Yüzüme üfledi ve geri çekildi.
—"Hadi kahvaltı yapalım sonra seni evine bırakırım."
Gözümü açıp şaşkın şaşkın Rüzgar'a baktım. Beklediğim olay gerçekleşmemişti.
—"Merak etme buraya geldiğine pişman etmeyeceğim, yeter ki tekrar gel." Dedi ve mutfağa doğru ilerledi.
Çok utanmıştım.
—"Eve gideyim kızlar uyanmadan."
Arkasını dönüp bana baktı. Sanırım utandığımı farketmişti.
—"Peki."
Koşarak çantamı aldım. Kapıdan çıktık.
Bahçenin arkasına gitti. Bende ön tarafta onu bekledim. Çok geçmeden siyah, görünümü mükemmel bir arabayla geldi.
Ağzımı açık, arabaya baktım. Kornaya basmasıyla kendime gelip arabaya bindim.
Bir süre bir şey konuşmadık, ben merakımdan konuşmaya başladım.
—"Rüzgar ailen nerede?"
—"Annem yok, babam da benle yaşamıyor. Daha doğrusu ben onunla yaşamıyorum."
—"Annen için üzüldüm. Babanla neden yaşamıyorsun?"
—"O fazlasıyla sert ve katı kurallı."
—"Hmm." Dedim anlarcasına.
—"Ya senin ailen?" Dedi bana bakarak.
—"Benim annem ve babam Fransa'da yaşıyor. Bu zamana kadar ablamla kalıyordum. Ablam evli ve küçük bir kız çocuğu var."
—"Neden ailenin yanında değilsin."
—"Kendi isteğimle burda kalmak istedim. Orada yabancılık çekeceğimi düşündüm. Ayrıca sevdiğim çocuk ve arkadaşlarım da buradaydı."
—"Onun için buradasın yani?"
—"Sadece onun için değil. Ayrıca şuan beni burada tutan şey o değil."
—"Ne peki?"
—"Sevdiğim adam ve arkadaşlarım."
Kocaman gülümsedi. Bende ona karşılık verdim.
...
Mira sabah erken uyanmış, hazırlanmaya başlamıştı. Tabii ki siyah bir şeyler giyinmeyi tercih etti.
İnstagramına bir story attı.
@mirasural1 : Siyah ve ben🖤
Telefonunu kapatıp tekrar aynanın karşısına oturdu. Sadece kendini izledi.
—"Nereye?"
Uykulu çıkan sesiyle Nidaydı.—"Dışarı çıkıcam biraz. Sende Selin'i uyandır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1