Bölüm 19

77 8 0
                                    

Rüzgar'ın verdiği adrese geldim.

Arabadan inmeden

—"Lütfen bekler misiniz 10 dakikaya gelicem."

—"Tabii"

Arabadan indim.Oturduğu ev iki katlı müstakil bir evdi , kocamandı. Bir süre eve baktım. Kocaman siyah bir kapısı vardı oraya doğru adımlar attım.

—"Derin Hanım siz misiniz?"

İrkilerek arkamı döndüm. Güvenlikti.

—"Evet."

Kapıyı açtı.

—"Buyrun."

—"Teşekkür ederim."

Burası evin bahçesiydi büyük bir havuzu vardı. Kapıya doğru ilerledim. Kapının önünde birkaç saksı vardı. Tek seferde anahtarı bularak kapıyı açtım.

İçeri girdim bütün ışılar kapalıydı telefonumun flashını açıp lambaları yaktım.

Evi çok güzeldi ağzım açık kalmıştı resmen. Hemen Rüzgar'ın odasını bulmaya gittim bütün odalara tek tek baktım bazı odalar bomboştu. Rüzgar'ın odası olduğunu anladığım odaya girdim. Kocamandı. Duvarlarında posterler vardı. Anlaşılan cidden Dans etmeyi seviyordu.

Daha fazla incelemeden dolaptan birkaç parça kıyafet çıkardım. Hızlıca bir poşet bulup kıyafetleri içine attım.

Hızlı adımlarla merdivenlerden inerken ayağım burkuldu ve kalan 5-6 merdivenden aşağıya düştüm. Bileğim ve kalçam çok ağrımıştı oflaya puflaya ayağı kalktım.

Taksicinin beklediğini hatırlayarak seke seke kapıdan çıktım, ışıkları söndürdüm ve kapıyı kilitleyerek tekrar anahtarı saksıya koydum.

Hızlı olmaya çalışarak taksiye bindim ve Kerem'in kaldığı hastanenin adını verdim. Şoför onaylayarak yola koyuldu.

Arabaya biner binmez telefonumu elime aldım. Rüzgar'dan mesaj gelmişti.

  ÇAKMA SEVGİLİM :)

Rüzgar: Derin n'aptın?

Derin: Hallettim geliyorum.

Rüzgar: Bir şey olmadı değil mi?

Derin: Hayır ne olabilir?

Rüzgar: Neyse tamam teşekkür ederim geldiğinde ara.

Derin: Rüzgar başka bir şey mi var?

  ÇAKMA SEVGİLİM :) ÇEVRİMDIŞI
 
Telefonu kapatıp bekledim. Çok uykum geliyordu. Biraz şekerleme yaptım. Şoförün sesiyle uyandım.

—"Buyrun."

—"Teşekkür ederim."

Ücreti ödeyip indim arabadan Rüzgar'ı aradım.

—"Rüzgar geldim ben."

—"Tamam geliyorum bekle."

Bir süre bekledim ve uzaktan Rüzgar'ı gördüm. Hızlı adımlarla seke seke yanına gittim.

—"Derin ayağına n'oldu."

—"Burktum sadece önemli değil hadi gidelim."

Rüzgar'ın koluna girdim ve hızlı olmaya çalışarak büyük adımlar atıyordum. Hızlı olmaya çalışsamda işe yaramıyordu.

Rüzgar farketmiş olacak ki beni kucağına aldı.

—"N'apıyosun?"

—"Yürüyemiyorsun Derin, yukarı çıkalım bakıcam ayağına."

2! 3!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin