Bölüm 7

127 12 1
                                    

Medium: RÜZGAR ARSLANBEY

-"Ne münasebet?" Arkamı döner dönmez bu sözcükler dökülmüştü ağzımdan.

Bu...

Selin'lerin sınıfında çarpıştığım kas adam.

Üzerime doğru geliyordu o geldikçe geri adımlar atıyordum. Birkaç adımdan sonra duvara tosladım. Armızda ki bir adımlık mesafeyle bana oldukça yakın duruyordu. Kollarını duvara yaslayarak yüzüme daha çok yaklaştı.

-"O zaman neden buradasın?" Sesi çok yakışıklıydı :)

Yeşil gözlerini dikmiş bana bakıyordu cevap beklercesine kaşlarını kaldırdı.

-"Ben.. tesadüfen geldim." Sesim biraz titriyordu.

-"Ama ben seni hep burada görüyorum, bir de bizim sınıfta."

(-"Selinle aynı sınıftalar mı yani?") Evet iç ses.

Yutkundum, bana yakın olması beni fazlasıyla geriyordu zaten.

-"Tamam haklısın hep geliyorum ama Kerem'i izlemek için değil. Hem adını bile yeni öğrendim. Sadece dans ediyorlardı ve ilgimi çekti bu kadar."

Der demez telefonum çaldı arayan Nidaydı.
-"Tamam geliyorum" dedim ve Kas adamın kollarının altından çıkarak oradan uzaklaştım

-"Hey!!"

Arkamdan bana seslense de dikkate almadan hızla okuldan çıkıp eve doğru yol aldım.

...

Mira alarmı çalmadan uyandı ve banyoya girdi. Banyodan çıkar çıkmaz. Kedisi mıncırla vakit geçirdi biraz daha sonra kıyafetlerini giyip kızları uyandırmadan ve kahvaltı yapmadan kapıya yöneldi.

Çok erken uyanmıştı kızları rahatsız etmek istemiyordu. Ayakkabılarını giyerken telefonu titredi, Arda'dan bir mesaj gelmişti.

Heyecanla telefonu açtı ve cevap verdi.

ARDA ORBAY

Arda: N'apıyosun?

Mira: İyi sen n'apıyosun?

Arda: İyi ya sen nerdesin?

Mira: İyi valla nerde olayım?

Arda: İyi o zaman

ARDA ÇEVRİMİÇİ
MİRA ÇEVRİMİÇİ

Arda: yazıyor...

Arda: şey.. sizin oralardayım eğer okula gitmediysen beraber gidelim mi?

Hayır kesinlikle Mira'yla okula gitmek için buraya kadar gelmedi :)

Mira: .. olur gitmedim hala evdeyim 5 dakikaya iniyorum.

Arda: tamam bekliyorum.

ARDA ÇEVRİMDIŞI
MİRA ÇEVRİMDIŞI

Mira aşağıya indiğinde Ardayla karşılaştı

-"Günaydın" dedi Mira, gülümseyerek.

Arda ise karşılık verdi.
-"Günaydın"

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin