Bölüm 14

91 7 0
                                    

Olayları baştan sona Özgür'e anlattıktan sonra Selin'i sormayı unutup sınıfa geldim.

Son 1 dersim kalmıştı. Bu dersi Nida almadığı için eve erken gitti. Bense aşırı sıkılmış, hocanın gelmesini bekliyordum.

Arkadan gülüşme sesleri geldi ilk başlarda dikkatimi çekmese sesler artınca arkamı döndüm. Bu Rüzgardı.

Bir kız vardı yanında kızıl saçları uzun ve ışıltılıydı. Dekolte giyinmiş gerçekten de çok güzel görünüyordu. Rüzgarla fazla samimi görünüyorlardı uzaktan.

Bir süre farkedilmeden izledim. Kız sürekli olarak Rüzgara temas ediyor ; koluna, omzuna dokunuyordu.

Rüzgar beni farkedince hemen önüme döndüm. 30 saniye geçmeden yanıma geldi.

—"Naber Çakma Sevgilim?"gülümsüyordu. Gayet mutlu görünüyordu

—"İyi." Dedim sadece.

(Hayır sinirlenmedim. Sonuçta hiçbir şeyim değil.)

—"Bir şey mi oldu?" Dedi endişenircesine.

—"Hayır, yok bir şey." Sesim oldukça ciddi çıkmıştı.

—"Kızgın görünüyorsun."

—"Sende fazla mutlu görünüyorsun. Kızlar seni eğlendiriyor anlaşılan."

Rüzgar kahkaha attı.

—"Oha ben kıskanılıyorum şuan." Hâlâ gülüyordu.

—"Ne münasebet." Dedim çok sinirlenmiştim çantamı alıp bir ön sıraya oturdum.

Tekrar yanıma geldi.

—"Tamam özür dilerim. Kıskanmadın varsayıyorum. Sadece kızı yanımda görünce sinir oldun diyelim."

—"Yok öyle bir şey." Yüzüne bile bakmıyordum.

(Napıyorum ben niye atarlanıyorum durduk yere. Kıskanmadım ki.)

—"Tamam kıskanmadın ama sen benim yaptığımı yapma ben kıskanırım."

Bu söylediği beni istemsizce mutlu etmişti Gülmemek için dudaklarımı birleştirdim.

Ben kıskandıramazdım ki onu, Özgür'den başka erkek aradaşım yoktu.

—"Gül gül."

Dayanamayıp gülmeye başladım. O da bana eşlik etti. Hoca gelince sustuk dersi dinlemeye başladım.

Rüzgar sürekli defterimi karalıyor yazılar yazıyordu.

—"Yapma." Dedim.

Sesim, çocuğunu azarlayan bir anne gibi çıkmıştı.

Rüzgar dudaklarını büzdü. Küçük bir çocuk gibiydi. Gülümsemeden duramadım. Kendini aşağıya eğip kollarını birleştirdi.

Dirseği karnımın soluna çarpınca geri çekildim, gıdıklanmıştım.

Rüzgar endişeli bir şekilde karnımı tuttu.

—"İyi misin, acıdı mı?"

—"Hayır gıdıklandım." Dedim gülerek.

Hoca bize bakınca önümüze döndük.

Rüzgar ders boyunca saçlarımla oynamıştı. Bazen örüp açıyor bazen de kalemle toplamaya çalışıyordu.

...

Ders bitince derin bir oh çektim. Esneme hareketleri yaptıktan sonra Rüzgar'a baktım, uyumuştu.

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin