Časť 1. -Volám sa Lisa

326 11 2
                                    

Vítam vás. Otváram vám bránu do môjho života. Moje meno je Melisa. Aj tak ma každý volá Lisa. Som upír a Niklaus si ma premenil v 11. storočí. Takže mám okolo 1050 už ani neviem prestala som to počítať. Ale deň keď si ma premenil si pamätám ako včera.

.....Rok 1010.....
,,Melisa! Melisa!''
Kričal na mňa Klaus spoza dverí. Kričala som otec a brat ma znova mlátili. Klaus vyvalil dvere a prišiel ku mne zobral ma a vyšiel von a zašiel kúsok do lesa.
Bola som celá od krvi a on ma pobozkal na pery ja som sa zarazila a on mi dal svoju krv.
Nevedela som čo to robí nikdy sme spolu nemali vzťah. Vždy sme boli kamaráti.
Niklaus mal podobný život ako ja. Tiež ho otec mlátil a ja som sa zastávala jeho a on mňa. Vedela som veľmi dobre čo Niklaus je.
Vlk, upír..čo to bolo a ako sa to volalo? Vážne som to nevedela pomenovať.

,,Niklaus chcem byť ako ty prosím.''
Povedala som mu a on pokrútil hlavou a nadýchol sa zlomil mi väz a ja som spadla na zem.
Zobudila som sa až vo veľkých bolestiach hrdla a brucha. On sa mi pomohol zdvihnúť a ja som sa chytila za krk.

,, Potrebuješ sa napiť.''
Povedala mi a ja som polkla on bol v zápätí preč a ja som si sadla na kameň čo tam bol a skrúcala som sa tam v bolestiach.
Po chvíli prišiel a ja som sa postavila. Zlomil tomu mužovi väz a zahryzol sa mu do krku. Iba sa zahryzol a ja som zacítila krv. Moje oči mali v zápätí krvavú farbu

Prišla som k tomu mužovi a zahryzla sa mu do krku a pila som z neho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prišla som k tomu mužovi a zahryzla sa mu do krku a pila som z neho. Keď už v sebe nemal ani kvapku krvi pustila som ho na zem a utrela som si z kútika pery krv.
Objala som Niklausa a on sa usmial.

...Lisa súčastnosť...
Sedím v kresle v New Orleans v Mikaelson vile. Ťahám sa s nimi už od 11. storočia a nemám v pláne ich opustiť. Klaus prišiel ku mne a ja som sa usmiala pobozkal ma na pery a ja som mu bozk oplatila. Od 10. storočia sa toho veľa zmenilo. S Klausom mám šťastný vzťah a milujeme sa. Takto to spolu ťaháme už od 10. storočia. Prisadla si k nám aj Hayley.

,,Zajtra je spln.''
Povedala som.

,,Áno viem.''
Povedala Hayley a ja som sa usmiala a kývla hlavou

,,Budem tam ako vždy.''
Ona sa usmiala a tiež kývla hlavou.
Chodila som s ňou každý jeden krát aby sa necítila tak sama. Každé ráno som prišla za ňou doniesla jej oblečenie a išli sme spolu domov.
Nik ma chytil za ruku a ja som sa usmiala. A zadívala som sa do knižky, ktorú som mala rozčítanú. Hayley sa postavila a išla do izby Klaus ma začal bozkávať na krku a ja som sa zasmiala. Zavrela som tú knižku a on ju hodil na zem. Posadila som sa na neho obkročmo a on mi začal vyhŕňať tričko hore ja som si ho dala znova dole a pokrútila som hlavou. On sa usmial a pobozkal ma

,, Milujem ťa.''
Povedal mi a ja som sa usmiala pobozkala ho.

,,Ja teba.''
Povedala som a on sa usmial.

Večer sme sedeli v izbe a hrali sme šachy. Bola to taká naša tradícia a takto to robíme od 16. storočia. Každý večer hráme šachy.

,, Môžeš už potiahnuť?!''
Zvýšil na mňa hlas Nik. Ja som podvihla obočie a pozerala som sa mu do očí. Vždy ho hnevalo keď mi to dlho trvalo. Potiahla som a on sa pousmial a potiahol aj on.

,,Tak, zdá sa mi, že som znova vyhral.''
Povedal mi a zasmial sa.

,,Keby si ma nehnal tak by som mohla vyhrať!''
Povedala som a on sa zasmial. Zhodila som tie figúrky a natiahla som sa k nemu a pobozkala ho na pery.
No a toto bolo tiež normálne. Keď som prehrala čakalo ma toto. On to bral ako odmenu za výhru a mne to dával ako trest keď som prehrala. Vyzliekol mi tričko a pobozkal ma na krk, zašiel mi rukou do vlasov a zaklonil mi hlavu a bozkával ma na krku.
Do izby niekto vtrhol ja som vydýchla a zasmiala sa obliekla som si to tričko až potom som sa pozrela. Bola to Rebekah ja som sa usmiala a pokrútila hlavou. Nik ma hladil po chrbte a ja som sa usmiala

,,Čo sa deje Rebekah?''

,,Nič Lisa..ja..poviem ti to zajtra vidím, že ruším.''
Povedala a zasmiala sa ja som si ľahla na posteľ a Klaus vedľa mňa schúlila som sa k nemu a za chvíľu som zaspala.
Byť v dome pôvodných upírov nie je moc dobré. Každý všetko počul a doliezal. Ja som sa nevedela nikdy pri našom milovaní ovládať. Pri ňom sa to nedalo...

True Love ✔️Where stories live. Discover now