Bölüm 1

619 31 9
                                    

Medium: DERİN AKSOY

Adettendir okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız?💕

~DERİN AKSOY'DAN ;

Alarmın çalmasıyla irkilerek uyandım. Saat tam 06.00'dı bugün Üniversitemin ilk günüydü. Yavaş hareketlerle yatağımdan doğrularak solumda duran makyaj masama doğru ilerledim. Aynamın karşısına geçip bir süre kendimi izledim.

-"Off çok güzelim be."

Dümdüz kahve saçlarım artık düz değildi uyurken çok fazla hareket ettiğimden fazlasıyla dağılmıştı. Kahve tonları gözlerim kızarmıştı çünkü dün gece Nidayla heyecandan uyuyamamış geç saate kadar konuşmuştuk.
Olsun yine de güzeldim.

Nida en yakın arkadaşım Mira'nın kuzeni ve benimde mahalleden arkadaşım.

Hepimiz aynı mahallede oturuyorduk Nida'nın birde bizden bir yaş büyük bir ablası vardı, Selin. Ben, Nida ve Selin ile Mira sayesinde tanışmıştım.

Mira ve Selin bizden bir yaş büyük olduklarından 2.sınıf öğrencileri. Ben ve Nida ise ilk üniversite deneyimimizi bugün yaşayacağız.

Çok heyecanlıydım, içim içime sığmıyordu. Üniversitemiz uzak olduğu için Nida, Selin, Mira ve ben yakın zamanda okulumuza yakın bir yerde ev tutacaktık. Ailelerimizi ikna etmek ne kadar zor olsa da el birliği ile başarmıştık.

(Girls Power💪)

-"Bu Kokarca hala uyanmadı mı?"

-"Uyandım, geliyorum!"

Ablamın sesini duyar duymaz banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Havluyla kurulanıp banyodan çıktım.

Dün akşamdan hazırladığım pembe sweatshirt'ümü ve mavi kotumu giydim saçlarımı at kuyruğu yaptıktıktan sonra makyaj masama oturdum.

Makyaj yapmayı çok seviyordum. Çok fazla abartmasam da sırf makyaj yaptığımdan çok fazla yakın olmadığım insanlardan birkaç kez "Ayaklı gratis" lakabını duymuştum.

(-"Ne alaka ya bi fondöten bir far, maskara, eyeliner, highlighter ve son olarak bir rujun nesi abartılı?
-"Hiiç!! Kör görmez uydurur."
-"Haklı değil miyim iç ses?"
-"Sonuna kadar haklısın Hayatım.")

İç sesimle kısa bir diyalogtan sonra makyajımı bitirdim, son kez aynadan kendime baktım. Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.

Alt katımda ablam Deniz , Eşi Murat Eniştem ve küçük kızları Asya vardı. Bende üst katta tek başıma yaşıyordum.

2 ayrı evdi ama biz aradan merdiven geçirdiğimizden ablamın bağırışlarını rahatlıkla duyabiliyordum.
Aşağıya indim. Herkes toplanmıştı bir ben eksiktim.

-"Günaydın benim minik ailem."

-"Günaydın Baldız."

-"Teyze günaydın." O kadar tatlı bir şekilde söylemişti ki hızlı harketlerle çantamı ve telefonumu köşeye bırakıp Asya'yı öptüm ve kollarını ısırdım.

-"Ya ben senin götünü yerim. Minik Farem."

-"Teyze acıttın."

-"Bir şey olmaz Aşkım büyüyünce geçer."

-"Hadi otur bakalım Kokarca" dedi ablam.

-"Kokarca değilim ben"

Sinirlenmişçesine ablamın karşısına oturdum. Biraz pasaklı ve dağınık bir kız olduğum için ev halkı bana böyle sesleniyordu.

Yazardan;

Annesi ve babası Fransa'da yaşıyordu. Derin'inde gitme şansı vardı ama o arkadaşlarını ve ablasını bırakmak istemediği için ailesiyle gitmemişti.
Ayrıca oraya adapte olamayacağını düşünüyordu.
Ablasına düşkün bir kızdı çünkü küçüklüğünden bu yana hep ablası bakmıştı ona, çok iyi anlaşırlardı. Ablası ile aralarında 6 yaş vardı her ne kadar iyi anlaşsalar da Derin ablasıyla her şeyi konuşmaz, bir şeyler anlatırken çekinirdi.

Kahvaltısını yaptıktan sonra kapıya yöneldi.

-"Abla ben çıkıyorum."

Ablam kucağında Asya ile yanıma geldi.

-"Allah zihin açıklığı versin Kuzum."

-"Görüşürüz Teyze." Minik elleriyle bana el sallıyordu.

-"Ya bak seni ısırmam için beni zorluyorsun."
Der demez götünü ısırdım.

-"Kız yapma çocuğun götünü morarttın."

-"Ne yapayım sende bu kadar tatlı doğurmasaydın."

Gülüştük. Ayakkabılarımı giydikten sonra ablam ve Asya'ya veda ederek evden uzaklaştım.

MERHABA!
AŞIRI HEYECANLIYIM BU BENİM İLK KİTAP DENEYİMİM. DÜZENLİ OLARAK HER GÜN BÖLÜM PAYLAŞACAĞIM.

BEĞENMEYİ VE DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR💜

KAÇ YAŞINDASINIZ?

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin