Emirle konuşmamızın üstünden tam 1 hafta geçmişti. Gelip bir açıklama yapmasını beklemiştim oysaki. Okulda sürekli Sude ve birkaç arkadaşıyla takılıyordu. Beni görünce yolunu değiştiriyordu ve anlam veremediğim birçok şey daha... Defalarca kez konuşmaya çalışsam da hiçbir şey söylemiyor, geçiştiriyordu.
Neden böyle olduğumuz hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Geceler boyunca "Acaba yanlış bir şey mi yaptım veya söyledim?" Diye düşündüm. İçim içimi yiyiyordu.
Bugün günlerden cuma, Mira ve Selin perşembe akşamından evlerine gitmişlerdi.
Nida'yla evde yalnızdık.O sürekli Kerem'le konuşuyordu. Kendimi terk edilmiş gibi hissediyorum.
Akşama kadar oturup ya ders çalıştım ya da dizi izledim.
—"Derin 3 tane kahve yapsana." Dedi Nida.
Yatağından kalkıp odama gelmişti bunu söylemek için. Bu çok şaşırtıcı. Genelde asla götünü kaldırmazdı o yataktan, zorla kaldırıyorduk.
—"Neden 3 tane? Hayırdır?"
—"Kerem geliyor o yüzden."
—"Sen neden yapmıyorsun Hanımefendi?"
—"Çünkü ben yapmayı bilmiyorum." Dedi hem üzgün hemde gülüyor gibi değişik bir yüz ifadesiyle.
—"Evde kalıcaksın, Kerem seni almayacak." Dedim sitem ederek.
Masamdan kalkıp mutfağa girdim. Kahveleri yaparken Kerem geldi.
Kapıda Nida'yla öpüşüp mutfağa girdi.
—"Selam." Dedi Kerem Nida ile el ele mutfağa girerken.
—"Hoşgeldin." Dedim.
Elimdeki kahveye bakıyordu.
—"Sevgilin kahve yapmayı bilmiyorda, sevgilisine kahveyi ben yapıyorum." Dedim imalı imalı.
—"Yormayın sevgilimi." Dedi Nida'ya bakarak.
Büyük bir kahkaha attım.
—"Sevgilin yatağından çıkmıyor merak etme." Dedim gülmeme devam ederek.
—"Çıkıp ne yapacağım?" Dedi Nida, Kerem'e gülümseyerek.
Kerem ise onu onaylarcasına başını salladı.
İkisi tam tencere kapak gibilerdi. Bu kadar uyumlu bir çift görmemiştim daha önce. Çıkalı çok olmuyor ama hala kavga ettiklerini görmedim.
Ayrıca Nida çok değişmişti. Kibarlaşmıştı sanki. Aşk insanı değiştirir dedikleri bu olsa gerek :)
Kahve yaptım oturup sohbet ettik. Bir süre sonra onları yalnız bırakmak adına odama geçtim.
—"Rüzgar ne durumda?" Dedi Nida üzüldüğünü belli ederek.
—"Yurt dışında şuan 3 gün oldu, 2 güne kalıp dönmesi gerekirdi."
—"Neden gitti?"
—"Biz sürekli olarak yurt dışına çıkarız. Farklı ülkelerde performanslar sergileyip ödül alırız. Bu kez ben gitmek istemedim."
—"Neden dönmedi peki?"
—"İyi değil. Kendini aldatılmış gibi hissediyor. Derin'in yaptığı hiç hoş değildi."
—"Haklısın. Bizde o mutlu olsun diye bir şey söylemek istemedik. Şuan o da berbat durumda, böyle olacağını tahmin etmiştik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1