Bol som s Lisou celý večer a ona mi rozprávala čo všetko zažila počas tých dvoch rokov. Bolo to hrozné. Niklaus vedel čo je to a nechal trpieť svoju ženu.
,,Mel..je mi to ľúto..''
Povedal som a ona sa usmiala a prikývla. Postavila sa a pobozkala ma na líce.,,Mel na mňa to nemusíš hrať. Videl som ako si sa na Niklausa dívala.''
Povedal som a ona stuhla medzi dverami. Otočila sa na mňa a ja som sa postavil a usmial som sa.,, Nikomu to nepoviem.''
Povedal som a ona sa usmiala a šla preč....Lisa...
Šla som do kúpeľne a vydýchla som. Zhodila som zo seba oblečienie a vošla som do sprchového kúta. Po chvíli sa otvorili dvere a ja som sa otočila. Bol to Klaus. Usmiala som sa a otočila som sa znova k nemu chrbtom.
On ma objal zozadu a ja som sa usmiala. Tieto láskyplné objatia som milovala. Otočila som sa a on si ma k sebe pritiahol. Usmiala som sa a pobozkala som ho na pery.Keď som ležala vedľa Klausa usmiala som sa a zdvihla som sa.
,,Kam máš namierené??''
Spýtal sa ma a ja som sa na neho otočila a usmiala som sa. Zapínala som si podprsenku.,,Do izby Hope. Nemôžem vychádzať ráno z tvojej izby.''
Povedala som a on prevrátil očami. Dala som si na seba tričko a šla som potichu preč.
Bola som v izbe Hope a ľahla som si na posteľ. Usmiala som sa a zavrela som oči.Ráno som sa zobudila a pretiahla som sa. Usmiala som sa a šla som dole. V kuchyni bola Rebekah Kol a Klaus. Keď som videla Klausa prevrátila som očami a naliala som si kávu. Bola som v hraní veľmi dobrá. Vedela som klamať. Za tie storočia sa to naučíte.
Sadla som si vedľa Kola a on sa pousmial. Napila som sa a on si Dal ruku na moje stehno. "Čo to robí?!?'' pomyslela som si. Iba som sa usmiala a pozrela sa na neho. On ma po ňom začal hladiť a ja som prižmúrila oči.,,Lisa pôjdeme na nákupy?''
Spýtala sa ma Rebekah. Usmiala som sa a kývla som hlavou..,,Jasné, že áno. Zoberme aj Hayley.''
Povedala som a Rebekah prikývla. Kol pokračoval do vnútorného stehna. Ja som potichu povzdychla a zavrela oči. V zápätí som si, ale uvedomila že to nie je Klaus a rýchlo som oči otvorila. Postavila som sa a pozrela som sa na Rebekah.,,Pôjdem sa pripraviť.''
Povedala som a šla som hore. '' Bože môj čo to robí? Mám Klausa aj keď som s ním pohádaná. Pre boha'' Pomyslela som si a šla som do našej izby. Vyzliekala som si to tričko a dala dole spodné prádlo. Dala som si nové a dala som si na seba mini šaty.,,Čo ti to robil?''
Spýtal sa ma Klaus a ja som sa rýchlo otočila a objala som ho. On vydýchol a objal ma tiež.,,Ja neviem...ja neviem... prečo?''
Pozrela som sa na neho a pobozkala som ho na pery.,,On je do teba zamilovaný. Vidím ako sa na teba pozerá..''
Povedal mi a ja som vydýchla. Pokrútila som hlavou a pobozkala som Klausa na pery..
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...