Bölüm 23

78 8 0
                                    

Tabii ki kalamazdım.

-"Olmaz eve gitmem lazım."

-"Ama neden? Bildiğim kadarıyla dersin yok zaten. Bende izinliyim. Tek başıma sıkılıyorum."

Çocuk gibi mızmızlanıyordu.

-"Burada kalmam doğru olmaz, yarın yine gelirim."

Rüzgar eğlenmişti bugün uzun zaman sonra evine biri geliyordu. Yalnız hissetmemişti. Derin'i ikna etmek için elinden geleni yaptı. Derin ikna olmayınca onunla bir anlaşma yaptı.

-"Tamam o zaman geç saate kadar burada kal ben seni evine bırakayım."

O kadar inatçı ki mecburen bunu kabul ettim.

-"Peki. Kızlara haber vereyim."

Rüzgar, Derin odadan çıkar çıkmaz sinsice güldü. Tabii ki gitmesine izin vermeyecekti.

Az sonra derin tekrar salona girdi.

-"Tamam hallettim. N'apıyoruz?"

-"Film izleyelim."

-"Ne izleyelim?"

Tekrar Rüzgar'ın yanına oturdu. Rüzgar'a bakıyor ne önereceğini merakla bekliyordu.

-"Farketmez ne izlemek istersin?"

Öyle söyleyince içim rahatladı. Bir an Romantik bir şeyler izleyelim diyecek diye ödüm koptu.

-"Lucy izleyelim mi?" Sesim çok heyecanlı çıkmıştı.

Çok eski bir film ve ben bu filmi defalarca kez izledim ama çok güzeldi ne yapayım?

-"Şu beyninin %100'ünü kullanan kadın. Duymuştum ama izlemedim. İzleyebiliriz." Dedi

Heyecanla filmi arattık.

-"Bir şeyler getireyim mi?"

-"Hayır bugün çok abur cubur tükettik fazlası zarar." Dedim gülerek.

Onaylarcasına kafasını salladı ve filmi aramaya devam etti.

-"Bu mu?" Dediğim filmi göstermişti.

-"Evet evet." Ellerimi çırptım.

Kocaman gülümsedi.

-"Neden bu kadar heyecanlandın, yoksa benimle izlediğin için mi?"

Şerefsiz gibi bakıyordu.

Ters ters bakıp

-"Ne münasebet?" Dedim.

Kahkaha attı.

-"Şaka yapıyorum neden bu kadar ciddiye alıyorsun?"

-"Şerefsiz gibi baktın daha demin."

-"Şerefsiz gibi bakmak?" Derken bile şerefsiz gibi bakıyordu.

-"İşte böyle bakıyorsun." Dedim bakışlarını göstererek.

-"Peki peki hadi izleyelim."

Hiçbir şey demeden arkamı yaslandım. O da arkasını yaslanıp kolunu belimden geçirdi. İrkilerek arkamı döndüm.

-"N'apıyorsun?"

-"Kolumu nereye koyayım?"

Ahahahah cidden çocuk gibiydi. O ses tonuyla bile kötü bir niyeti olmadığı anlaşılıyordu. O an komik gelse de gülmemek için direndim. Hiçbir şey demeden tekrar önüme döndüm ve filme odaklandım.

İkisi de filme odaklanmış, gözlerini kırpmadan televizyona bakıyordu. Saat 2'ye geliyordu.

Filmin bitimine az kalmış. Derin Rüzgar'ın kollarında uyuyakalmıştı. Derin kafasını Rüzgar'ın boynuna yaslamış, Rüzgar ise Derin'in beline sarılmıştı.

Rüzgar'ın da planı buydu. Derin'in uyumasını sağlamak, böylece bütün gün yan yana olabileceklerdi. Rüzgar bu anı beklerken uyumamak için çok direnmişti.

Bir süre sadece Derin'i izledi. Saçlarını okşadı. Çok güzel kokuyordu. Saat neredeyse 4 olacaktı. Televizyonu kapattı daha fazla dayanamayıp kendini uykunun kollarına bıraktı.

...

Mira' uyku tutmamıştı saat 2'ye kadar dizi izlemişti. Biraz hava almak için camı açıp dışarıyı izledi. Telefonunun titrediğini hissedip telefonunu açtı. Arda'dan mesaj gelmişti.

ARDA ORBAY

Arda: Mira uyumuşsundur ama yinede yazayım dedim sabah erken görürsün umarım.

Arda: Yarın sabah dersim yok eğer senin de yoksa sabah okula gitmeden bir şeyler yapalım mı?

Mira: Olur benimde dersim yok.

Dersi vardı. Ama okula gitmek istemiyordu. Sabah saatinde olan derslere girmemeye karar vererek Arda'ya yazdı.

Arda: Hala uyanıksın. Ne yapıyordun?

Mira: Uyku tutmadı, dışarıyı izliyordum.

Arda: Peki sabah haberleşiriz. Yatmadan pencereyi kapatmayı unutma. İyi geceler 🥰

Mira: İyi geceler

Mira: ❤

Mira: Bu mesajı sildiniz.

Mira: Yanlışlıkla oldu özür dilerim.

Arda: Hayır sorun değil 😅

MİRA ÇEVRİMDIŞI
ARDA ÇEVRİMDIŞI

...

Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm manzara beni şok etti.

Bir koltukta

Ben ve Rüzgar

Birlikte uyumuştuk.

Hemde ben Rüzgarın üzerine, kafam göğsüne gelecek şekilde uyumuştum. Ne hikmetse üzerimizde pike de vardı. Sanki birilerinin bundan haberi vardı.

Hızlıca Rüzgar'ın üzerinden kalktım.

-"Rüzgar!" Bağırarak söylemiştim.

-"Güzelim neden bağırıyorsun sabah sabah. Sağır ettin." Tek gözünü açmış bana bakıyordu.

-"Rüzgar biz niye birlikte uyuduk."

-"Valla kendine sor kucağımda uyuyan sensin."

-"Rüzgar!?" Sesim ciddi çıkmıştı.

-"Tamam tamam dün film izlerken uyudun bende uyandırmak istemedim."

-"Uyandırmak istemedin mi yoksa zaten bunu mu planlıyordun?"

Koltuktan kalkıp bana yaklaştı. Nefesini hissedebileceğim kadar yakındık.

-"Ne kadar zeki bir kızsın. Birbirimiz için yaratılmışız sanki he?" Sessiz söylemişti.

Biraz daha yaklaştı gözlerimi kapattım. "Neden gözlerimi kapattım?" Diye içim içimi yiyiyordu. Nefesini yüzümde hissedebileceğim kadar yakındık. Gözlerimi daha sıkı kapattım.

...

OYLAMAYI UNUTMAYIN💕

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin