—"Şaka yapıyorum ya, hemen de ciddiye aldınız." Dedi Mira, ardından kapıyı kapatıp odasına girdi.
Ne demekti şimdi bu? Rüzgar çarptı derken Rüzgar'ı mı kastediyordu yoksa şu doğal hava hareketi falan mı?
Mira'nın söyledikleri bir süre düşündürdü.
Rüzgar Emir'i neden dövsün ki, ortada bir sebep yokken?
Kafamı karıştıran bu sorunun cevabını almak için odamdan çıkıp Mira ve Nida'nın odasına gittim. Kapıları kapalı, içeriden gülüşme sesleri geliyordu.
Kapıyı tıklatmadan pat diye içeri girdim.
Nida'nın yerde kahkaha attığını gördüm Mira ise onu kolundan tutmuş kahkaha eşliğinde kaldırmaya çalışıyordu.
—"Oha oha Dingo'nun ahırı mı burası? İnsan bi kapı çalar." Dedi yerde yatan Nida.
—"Komik bir şey varsa söyleyin bizde gülelim." Dedim ciddi bir tavırla.
—"Ya Kızım lisedeki öğretmen triplerine girme hemen." Dedi Mira.
—"Rüzgar çarptı derken? Rüzgar'la Emir kavga mı etti?" Dedim Mira'nın sözlerini görmezden gelerek.
—"Oo sen hala ordamısın ya? İroniydi ironi. Şaka yaptım gülelim diye."
—"Komik değildi." Dedim, hala ciddiydim.
—"Her şaka güldürmez, her sütün bir gün bitmesi gibi." Diyerek araya girdi Nida."
—"Ya senin ben yapacağın benzetmeye sokayım Nida." Dedi Mira.
—"Her benzetme mantıklı olmayabilir Sural, tıpkı her-"
—"Kes kes." Dedi Mira, Nida'nın sözünü keserek.
Nida'nın özlü sözlerine katlanamayıp çıktım odadan.
Odama girmek üzere adım atarken Selin'in yalnız başına kahve içtiğini gördüm. Yolumu değiştirip mutfağa girdim.
—"Napıyorsun tek başına?" Dedim Selin'in yanındaki sandalyeyi çekerek.
—"Kahve içiyorum, bana eşlik etmek ister misin?"
—"Olur." Dedim kocaman gülümseyerek.
Ayağı kalkıp bana da bir kahve yaptı. Ardından sohbet etmeye başladık. Üzgün olduğunun farkındaydım ama konunun Özgür olduğunu bildiğim için sormak istemedim. Aralarında kalıyordum.
Ben sorup sormamak arasında kararsız kalmışken ilk soru ondan geldi.
—"İyi misin?"
Anlamamıştım bir kaç saniye gözlerine baktım. Emirle tartıştığımız günden bahsettiğini anlayınca cevap verdim.
—"İyiyim iyiyim sorun yok."
'Emin misin?' Dercesine gözlerime bakıyordu.
—"Hislerimde yanılmışım. 2.şansı verdiğimde mutlu oluruz sanmıştım."
—"Giden bir daha gidiyor Kuzum. İlk ayrılışınızın sebebi Sude'nin Emir'i dolduruşları olsa da Emir sana güvenmeliydi. Bir insan seviyorsa tek seferde silemez. Peki bu son yaptığına ne demeli? Seni sevmiyordu." Dedi Selin.
Sadece gözlerine bakıyordum, haklıydı.
Sustuğumu görünce sözlerine devam etti.—"Ayrıca, zaten birinden hoşlanıyorken nasıl Emir'le çıktın ona hiçbirimiz anlam veremedik."
Rüzgar'dan bahsediyordu. Evet kesinlikle bu konu da da haklıydı.
Hiçbir şey söyleyemedim. Yalnızca gözlerinin içine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Fiksi RemajaAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1