Birden çığlık sesleri duyuldu. Özgür arkasına döndüğünde Nida ve Derin'in yerde yattığını gördü. Koluna girdiği Kerem' i indirecekken Rüzgar'ın kızlara doğru koştuğunu gördü. Kerem'i arabaya götürdüler.
Özgür koşarak kızların yanına geldi. Rüzgar konuşmaya başladı.
—"Sen Kerem'i hastaneye götür ben kızlarla kalırım.
Özgür onaylarcasına kafasını salladı.
—"Anahtar kontağın üzerinde."
Özgür vakit kaybetmeden arabaya koştu. Orada bekleyen Arda'ya kızları işaret ederek.
—"Sen burda kal." Dedi ve hızlıca arabayı çalıştırıp gitti.
Arda koşarak kızların yanına gitti.
Rüzgar bağırıp çağırıyordu.
—"Kim yaptı lan bunu."
—"Derin!!"
—"Aç gözlerini Derin."
Rüzgar'ın sinirden gözleri dönmüştü ama şuan kucağında ki Derin'i bırakamazdı.
Hemen öğretmenler toplanmaya başladı.
Çok geçmeden ambulans gelmişti. Rüzgar Derin'in yanına Arda ise Nida'nın yanına oturdu.
Rüzgar Derin'in elini tutmuş bırakmıyordu.
Hastaneye geldiklerinde kızları acile aldılar. Arda ve Rüzgar kapıda bir süre öyle konuşmadan bekledi.
Rüzgar o kadar korkmuştu ki eli ayağı titriyordu. Neredeyse ağlayacak duruma gelmişti. Derin'in öylece yerde yatması onu çok korkutmuştu.
Doktor odadan çıkar çıkmaz ayaklandılar. Doktor kızların iyi olduğunu fakat bazı yerlerinde ezikler olduğunu söyledi. Geçmiş olsun dileklerini iletip gitti.
Kızları aynı odaya almışlardı. Rüzgar Derin'in başucunda oturmuş, elini tutuyordu. Arda ise polislerle konuşmak için dışarı çıkmıştı.
Derin uyanana kadar öylece izledi.
Boğazı düğümlenmiş, gözyaşlarını tutamamıştı.
Bir süre öylece bekledi.
—"Derin iyi mi?"
Rüzgar irkilerek Nida'ya baktı.
Rüzgar afallamış öylece Nida'ya baktı daha sonra kısık çıkan sesiyle konuşmaya başladı.
—"Bilmiyorum hala uyanmadı?" Dedi.
Nida anlamışçasına başını salladı. Rüzgar konuşmasına devam etti.
—"Sen? İyi misin?"
—"Ben iyiyim, bir şeyim yok."
Bu kez Rüzgar başını salladı.
Nida bir süre duraksadı ve konuşmaya başladı.
—"Kerem?"
Rüzgar Nida'ya baktı.
—"Bilmiyorum şimdi gider bakarım ben. Arda gelsin öyle gideyim, yalnız kalmayın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1