Bölüm 32

64 9 3
                                    

Selin Mira'yla eve gelmişlerdi. Mira duş aldıktan sonra erkenden uyumuştu. Selin ise yalnız başına kahve içerken Özgür gelmişti.

Selin Özgür'e de kahve yaptı ve mutfakta oturup konuşmadan sadece kahve tiler. Biraz sonra Özgür konuşmaya başladı.

—"Tanımadığın birine nasıl kardeşini emanet ediyorsun Selin?"

—"Özgür tanıyoruz işte, Rüzgar'ın arkadaşı."

—"Kızım Rüzgar neyse de şu Kerem'i hiç gözüm tutmadı. Bıçaklanması, etrafındaki kızlar, çevresi çok mu normal geliyor size?"

—"Hayır ama.."

—"Ne ama Selin? Hadi hastaneye gidelim."

—"Sanırım Nida o çocuktan hoşlanıyor."

—"Nida?" Dedi Özgür şaşırmışçasına.

—"Aşık düşmanı Nida'dan mı bahsediyoruz şuan?"

Diyerek sözlerine devam etti.

—"Kızım saçmalama yanlışın var." Dedi Özgür.

—"Onları sarılırken gördüm. Biz sarılınca ağzını yüzünü yamultuyor ama Kerem sarılınca karşılık veriyor. Hem sırf o çocuk yüzünden ağladı."

—"He bide ağlattı oruspu çocuğu?"

—"Öyle deme, eminim çocuğun bir bildiği vardır."

—"Selin sen bana bile güvenmezken 2 gün önce tanıdığın çocuğu bana savunuyorsun şuan. N'aptı o çocuk ne dedi de bu kadar güvendin?"

Sesi yüksek çıkmıştı Özgür'ün.

—"Özgür sana güvenmediğimi nereden çıkardın?"

—"Bana güvenseydin şuan sevgiliydik." Dedi Özgür, Selin'in gözlerinin içine bakarken.

—"Özgür bunun güvenle bir alakası yok."

—"Ya neyle alakası var Selin Hanım."

Selin bu kez sinirlenip, Özgür'e bağırarak karşılık vermişti.

—"Sen Kerem'den çok mu farklısın? Ha Özgür? Her gün etrafında başka bir kız görüyorum. El şakaları falan. Sen çok mu güvenilirsin?"

—"Selin rahatsız oluyorsan uzak durabilirdim bahane arama."

—"Bunu kendin düşünmeliydin Özgür."

Kapı çaldı gelen Derin'di. Selin ve Özgür uzunca sessiz kalıp birbirlerine baktılar. Selin kalkıp kapıyı açtı.

Derin içeriye girer girmez Özgür'ü görünce koşarak mutfağa girdi.

—"Aa Aşkım hoşgeldin."

—"Nerdesin kız sen?" Dedi Özgür.

—"Nida'nın yanındaydım."

—"Nida'nın yanında değildin." Dedi Selin şüpheli gözlerle bakıyordu.

—"O ara ben markete gittim ya."

—"Özgür gidince konuşucaz." Dedi Selin. Ardından odasına girip hızlıca kapıyı çarptı.

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin