Eve geldiğimde yalnızca Nida vardı. Ben içeri girer girmez sordu
-"Neredeydin?"
İlk başta ne diyeceğimi bilemesemde aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
-"Hava almaya çıktım."
-"Bu saatte."
-"Evet bu saatte."
İnanmamış gibiydi ama bir şey söylemedi. Hala dün ki kıyafetlerimleydim. Neyse ki dün o okulda olmadığından ne giydiğimi bilmiyordu.
Odama çekildim. Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim. Duştayken kapı sesi duydum. Nida dışarı mı çıktı yoksa? Kızlar okulda başka seçenek olamaz. Duştan çıkar çıkmaz Nida'ya seslendim.
-"Nida!"
-"Ne oldu?"
-"Kapı sesi geldi dışarı çıktın sandım."
-"Mira Hanım geldi." Dedi.
Hemen kıyafetlerimi giyindim ve diğer odaya gittim.
-"Mira? Neden okula gitmedin?"
-"Canım istemedi. Siz her gün birilerine trip atıp gitmiyorsunuz bende bugün gitmek istemedim."
Nida ile birbirimize baktık. Niye atarlandı ki birden?
-"Peki neredeydin?"
-"Ardayla Kuğulu Parka gittik."
—"Oo Mira Hanım." Dedim sinsice bir akış atarak.
—"Sizin flörtünüz oluyor da benim olamaz mı?" Dedi anlık bir sinirle.
—"Nee!! Flört mü? Dedim. O kadar şaşırmıştım ki bağırarak konuşmaktan kendimi alamıyordum.
—"Lafın gelişi söyledim bağırmasana." Dedi Mira ağzımı kapatırken.
Nida araya girdi.
—"Her şakanın altında bir gerçek yatar Bebeğim anlat bakalım."
Nida'yı onaylarcasına başımı salladım.
Mira sinirlendi ve odasından dışarı çıkarken söyleniyordu.—"Of salak salak konuşmayın."
Nida'yla gülüştük. Daha sonra mutfağa gittim ve kahvaltı hazırladım.
-"Kızlar kahvaltı hazırladım."
Mira üzerine pijamalarını giyip gelmişti ardından Nida geldi.
Oturduk bir şey konuşmadan kahvaltı yapıyorduk ki Mira konuşmaya başladı.
-"Bu or*spu çocukları yüzünden başınıza bir şey gelirse hayatlarını karartırım.
Önce kafamı kaldırıp Mira'ya baktım o ise hiç istifini bozmadan kahvaltı yapıyordu daha sonra Nida'ya baktım. O da anlamamıştı.
-"Kimden bahsediyorsun?" Dedim Mira'ya bakarak.
-"Uğruna okula gitmediğiniz, triplere girdiğiniz erkeklerden."
Rüzgar ve Keremden bahsediyordu muhtemelen.
Mira elindeki çatalı bıraktı ve ağzındakini bitirdikten sonra konuşmaya başladı.
-"Bundan sonra bir şeyler yaşanacak bundan eminim. Kendinize dikkat edin. Onlar yüzünden üzülüp ağladığınızı görmek istemiyorum."
Dedi ve konuşmamıza izin vermeden kalktı masadan. Sadece gidişini izledim. Kahvaltı yapmayı bitirdikten sonra Nida tekrar yatağına uzandı bense masayı topladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1