Časť 5. -Spravím všetko len aby si bola v poriadku

124 6 0
                                    

Ležali sme s Lisou v posteli a ona mala ruku na bruchu a pozerala sa do stropu.

,,Láska všetko bude v poriadku.''

,,Lenže ako môžem mať deti veď som mŕtva. A ty tiež!''

,,Ja nie som tak úplne mŕtvy, ale ty si.''
Posadila sa a objala ma.

,,Láska veď to si vždy chcela.''
Pobozkal som ju do vlasov a ona sa ku mne viac pritiahla. Ja som ju viac objal a pobozkal ju na krk.

,, Zvládnem to?''

,, Samozrejme, že zvládneš si ten najsilnejší človek akého poznám.''
Povedal som a ona ma pobozkala na pery.
Bozk som jej oplatil, postavili sme sa a išli sme do jedálne

,,A čo si myslíš, že to bude jesť?''

,,No bude to upír to je jednoznačné.''
Ona prikývla a ja som jej nalial krv do pohára. Ona sa napila, ale hneď to išlo von. Mal som ruku na jej chrbáte a ona sa oprela rukami o umývadlo.

,,Och bože.''
Chytila sa za hlavu a ja som ju pohladil po vlasoch.
Napadlo ma, že by možno chcel moju krv.
Zahryzol som sa do zápästia a priložil jej ho k ústam.
V zápätí mala krvavé oči a zahryzla sa mi do toho zápästia. Začala piť natlačila ma na stenu a ja som ju hladil vo vlasoch.
Keď sa odtiahla utrela si krv z kútika pery a ja som sa usmial

,,V pohode?''
Ona na nadýchla a zavrela oči. Prikývla. Toto sme nikdy nerobili nikdy zo mňa nepila a nikdy som nepil ja z nej.
Objal som ju a ona vydýchla

,,Čo ak nebude chcieť nič iné?''

,,Budem toto podstupovať. Láska spravím všetko len aby si bola v poriadku. Váž si to nikto zo mňa nepil nikdy . Teda nie zo žily.''
Usmiala sa a ja som ju pobozkal na pery. Ona ma znovu natlačila na stenu a neprestával som ju bozkávať na perách. Zašiel som jej rukou pod šaty a neodtiahli sme sa od seba.

,,No tak hrdličky.''
Povedal Elijah od dverí a Lisa sa rýchlo odtiahla. Usmiala a sa nervózne sa zo zadu poškrabala na hlave.

,,Ako ti je?''
Spýtal sa Elijah.

,,Áno je mi lepšie. Vďaka.''
Usmiala sa a ja som ju chytil zo zadu za pás a sadli sme si

,,To dieťa nechce normálnu krv musím piť Nikovu.''
Povedala Lisa a ja som ju chytil za ruku.
Prišla aj Rebekah a Hayley.

,,Bože teším sa bude tu behať malé dieťatko. Milujem ho už teraz.''
Povedala Rebekah a Lisa sa na mňa pozrela a prevrátila očami. Ja som sa pousmial a ona ma pobozkala na ruku.

Už bol večer a hrali sme šachy. Bola rada na mne a ja som už videl, že som vyhral. Potiahol som a ona sa na mňa pozrela a ja som sa pousmial

,,Láska hrávame to od 13 storočia a stále to nevieš.''

,, Buď ticho hej.''
Povedala mi a zasmiala sa. Pousmial som sa a ona sa doplazila ku mne všetko tam zhodila. Ja som sa zasmial sadla si na mňa obkročmo a pobozkala ma na pery. Ja som ju chytil za boky a ona ma kusla do spodnej pery.

Ležali sme v posteli a ona mala ruku na bruchu. Ja som ju pobozkal na líce a pritiahol som si ju k sebe. Keď som počul ako plynulo dýcha zakryl som nás a zavrel som oči aj ja.

Ráno už vedľa mňa Lisa nebola postavil som sa a prezliekol som sa išiel som dole a tam bola Lisa a Elijah. On ju pobozkal na ruku a ona sa usmiala ja som vošiel dnu.

,,Dobre ránko zlato.''
Povedala mi a prišla ku mne. Pobozkala ma na pery a ja som ju k sebe pritiahol.
Ona sa odtiahla a vyhrnula mi rukáv.

,, Môžem?''
Ja som sa usmial a prikývol. Ona sa do mňa zahryzla a pila. Pritlačila ma na linku a Elijah sa na nás pozeral.
Prišla Rebekah a ona sa zarazila keď na uvidela. Pobozkal som Lisu do vlasov a ona sa konečne odtiahla.

,, Milujem ťa.''
Pošepkala mi a ja som sa usmial

,,Aj ja teba.''

,,Lisa?''
Povedala Rebekah a ona sa otočila.

...Lisa...
Otočila som sa a podvihla som obočie.

,, Prepáč.''
Povedala som a ona vydýchla postavila sa a objala ma

,,Nemala som ti to hovoriť..''
Šepkala som jej a mala som slzy v očiach.

,, Prepáč.''
Povedala som jej ešte raz. Ona sa usmiala a pobozkala ma na čelo

Prišla som za Klausom a on sa usmial bol rád. Neznášal keď som sa s niekým hádala...


True Love ✔️Where stories live. Discover now