Oturup ağladım. Derse de girmemiştim. Öğrencilerin odaya girmesine az bir süre kalmıştı kolumla gözyaşlarımı silip saçlarımı düzelttim.
Odadan çıkıp lavaboya doğru ilerledi.
Kendime çeki düzen verdikten sonra lavabodan çıktım ve kızları beklemeden eve gittim....
Nida dersten çıkmış kapıda kızları bekliyordu. Telefonunu kontrol ederken Derin'in mesajını gördü.
DERİN ARKADAŞ
Derin: Ben eve gidiyorum, beklemeyin.
Nida mesajı görür görmez cevap yazdı.
Nida: Birsürü mesaj attım neden bakmadın?
Nida: İyi misin?
Nida: Eve vardın mı?
Sohbetten çıkmadan bir süre bekledi.
—"Derin nerde?"
Konuşan Miraydı.—"Eve gitmiş."
—"Neden?"
—"Sonra anlatırım."
—"N'oldu yaa" bu kez konuşan Selindi.
Nida cevap vermeden yürüdü.
...
Kızlar eve gelir gelmez Nida, Derin'e bakmak için odasına gitti. Derin uyumuştu biraz yaklaştı ve yastığının ıslak olduğunu farketti. Ağlamıştı.
—"Aptal ya"
Derin'in ağlamasına üzülmüş bir yandan sinirlenmişti. Rüzgar'a sövmek istiyordu ama bir yandan aralarına girmek istemiyordu diğer yandan Rüzgar'ın haklı olduğunu biliyordu.
—"Uyuyor mu?" Dedi Selin sessizce.
Mira ise arkasındaydı.Nida sadece kafasını salladı ve kapıyı kapatıp çıktı odadan.
—"Ee noluyor biri bana anlatsın." Diyerek konuşmaya başladı Selin.
—"Ay senin hiçbir şeyden haberin yok dimi?" Nida Selin'i kolundan çekiştirerek mutfağa götürdü.
Mutfak masasına oturdular ve konuşmaya başladılar.
Derin bütün gün aralıksız uyumuştu. Kızlar akşam yemeğini hazırladı ve Selin Derin'i uyandırmak üzere odaya girdi. Derin uyanmış, yatakta bağdaş kurmuş telefonla uğraşıyordu. Daha çok mesaj bekler gibiydi.
—"Aşkım yemek hazır gel yiyelim."
Derin bir şey demeden kafasını salladı ve Selin'in peşine takıldı.
Akşam yemeğini yer yemez Derin sofradan kalktı.
—"Yarın okula gelmeyeceğim, beni uyandırmayın."
Derin'in ruh hali belliydi.
—"Tamam aşkım uyu sen. Ama ertesi gün seni böyle görmek istemiyoruz."
Derin bir şey demeden çıktı mutfaktan.
...
Klasik bir okul günüydü. Kızlar okula gidiyorlardı bu kez ortam çok sessizdi çünkü Derin yoktu. Okula geldiklerinde ise herkes sınıfına dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1