Afalladım. Herkesin bize baktığını hissedebiliyordum.
Bende ona karşılık verdim. Kollarımı boynundan geçirdim. Spor yaptığı o kadar belliydi ki. Fazlasıyla haşmetliydi.
"KEŞKE ZAMAN DURSA" Dedim kendi kendime. Uzun bir süre böyle kalmak istedim.
Kollarımı boynundan ayırdım ve kısa bir mesafe de olsa uzaklaştık.
Yüzüne bakamayacak kadar utanıyordum.O ise gözlerimin içine içine bakıyordu. Bunu ona kaçamak bakışlar atarken farkettim.
Özgür öksürmeye başlayınca daha çok uzaklaştık.
—"Özgürcüm gıcık tuttu herhalde gel biz sana bi su alalım." Dedi Selin, Özgür'ü alarak uzaklaştı yanımızdan.
Rüzgar yanımda duruyordu. Yalnızca etrafa bakıyor, konuşmuyorduk.
—"Mira arka tarafta gitar çalıyorlar bizde bakalım mı?" Dedi Arda.
Mira onaylarcasına başını salladı ardından Arda kibarca Mira'nın elinden tutarak ayağı kaldırdı.
Sadece Kerem, Nida ben ve Rüzgar kalmıştık.
Kerem ve Nida kendi aralarında konuşup gülüşüyorlardı. Her şey normal gidiyordu.
Çok güzel şarkılar açıp dans ediyorlardı. Yalnızca otursam da eğlenceli geçiyordu.
Dilciler grubundan mesaj geldi. Telefonumu açıp heyecanla mesaja baktım. Başvuru sonuçları açıklanmıştı. Büyük bir heyecanla atılan listede adımı aradım.
Heyecandan titreyen ellerim ve söz geçiremediğim kalbim yerinden çıkacaktı.
Kağıtta adımı görünce tekrar tekrar baktım. İdrak edemiyordum. Tekrar baktım.—"Seni bu kadar mutlu eden ne?"
Ani hareketle telefonumu kapatıp yanımdaki Rüzgar'a baktım.
—"Şey.. sınıf grubuna komik bir şey yazmışlar da ona gülüyordum."
—"Sevgilin güldürüyor sanmıştım." Dedi gülümseyerek.
—"Sevgilim yok ki."
—"Hm ayrıldınız mı? Üzüldüm." Dedi.
İşin garip tarafı bunu gülerek söylemiş olmasıydı.
—"Üzülmüş gibi görünmüyorsun." Dedim. Gözlerine bakarak.
Başını eğip daha çok güldü. Hoşuna mı gidiyordu?
—"Ladies and Gentlemen Partinin en güzel kısmına geldik. Herkes partnerini seçsin." Dedi sahnedeki Dj.
Rüzgar'la aynı anda birbirimize bakmamız beni utandırmıştı. Önüme döndüm.
Kerem diz çöküp Nida'yı dansa kaldırdı. Gülümseyerek onları izledim.
Sahnede Özgür ve Selin'i de görünce gözlerimden kalpler çıkmaya başladı. Gerçekten harika görünüyorlardı.
Sahnenin solunda Mira ve Arda gitarla uğraşıyorlardı. Her şey gerçekten çok güzeldi.
Erkekler bütün kızları dansa kaldırabilsin diye mi bilmiyorum ama dans müziği bitmiyordu.
Solda duran Mira ve Arda'ya bakarken
—"Leydim!" Sesiyle sağıma baktım.
Bu geçen numarasını bırakan çocuktu. Beni dansa kaldırmak için diz çökmüş elini uzatmıştı.
Rüzgar'a baktım. Yanımda olmadığını farkedince etrafıma bakındım.
Üzülerek ayıp olmasın diye kabul etmek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1