Poděkování/ nový příběh

911 54 23
                                    

Nastal čas nechat naše hrdiny žít si dál své životy bez nás.
Nastal čas, abych vám všem ze srdce poděkovala. Upřímně moc nevím, jak se z původně oneshotu na ship Hyunlix stal příběh o 55 kapitolách... Ale neskutečně moc jsem si jeho psaní užila a to z velké části i díky vám - díky vašim hvězdičkám, komentářům či krásným slovům, které jsem dostala přes zprávy. (A samozřejmě budu ráda, když mi dáte vědět, jak se líbil příběh celkově a jak se líbil konec.)
Nebudu si tu zbytečně vypisovat své pocity, které mi v mozku víří jako duhový prach, takže všem ještě jednou obrovské díky! ^^

A je tu další věc, kterou vám chci sdělit... Něco skvělého... Ne, slevu v Kauflandu na mysli nemám xd.
Nové dílko - Poslední sbohem - které už najdete na mém profilu. Opět téma Hyunlix, do kterého se nám vlije i trocha Hyunin.
Přesuneme se ze světa kpop idols do světa normálních vysokoškoláků, kterým životy přetne tragická událost. Své místo si zde najde většina členů Stray Kids, Ateez a možná dalších skupin.
Nabídnu vám příběh trošku tajemný, trošku napínavý, se špetkou spirituality a nadpřirozena.

Anotace:
"Luč se se svými nejbližšími, jako kdyby to bylo naposledy." Tak se to říká a tak by se to mělo dělat. Většina lidí to však nedělá, jelikož žijeme v uspěchaném a internetem propojeném světě, kde ťukneme do klávesnice a mluvíme s člověk, který je na druhém konci světa. Ale stejně nikdy nemůžeme vědět, které sbohem bude naše poslední.
_____

"Zbláznil jsem se. Já se úplně normálně zbláznil, jsem magor," vydechl vyděšeně Hyunjin, zatímco chtěl praštit hlavou o zeď, aby se vzpamatoval.
"Magor možná jsi, ale nezbláznil ses. Jsem tady. Vážně jsem tady. A potřebuju tvou pomoc," vyřkl Felix. Felix, který tou dobou už byl týden po smrti.

Pokud vás to zaujalo, tak přikládám odkaz a šup na něj (btw: na druhou kapitolu bude trošku delší čekaní, protože můj vyučující se rozhodl, že mi způsobí spánkový deficit nad jeho učebnicí xd)

https://www.wattpad.com/story/290086236?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading&wp_uname=YangKyungHee&wp_originator=UZa3qfe3yhgdxgH9oQhI980NMYHKmvdTLUhbyf7co1J0S71BUA2q0PtuEoFbD%2BPfdDded1htNdkFIkc%2BDmsPgTJbCvhJtjw5taLAj4NHT%2BRfWYoS9I0mfHkFVCjPYYCV

Love you
Vaše Yang Kyunghee

Věříš mi?Kde žijí příběhy. Začni objevovat