Časť 41. -Prepáč, ale Hope už nemôže chodiť do našej školy.

66 7 0
                                    

Celý deň som bola s Bekah a Hayley. Vyberali sme si oblečienie a ja som mala tri plné tašky. Ovplyvnila som predavačku a ona kývla hlavou. Usmiala som sa a šla som do auta.
Boli sme doma a ja som šla do izby Hope. Usmiala som sa a sadla som si na posteľ. Ľahla som si a zavrela som oči. Po chvíli som zaspala.

Ráno som sa zobudila a pretiahla som sa. Obliekla som si na seba len tričko a šla som dole. Tam bol Klaus a Kol. Úžasne.. pomyslela som si.

,,Dobre ráno.''
Povedala som a šla som si naliať kávu.

,,Lisa..''

,, Čo?''
Povedala som obočie a vydýchla som.

,, Môžeme sa porozprávať..''
Povedal Klaus.

,,Dobre..''
Povedala som a prevrátila som očami. Pokrútila som hlavou a šla som do izby. Vyzliekala som sa po ceste do kúpeľne.
Pozrela som sa na seba do zrkadla a Klaus prišiel za mnou. Objal ma okolo pása a pritiahol si ma k sebe. Vyrovnala som sa v chrbáte a pozrela sa na neho do toho zrkadla.

,,Klaus neviem prečo si taký nadržaný, ale pre boha budeš musieť použiť ruku alebo niečo nechaj ma sa aspoň osprchovať. Potrebujem sa namaľovať. Dnes mám stretnutie s Alaricom.''

,,Lisa to nie je fér. Ja ťa chcem.''
Povedal mi a ja som vydýchla. Zavrela som oči a jemne som sa pousmiala.

,,Čo ten pohľad?''
Spýtal sa ma a stále som k nemu bola pritiahnutá. Prevrátila som očami a pozrela sa na neho do zrkadla.

,,Rob čo musíš, ale ja sa potrebujem nachystať.''
Povedala som a on si ku mne kľakol a dal mi dole nohavičky. Znova si ma k sebe pritiahol a ja som sa začal maľovať. Počula som ako si dáva dole opasok a nohavice. Podvihol ma a ja som sa zaprela o to umývadlo.

,, Milujem ťa necháš ma robiť na tebe čo chcem..aj keď musíš niekam ísť..''
Hovoril mi a ja som sa usmiala a zaklonila hlavu. Chytil máš okolo pása a pritiahol k sebe. Zaklonila som hlavu a on ma pobozkal na krk. Usmiala som sa a on sa odtiahol.

Dala som si na seba mini šaty a pozrela som sa na seba.

,,Takto nejdeš.''
Povedal mi Klaus. Usmiala som sa a prikývla.

,, Určite.''
Povedala som a potľapkala som ho po tvári.
Nadýchla som sa a otvorila som dvere.

,,Bože Klaus stačí aby si mi povedal jednu jedinú vec a potom by som ťa neignorovala a nebola na teba naštvaná!!''
Skríkla som a šla som dole. Kol keď ma uvidel sa postavil a ja som iba mávla rukou a šla som preč. Kúsok od domu dom sa zastavil a usmiala som sa Alaric mal prísť sem. Ževraj niečo Hope viedla.
Keď som bola v kaviarni v ktorej sme s ani stretnúť on už tam sedel. Keď ma uvidel postavil sa a ja som prižmúrila oči.

,, Tú bradu si nechaj.''
Povedala som mu a on sa usmial. Objal ma a ja jeho tiež.

,,Tak čo sa stalo?''
Spýtala som sa a on sa pozrel okolo a potom na mňa.

,, Myslím že bude lepšie keď to uvidíš sama.''
Povedal mi a ja som sa pozrela okolo a priložila mu ruky na spánky.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ked som sa odtiahla rýchlo som sa postavila a Alaric tiež

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ked som sa odtiahla rýchlo som sa postavila a Alaric tiež.

,, Prepáč, ale Hope už nemôže chodiť do našej školy. Teraz keď je Tribrid je nebezpečná.''
Povedal mi a ja som sa mu zadívala do očí.

,,Hope do tvojej školy bude chodiť aj naďalej je to jasné?''
Povedala som mu a on vydýchol a prikývol.

,, Vďaka. Maj sa. Ak do toho týždňa dievčatá nebudú vedieť o zlúčení poviem im to ja.''
Povedala som a on polkol a prikývol. Sú to dva roky. Musia vedieť čo ich čaká. Nemohol im tajiť osud. Nikto sa tomu nevyhne. Ani ony nie..

True Love ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora