Medium: NİDA ÇEVİK
Yazardan;
Saat 06.30'du ve Nida hala uyuyordu ki birileri onu rahatsız edene kadar. Selin Nida'nın üzerine oturmuş uyandırmaya çalışıyordu. Nida daha fazla dayanamadan kafasını gömdüğü yastıktan hafif doğrularak uykulu bir sesle;
-"Ya off sal beni"dedi. Selin onun bu umursamaz tavrına sinirli bir şekilde cevap verdi.
-"Ya yeter kalk şu yataktan, 5 dk içinde hazırlanmazsan ayaklarından tutar sürükleyerek mutfağa götürürüm" dedi.
Nida Selin'in sinirlendiğini anlayacak ki ağır hareketlerle yorganını aşağı indirip usulca çıktı yataktan. Selin dediğim dedik bir kızdı ve gerçekten de söylediklerini yapardı. Selin Nida'nın ağır ağır kalkmasına dayanamayıp ;
-"Oo ben her sabah seni böyle uyandırırsam geç kalırız, kızdaki rahatlığa bak sanki benim okulumun ilk günü."
Selin Nida'ya sitem ederken Nida dayanamayıp ;
-"Tamam ya kalktık işte amma konuştun."Selin kısa bir bakış atıp gözlerini devirdi.
Nida ise Selin'in bakışlarını umursamadan banyoya ilerledi, aynanın karşısına geçip bir süre hafif dalgalı koyu kahve saçlarına ve kızarmış yeşil gözlerine baktı. Dün gece Derinle geç saate kadar konuşmuşlardı bu yüzden uykusunu alamamıştı. Saçlarını karıştırarak ofladı daha sonra bileğindeki tokasıyla saçlarını bağlayıp elini yüzünü yıkadı.
Hızlıca üstüne beyaz bir sweatshirt ve mavi boyfriend'ini giyip saçlarını at kuyruğu yaptıktan sonra yatağını ve odasını topladı üşengeç olabilirdi ama titiz bir kızdı.
Ağır hareketlerle mutfağa doğru adımlar attı.
Annesi Meltem Hanım ve Selin kahvaltıya başlamışlardı. Selin Nidayı görünce ağzını tutamayıp konuşmaya başladı.
-"Oo masaya teşrif edebilmişsiniz Nida Hanım bir an hiç o yataktan çıkmayacaksınız sandım" dedi ukala bir tavırla.
-"Rahat bıraksanız yıllarca o yataktan çıkmam da işte şartlar el vermiyor Selinciğim."
Ablasıyla arasında yalnız bir yaş olduğundan ona Selin diye sesleniyordu.
-"Ablan haklı-" diyerek söze başladı Meltem Hanım fakat Nida konuşmasına izin vermeden
-"Tamam Meltem Hanım lütfen artık kahvaltı yapabilir miyiz?" Dedi artık bıkmışçasına.
Annesiyle hep atışırlardı, Meltem Hanım onun için çok endişeleniyordu.
-"Tamam çabuk kahvaltı yap Mirayla Derin bizi bekliyor." Dedi Selin sakin bir ses tonuyla.
Nida ise onu onaylarcasına kafasını salladı.
Bu olaylar günlük rutin olarak yaşanıyordu çünkü Nida çok umursamaz, hayattan beklentisi olmayan, üşengeç biriydi. Meltem Hanım da Selin de bu durumdan fazlasıyla şikayetçiydi. Selin çok enerji dolu, neşeli biri. Anlayacağınız Nida'nın tam zıttı bir kız.
Nida sofradan kalkmış hala esniyordu. Tekrar banyoya girip dişlerini fırçaladı. Banyodan çıktı ve tekrar esnedi.
-"Var ya bütün yaşam enerjimi sömürüyorsun." Dedi Selin hala uyanamamış Nida'ya bakarak.
-"Ya ben n'aptım yine?"
-"Uyan artık yeter esne esne bir hal oldun. Bi silkelen kendine gel. Git yüzünü tekrar yıka açılırsın."
-"Dışarı çıkınca açılırım." Dedi umursamaz bir tavırla çantasını koluna takarken.
-"Ben sana etek giy demedim mi?"
-"Ne! etek mi?"
Büyük bir kahkaha atıp birden ciddileşti ve tekrar konuşmaya başladı Nida.
-"Dua et gri eşofmanımı giymedim."
Selin gözlerini devirdi ve çantasını aldı.
Ayakkabılarını giyer giymez annesine sarılarak veda etti ve evde çıktılar.
MERHABA!
2.BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ?
BİRAZ SIKICI VEYA YAVAŞ İLERLİYOR OLABİLİR BENİM AMATÖRLÜĞÜMDEN KAYNAKLANIYOR. BİRAZ DA KARAKTERLERİ UZUN UZUN TANITMAK AMAÇLI BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM.
İLK BİRKAÇ BÖLÜMDEN SONRA BÖLÜMLERİ UZUN TUTACAĞIM.
DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN.💖
SİZCE NİDA KARAKTERİ HANGİ BURÇ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1