Bölüm 33

58 10 1
                                    

Kerem Nida'ya veda ederek o evden uzaklaştı. Arabasına bindi ve Rüzgar'ı aradı. Birkaç kez aramasına rağmen Rüzgar telefonu açmayınca kapatıp yanındaki koltuğa fırlattı.

Rüzgar'ın evine vardığında biraz duraksadı. Siyah büyük kapıya baktı.

—"Oo Kerem oğlum uzun zamandır görmüyorum seni buralarda." Dedi Güvenlik.

—"Okuldan vakit kalmıyor be abi."

—"İyi iyi çalışın, okumak önemli."

—"Öyle öyle." Dedi Kerem.

Ardından büyük kapıdan geçerek içeriye girdi.
Evin kapısını çaldı ve birkaç kez çalmasına rağmen kapı açılmadı. Kerem tedirgin bir şekilde anahtarı saksıdan çıkarıp kapıyı açtı ve hızlı adımlarla içeriye girdi.

Yüksek bir müzik sesi geliyordu. Müziğin geldiği yöne doğru ilerledi. Rüzgar'ın odasına girdiğinde Rüzgar'ın müzik eşliğinde dans ettiğini görünce içi rahatlamış bir şekilde derin bir "Oh" çekti.

Rüzgar kendini dansa o kadar kaptırmıştı ki Kerem'in geldiğini farketmedi.

Kerem Rüzgar'ın arkasında duran masanın üstündeki kumandayla müziği kapattı.

Rüzgar Kerem'in geldiğini anlamış olmalı ki tepki vermedi ve Kerem'e bakmadı bile.

—"Git bi duş al, bekliyorum." Dedi Kerem.

Rüzgar çıkarmış olduğu grimsi t-shirt'ünü koltuğun üzerinden alıp banyosuna girdi.

...

Bir süre konuşmadan sadece karşılıklı oturdular.

—"Derin'le ayrıldınız mı?" Diyerek sohbete başladı Kerem.

Ardından Rüzgar kafasını kaldırmadan cevap verdi.

—"Çıkmadık ki. Sürekli tanışmadığımızı bahane ederek çıkmak istemedi. Meğer aklı hala eski sevgilisindeymiş. Beni de barışmak için kullandı. Başardı da."

—"Manitam diyordun?"

—"Ne bileyim, öyle sanıyordum."

Kerem anladığını belli ederek başını salladı. Birkaç saniye sessizlikten sonra tekrar konuştu.

—"Nasıl hissediyorsun?"

—"Bok gibi. Aldatıldım sanki."

—"Nasıl bu hale geldiniz Abi?"

—"Sarılırken gördüm.. hastanede. Çekip gittim tabi."

—"Belki bir açıklaması vardır." Diyerek araya girdi Kerem.

—"O sarılma tek taraflı olsa yanlış anlamazdım, Derin'de ona sarılıyordu. Arkamdan gelmedi bile.
Gerçi jet hızıyla çıktım yetişmesi mümkün değildi.
Aramadı sormadı. Hastaneden çıktılar o an sinirle evine gittim, bekledim. Artık konuşmak istemediğimi, eski sevgilisini sevdiğini bilseydim bu oyuna kalkışmayacağımı söyledim. Bir şeyler söylemeye çalıştı dinlemedim."

—"Hiç mi merak etmedin ne diyeceğini?"

—"Merak ettim tabi. Sinirim yatışmıştı okulda konuşmak istedi kabul ettim. Gördün zaten o gün."

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin