür ederim." Tam kapıdan çıkacakken bana seslendi

" Jackie ?" kafamı dönmemle dudaklarımız buluştu. Öpüşü çok yumuşaktı. Sanki dudakları pamuk şekerden yapılmış gibi. Ayrıldığımızda nefes nefese kalmıştık. Bir süre sadece bakıştık.


" Eh ben artık gitsem iyi olur geç oldu." Cevap vermesine izin vermeden kendimi arabadan attım ve eve doğru resmen koştum. Arkamdan kapıyı kapattığımda uzaklaşan motor sesini duydum. Az önce ne olmuştu ! 

İntikam TutkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin