Bölüm 38

68 10 0
                                    

—"Yok ben eve gideyim baya da geç oldu, uykum da geliyor."

—"Burada da uyursun."

—"Bu kıyafetlerle uyuyamam hem yatağım olmayınca uyuyamam."

—"Sen gittiğinden beri geceleri uyumakta zorluk çekiyorum Derin. Keşke benim de uyuyamamın sebebi yatağımın değişmesi olsaydı. Benim uyuyamamamın sebebi sensin. En azından yanımda kal ben uyuduktan sonra benim arabamı alıp öyle gidersin."

Söyledikleri gözlerimin dolmasına sebep olmuştu. Ne yaptım ona böyle?

—"Rüzgar ben özür dilerim."

—"Özür dileme telafi et."

Gözlerine baktım ve sonra onaylarcasına başımı salladım. Yeşil gözleri yorgun, bitkin görünüyordu. İçmiş gibiydi, kızarmıştı.

Bana doğru adım attı, ayakkabılarımı alıp yere bıraktı. Elimden tuttu ve yukarıya çıktık.
O bunları yaparken ben yalnızca onu izledim.

Beni odasına götürdü. İçeriye girdiğimde şaşırdım. Tam da tahmin ettiğim gibi etrafta alkol şişeleri vardı ve oda çok dağınıktı. Havasız ve alkol kokuyordu.

—"Rüzgar sen içiyor musun?"
Perdeyi çekip camı açtım.

—"Daha önce hiç içmedim." Dedi

Bi duraksadım. Bunun sebebi bendim ve o sonuna kadar haklıydı. Ona ümit verip başkasıyla çıktım. Hemde gram haketmeyen biriyle. Her şeye kendi tarafımdan baktım asla empati kurmadım. Onun ne hissettiğini, ne düşündüğünü önemsemedim. İstemeden onu bu hale ben getirdim. Bunu telafi etmeliydim.
Alkol şişelerini toplayıp çöpe atmak üzere hamle yaptım.

—"Derin bırak sonra hallederim ben."

—"Rüzgar bekle 2 dakika halledeyim."

—"Derin!" Elimi tuttu ve sonra

—"Uzan." Dedi.

—"Ne?" Dedim şaşırdığımı belli edercesine.

—"Kucağında uyumak istiyorum."

Tepkisiz kalıp öylece yüzüne baktım.

—"Hadi."

Rüzgar'ın sözleriyle kendime gelip yatağa oturdum. O ise kucağıma uzandı.

—"Kıyafetlerini çıkartsaydın bari

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

—"Kıyafetlerini çıkartsaydın bari." Dedim, Rüzgar sıkı sıkı karnıma sarılırken.

Ani hareketle kalkıp gömleğini çıkardı ve tekrar sarıldı.

—"Çıkart derken değiştir demek istedim."

Bu kez hiçbir şey yapmadı.

Bir süre saçlarını okşadım. Çıplak vücuduna dokunurken garip hissediyordum. Uyumasını bekledim.
Telefon sesi duyunca etrafıma bakındım. Solumdaki komidinin üstündeki telefona uzandım.

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin