Bölüm 43

59 8 0
                                    

—"Bir hafta sonra gelicektin?" Dedi uykulu ses tonuyla, gözünü bile açamamıştı.

—"Yalan söyledim, sürpriz yapayım dedim."

Çıplak vücuduyla üzerime uzandı. Vücudu sıcaktı. Hala uyanamamış, geldiğimi kabullenememişti.

—"Kalk üstümden koca bebek, çok ağırsın."

—"Derin." Dedi, kafasını boynuma gömmüş, sesi boğuk çıkıyordu.

—"Efendim."

—"Seni çok özledim."

—"Bende seni çok özledim bu yüzden ilk seni görmeye geldim."

—"İlk beni mi görmeye geldin?" Dedi. Ses tonuyla adeta küçük bir çocuk gibiydi.

—"Evet." Dedim, tatlı gülümsemeyle.

—"Derin."

—"Efendim."

—"Seni seviyorum. Bir daha sakın gitme, yanımda kal."

—"Bende seni seviyorum ama biraz daha böyle kalırsak yanında kalamayacağım gibi."

Kafasını kaldırıp şaşkın şaşkın yüzüme baktı.

—"Neden?"

—"Çok ağırsın, nefes alamıyorum. Her an burada can verebilirim."

Güldüğünü anlayabiliyordum. Üzerimden kalkıp yatağın diğer tarafına bıraktı kendini.

—"Hadi kalk, bize gidelim."

—"Derin." Dedi, küçük bir çocuk gibi mızmızlanırken.

—"Efendim."

—"Biraz uyuyalım sonra gideriz."

Beni kendine çekti. Başımı omzuna koyup sıkı sıkı sarıldı. Eh haklıydı doğal olarak sabahın 5'inde çocuğun başına çullanıp kalkmasını istiyordum.

—"Bize gidelim orda uyursun, hadi kalk bebeğim."

Zor da olsa yattığı yerden kaldırabilmiştim. Ben yataktan inip elbise dolabına doğru ilerledim.

Rüzgar'ın giymesi için bir şeyler baktım. Ablamı da çağıracağımdan bu kez düzgün giyinmesini istemiştim. Malum geçen pijamayla gelmişti.

—"Al bakalım bunları giyin."

Ona doğru uzattığım siyah hafif dar pantolon ve siyah t-shirt'ü aldı. Siyah ona çok yakışıyordu üstüne siyah deri cekette giyince fazlasıyla cool görünüyordu.

Odasından çıkarken konuşmaya başladım.

—"Sen giyin aşağıda bekliyorum, hemen çıkalım."

Beni onaylarcasına başını salladı. Bende salona geçip Rüzgar'ın gelmesini bekledim.

Salona gelmişken bir bakınayım dedim. Daha önce de gelmiştim ama etrafa bakmaya fırsatım olmamıştı.

Fazlasıyla büyük ve görkemli bir salonu vardı. Sanatsever biri olduğu o kadar belliydi ki evinde birçok tablo ve eski eşyalar vardı.

Eski şeyler beni kendine çekiyordu. Yakından bakmaya başladım. Çekmecelerin kolları değişik görünüyordu dikkatimi çekti, dokunmak istedim.

Çekmeceyi açtığımda içinde ters çevrilmiş çerçeveler olduğunu gördüm.

Rüzgar'ın gelip gelmediğini kontrol ettim ve sonra çerçeveleri çekmeceden çıkarıp baktım.

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin