Časť 6. -Je ako ja

131 5 0
                                    

Boli sme vonku a Klaus išiel do baru a ja som šla vyskúšať či moje dieťa stále nechce jesť normálne jedlo. No teda normálnu krv.

,, Nekrič. Nebude to bolieť.''
Ovplyvnila som ženu a ona prikývla. Zahryzla som sa jej do zápästia a pila som.
Keď som sa odtiahla dala som jej svoju krv. Chvíľu mi nič nebolo no potom to išlo znova von. Nedokázala som to v sebe udržať.
Utrela som si ústa a vyrovnala som sa

Prišla som do baru a Klaus bol vážne blízko pri Camill.
Prišla som k nim a Klaus sa rýchlo vyrovnal a odtiahol sa. Pozrel sa na mňa a potom do zeme. Mne to nevadilo ja som na neho už bola zvyknutá.

,,Och! Niklaus je ako ja!

,,Och! Vôbec nie som ako ty!''
Povedala mi Camill. S ňou sme sa poznali veľmi dlho

,,Obliekaš sa ako ja!
Chodíš, Rozprávaš a správaš sa ako ja!
A možno raz môžeš byť tou najlepšou!
Ale nikdy nebudeš mnou!
Myslíš si že si pre neho dobrá?
Neunesieš ho! Poznáme sa tak dlho Camille prosím ťa! Nebudeš ho vedieť uspokojiť. Nikdy nebudeš ako ja a nikdy ho nedostaneš!
Myslím, že budeš musieť mať veľmi veľkú výdrž aby si to dokázala! Ja ju aspoň mám!Poznám ho 10 storočí! Myslíš si, že keď budeš ako ja sa do teba zamiluje?!''

Otočila som sa a išla som preč. Pri dverách som sa pousmiala a vyšla som von. Počula som ako Klaus cupotal za mnou. Vedela som, že ona ho vždy milovala, ale on bol môj. A tak to vždy bolo. A tak to vždy bude. Zastavila som až v uličke a on zastavil tiež.

,, Bože Môj Nik. Ty sa nezmeníš, že?''

,, Prepáč.''
Prišiel ku mne a ja som ho objala s on ma pobozkal do vlasov.

,,Ty máš veľkú výdrž? Vážne? Ja mám taký pocit, že nikdy dlho nevydržíš. Keď ma vidíš si zo mňa na vetvy. Nevieš sa udržať.A urobíš sa skôr, ako niečo stihnem urobiť ja.''
Povedal mi a zasmial sa ja som mu dala pohlavok a on sa pousmial.
No to v žiadnom prípade nemohla byť pravda. Alebo, že by áno? No nie samozrejme, že nie.

,,Neboj sa teraz si nebudeš sťažovať nebudeš mať sex so mnou 9 mesiacov.''
Podvihla som obočie a on sa zarazil. Ja som sa pousmiala a chytila ho za ruku.
Začalo pršať ja som sa zasmiala a on si mnou preplietol prsty a bežali sme v daždi domov

....Rok 1365.....
Sedeli sme s Klausom na lavičke a zmrákalo sa.

,, Melisa poďme do zámku bude pršať.''

,,Počkaj ešte chvíľu. Možno sa vyjasní.''

,,No samozrejme.''
Usmiala som sa a on prevrátil očami.
Po chvíli začalo pršať a ja som sa zasmiala. On ma chytil za ruku a začali sme bežať do zámku.
Boli sme vnútri a on ma pritlačil na stenu a začal bozkávať na krku

,,Ja som ti hovoril, že bude pršať.''
Povedal mi medzi bozky a ja som ho držala za boky.
On zo mňa začal dávať dole tie šaty.

,,Pane?''
Povedal hlas. Rýchlo sa odo mňa odtiahol a ja som si dala naspäť ramienka.
Bola to služobná. Ja som sa nervózne usmiala a ona polka

,, Prepáčte.''
Povedala a išla preč. A to sa Niklaus už venoval môjmu krku..

......Súčasťnosť Lisa.......
Dobehli sme domov a boli sme celý mokrý ja som sa zasmiala a on ma capol po zadku.

,,To dieťa vážne nechce nič iné.''
Ani som sa ho nespýtala a zahryzla som sa mu do zápästia.
Bože môj tá krv je taká úžasná. To dieťa bolo spokojné tak som bola aj ja.
Pila som z neho dlho. Odtiahla som sa a oblízla som si pery zavrela som oči a on ma pohladil po vlasoch.

,,Bože to je tak úžasná krv.''
Povedala som a pozrela som sa na neho.
V zápätí som bola natlačená na stene a jeho oči mali v zápätí jantárovú farbu.
Zahryzol sa do mňa a držal ma za ruku.

,,Mmmm milujem tvoju krv. Bolo to to najlepšie čo som kedy pil. Čo to je? Prečo? Mala by si mať uhryznutie odo mňa.''
Na tom krku som nemala nič. Žiadne uhryznutie od vlkodlaka. Absolútne nič. To dieťa je vážne zázračné. Takže by to mal byť aj vlk, keď ma nezabije jeho uhryznutie a, keď tam nemám nič.

,,Takže hybrid.''
Povedala som a on ma zdvihol a zatočil sa so mnou. Ja som sa zasmiala a on ma pobozkal na pery

,,Nevedela som že ťa to az takto poteší.''

,, Milujem teba. A milujem aj to dieťa.''

,,Aha takže odteraz si ho nemiloval.''

,,To som nepovedal.''
Povedal mi a postavil som na zem.

,,Aj ja ťa milujem.''
Povedala som mu a on si oprel čelo o moje

,,Klaus? Ako zistíme čo to je? Veď na ultrazvuk nemôžme ísť.''

,,Freya to zariadí.''
Povedal mi a vysadil ma na seba. Niesol ma hore ja som sa zasmiala a začali sme sa bozkávať

,,No hráme.''
Povedala som a on sa pousmial..


True Love ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora