Medium: EMİR KOÇYİĞİT
Yol üstü bir kutu süt alıp eve girdik. Yolda kızlara Özgür'ün geleceğini haber vermiştim.
Kapıyı açtım herkes odasındaydı muhtemelen. Ortalık sakindi rahatladım derken Mira kapıyı açar açmaz
-"Kızlar Derin geldi mutfağa gelin." Sesi oldukça ciddiydi.
-"Neredeydin lan sen?"
Mira çok sinirliydi anlaşılan.-"Hayatımın anlamı sakin ol kaçmıyorum ya Selin de gelsin anlatırım oturun siz."
Ortam fazlasıyla gergindi. Özgür konuşmaya başladı.
-"Siz konuşun ben Selin'i alıp geleyim."
Herkes susmuş bana bakıyordu bende Özgür'ü onaylayarak odasını tarif ettikten sonra mutfak masasına oturdum ve olayı baştan anlatmaya başladım. Anlatıcak pek bir şey yoktu oysaki.
Özgür Derin'in tarif ettiği odaya doğru ilerledi. Yavaşça kapıyı açtı. Selin sırt üstü yatıyordu.
Özgür Sessizce yaklaştı ve yatağa oturdu. Selin'i uyandırmadan sadece onu izledi.-"Çok güzel görünüyorsun."
Sessizce söylemişti.
Onu uyandırmak istemiyordu. Saatlerce onu izlemek istiyordu sadece.
Selin'in saçlarını okşadı. Selin hafif kımıldamaya başlasa da ellerini çekmedi. Yoksa sevdiğini belli etmeye mi karar vermişti?Özgür Lise 2.sınıftan beri Selin'den hoşlanıyordu apartmanları da karşı karşıyaydı zaten sürekli görüyordu Selin'i.
...
Mira suratıma bakıyordu.
-"Bu kadar mı?"-"Evet ne bekliyodun. Bir şey yok dedim zaten sen büyüttün olayı."
-"İyi, engelle." Dedi
-"Ne alaka Mira numarası yok veya takipleşmiyoruz." Dedim şaşırırcasına
-"Tamam şimdiden uyarıyorum ben."
Kısa bir bakış atıp göz devirdim.
-"Ne yapıyor bunlar hala gelmediler?" Dedi Mira, Özgür ve Selin'den bahsediyordu.
-"Rahat bırakın çifte kumruları." Sinsice bir bakış attım.
Nida Muzlu sütünü içerken aynı anda konuşmaya başladı.
-"Yine ne kaçırdım ben."
-"Şimdilik bir şey olduğu yokta olunca anlatırım." Dedim.
Omuz silkti Mira.
Kızların gözleri faltaşı gibi açıldı. Özgür Selin'i kucağına almış Selin ise kollarını Özgür'ün boynuna dolamıştı.
Nida konuşmaya başladı.
-"Oo hayırlı işler" sinsice güldü.
Özgür kızların daha fazla konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı.
-"Hanımefendi yatağa yapışmıştı spatulayla kaldırıp getirdim." Dedi gülerek.
Hepimiz gülmeye başladık.
-"Uyanamadı ben şunun yüzünü yıkayıp getireyim." Dedi Özgür
Hiçbir şey demeden sadece baktık.
Özgür Selin'i kucağından indirmeye çalışırken yanağında sıcaklık hissetti. Şaşkın şaşkın Selin'e baktı. Yanlışlıkla mı olmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2! 3!
Teen FictionAşk'ın en önemli 2 kuralı; Kural 1 -Gösterilmeyen sevginin bir manası yoktur. Kural 2 -Asla 2.şansı verme! 28.04.2022 aşküçgeni #1 15.08.2022 üniversitehayatı #1