Ráno som sa zobudila a Klaus ešte spal. Usmiala som sa a sledovala som ho ako spí. Ak sa ma pýtate ako mu dokážem všetko tak ľahko odpustiť. Netuším. Proste to vo mne tak je. Nedokážem sa na neho hnevať. Aj keď mi spravil to čo spravil. Aj keby ma zabil by som mu odpustila. A toho som sa aj bála. Vedela som mu odpustiť vážne všetko.
...Rok 1247....
Sedela som s Rebekah na lavičke a boli sme na zámku.
Len ja a ona sme sedeli na tej prenádhernej záhrade.,,Lisa..''
Volal potichu na mňa Niklausov hlas. Otočila som sa a Rebekah tiež. Niklaus bol celý od krvi a ja som bola v zápätí pri ňom.,,Čo sa stalo Nik??''
Spýtal som sa ho a moje oči mali krvavú farbu. Otočila som sa a nadýchla som sa. Všade som cítila tú krv. Ešte som sa nevedela poriadne ovládať. Otočila som sa znova na neho a on padol na kolená.,,V noci..v noci som zabil.. princeznú..potuľovala sa Po lese a..''
Kľakla som si k nemu a pohalidla som ho po tvári. Nikkit bola moja najlepšia kamarátka. Veľmi ma to ranilo, ale Nik za to nemohol.,,To je v poriadku odpúšťam ti.''
Povedala som mu a on ma rýchlo objal. Ja som polkla a objala som ho tiež. Bože tá krv.....Rok 1379....
Cestovali sme v koči na zámok. Ja, Rebkah, Elijah, Kol, Finn a Klaus. Cítili sme ako sa koč zastavil a ako kočiš skríkol. Rýchlo som vyliezla a za mnou všetci ostatní. Kočiš bol na zemi mŕtvy. Mal podrezané hrdlo. Spoza koča prišiel muž. Muž ktorého som veľmi dobre poznala. Poznala som ho od detstva. Jeho som premenila ako prvého. Viac nikoho. Keď ma videl sa narovnal, ale Klaus bol rýchlejší. Vytrhol mu srdce z tela a ja som skríkla a rýchlo som si pri neho kľakla.,,Nik! On..on..''
,,Nik ty idiot keby si sa nezaujímal len o seba zistil by si, že to bol jej najlepší priateľ!''
Skríkla na neho Rebekah.,,Nie Rebekah. V poriadku... Odpúšťam ti Klaus.''
Povedala som a utierala som si slzy. Objala som Rebekah a ona objala mňa. Toto ma zasiahlo viac ako Nikkit....Rok 1562...
Boli sme na zámku a ja som ležala s Klausom v posteli. On ma hladil po chrbte a pobozkal ma na rameno. Usmiala som sa a pobozkala som ho na ruku...,,Ako dlho chceš náš vzťah skrývať láska?''
,, Dovtedy kým nebude Rebekah pripravená.''
Povedala som a pozrela som sa na neho. On prevrátil očami a zakryl nás perinou.Poobede som s Rebkah bola na čaji a prišla ku mne moja obľúbená služobná..
,, Pán Mikaelson vás chce vidieť..''
Povedala mi a ja som prikývla.,, Ospravedlňujem sa.''
Povedala som a šla som za ňou. Prišli sme ku Nikovi a on sedel na posteli a mal sklopenú hlavu.,,Mel..ja..bola to chyba áno..ja.. vyspal som sa s princeznou..''
Povedal mi a ja som sa snažila zadržiavať slzy. Pokrútila som hlavou a šla som k nemu.,,Dobre nevadí.. nevadí.. odpúšťam ti..''
...Lisa súčasnosť...
A takto to pokračovalo niekoľko ďalších storočí a tiahne sa to až do dnes.
Sledovala som ho ako spí asi hodinu. Usmiala som sa a on pomaly otvoril oči. Keď ma uvidel usmial sa a ja som sa usmiala tiež. Pobozkala som ho na pery a on sa usmial.
Bozk mi hneď oplatil a ja som sa k nemu pritiahla.,,Dnes nevychádzam z izby.''
Povedala som a Klaus sa pousmial.,,Mm..aké máš plány??''
Povedal mi a obzeral si moje telo.,,Ty dobre vieš..''
Povedala som mu a zasmiala som sa. On na nás stiahol perinu a už som bola pod ním...Lisa sa asi Nikdy nepoučí!
Dobrú noc kráľovné!👑❤️
ESTÁS LEYENDO
True Love ✔️
VampirosLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...