Boli sme v izbe a Hope zaklopala na dvere. Ja som sa a rýchlo prevalila vedľa Klausa dávala som si ani seba župan a zadýchaná som šla k dverám. Otvorila som dvere vyšla som von a rýchlo som ich zavrela.
,,Áno..Hope..už ideš?''
Spýtala som sa jej a ona sa zasmiala.,,Neboj sa dnes budete mať celú noc. Ja mám tiež nejaké veci s Clarkom..''
Povedala mi a ja som sa usmiala. Pobozkala som ju na čelo a objala som ju.,,Ráno som doma.''
Povedala mi a jaj som prikývla.,,Bav sa.''
Povedala som a ona sa usmiala. Otočila sa a šla dole.,, Nezabudni kondómy!''
Povedala som jej a ona sa zasmiala a ja tiež. Usmievala som sa a zašla som do tej izby. Klaus sedel v spodnom prádle na posteli a čítal si knihu usmiala som sa a ľahla som si vedľa neho. Pozerala som sa do tej knižky a po chvíli sa mi zatvárali oči. Posadila som sa a dala som si dole ten župan. Postavila som sa a šla som do kúpeľne. Pozrela som sa na seba do zrkadla a urobila som si vysoký drdol. Zašla som do sprchového kúta a pustila na seba studenú vodu. Upravila som sa a keď som vyšla von dala som si okolo seba uterák. Vyšla som do izby a usmiala som sa.,,A to som sa tešila na Romantickú noc.''
Povedala som potichu a potichu som sa Zasmiala. Klaus spal. Otočila som sa a zrazu som bola v posteli. Zasmiala som sa a on ma pobozkal na pery a začal bozkávať na krku. Zavrela som oči a usmiala som sa.Keď sme sa milovali moje oči mali v zápätí krvavú farbu. Otočila som hlavu nabok a Klaus ma chytil za bradu a otočil na seba.
,,Chcem sa na teba dívať si tak nádherná.''
Povedal mi a ja som sa usmiala a preplietla si s ním prsty. Chcela som sa do neho zahryznúť. Tak moc som to chcela.Ráno som ležala vedľa neho a on ma pusinkoval na ramene. Ja som sa usmiala a postavila som sa. Obliekla som sa a šla som dole. Otvorila som ľadničku a videla som tam tú krv. Odstúpila som dva kroky dozadu a chytila som sa za stôl.
,,Urob to.''
Povedal mi Klaus a načiahol ku mne ruku. Ja som bola v zápätí pri ňom a zahryzla sa mu do zahryzla do zápästia. Cítila som ako sa mi jeho úžasná krv valí do úst. Zavzdychala som a Klaus si ma k sebe pritiahol a hladil ma po vlasoch. Ja som sa do neho zahryzla viac a musel ma odtiahnuť až on. Ja som si rýchlo utierala ústa a šla som k dverám. Vyšla som kúsok a niekto tam išiel nejaký pár. Usmiala som sa a zlomila som im väz. Rýchlo som ich dotiahla do vnútra a zahryzla som sa do toho muža a pila som z neho. Keď v sebe nemal nič pustila som ho a zahryzla som sa do tej ženy. Klaus si sadol vedľa mňa a ja som sa viac zahryzla tej žene do krku. Keď som sa odtiahla usmiala som sa a Klaus sa pousmial. Utrel mi kútik pery a ja som sa usmiala a vydýchla.,,Toto som tak moc potrebovala.''
Povedala som a Klaus ma pobozkal na pery a ja som si na neho sadla obkročmo. Objala som ho a počula som ako niekto vošiel.,,Som doma! Moji úžasný rodičia.''
Povedala Hope a ja som sa zasmiala a zaborila hlavu do Klausovho krku. Postavila som sa a objala som ju.,, Môžeš sa zbaliť. Ideme do New Orleans. Zajtra ráno odchádzame.''
,,Takto sme sa, ale nedohodli.''
Povedal mi Klaus a ja som sa usmiala.,,Tak už sme sa dohodli.''
Povedala som a zasmiala som sa. Hope tiež a Klaus prevrátil očami. Usmiala som sa a pobozkala som ho na líce..
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...