Bölüm 13

94 8 0
                                    

Selin olayın şokunu atlatamamış olacakki hiçbir şey söylemedi.

Bu kez Özgür başını, yasladığı omuzdan kaldırarak vücudunu Seline çevirdi önce ellerini Selin'in yanaklarına götürdü, gülümsedi ardından ellerini tuttu ve konuşmaya başladı.

—"Selin"

Selin yavaşça vücudunu Özgür'e çevirdi fazlasıyla kızarmış, heyecandan elleri titriyordu ve kekeleyerek konuşmaya başladı.

—"E-Efendim"

—"Seni tanımaya başladığım günden bu yana seni seviyorum. Bunu daha önce söylemediğim için üzgünüm."

—"Özgür ben ne diyeceğimi bilmiyorum."

—"Bir şey söylemene gerek yok Selin. Sadece seni sevdiğimi bilmeni istiyorum. Eğer hayatına birini almaya karar verirsen o kişi ben olmak istiyorum. Bence bunu hakediyorum." Dedi

Onay beklercesine Selin'in gözlerinin içine bakıyordu.

Selin sadece gülümseyip onaylarcasına kafasını salladı.

Özgür tekrar kafasını Selin'in omzuna yasladı.
Ellerini bırakmadan konuştu.

—"Annen gelene kadar böyle kalabilir miyiz?"

Selin onaylarcasına başını salladı, Özgür'ün görmeyeceğini bilse de.

Televizyonun karşısında uyuyakalmışlardı.
Meltem Hanım geç saatte gelmişti eve çocukları öyle görünce gülümsedi.

—"Böyle olacağını biliyordum."

Her şeyin farkındaydı. Özgür'ün Selin'e bakışlarından, Selin'in Özgür'ün geleceğini öğrendiğinde koşup odasına süslenmesinden anlamıştı zaten. Çok öncesi de vardı bunun küçüklükten bu yana. Akışına bıraktı. Çocukları uyandırmadan üzerlerine bir pike atıp televizyonu kapattı ve odasına çekildi.

Eşi uzun zaman önce vefat etmişti. Evde yalnızca Meltem Hanım ve kızları yaşıyordu. Meltem Hanım Özgür'ün annesini tanıyor ve çok seviyordu. Özgür'e de güveniyordu.

Özgür Selin'e aşık olduğunda ise Meltem Hanım'ın gözüne girmek için elinden geleni yapmıştı.

...

Kızlar haftasonu alışveriş yapmışlar, evi temizlemişlerdi. Pazar akşamı ise erkenden uyumuşlardı.

—"Günaydın Aşklarım hadi kalkın kahvaltı hazır."dedim.

Mira benim dememe kalmadan uyanmıştı zaten zor olan kısım Nida'yı uyandırmaktı.

Selin annesinde kalmıştı zaten, evde yoktu.

Usulca Nida'nın yanına geldim.

—"Nida! Günaydın Bebeğim ben geldim." Tatlı tatlı uyandırmaya çalıştım.

—"Tamam şimdi siktirgit."

—"Kalkman için 5 saniyen var Hayatımın Anlamı."

—"1..

2..

3..

(Nida'dan çıt çıkmıyor, kımıldamıyordu bile)

4..

(Ona biraz daha şans tanıdım)

Dört yirmi beş..

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin