Časť 37. -Ja ťa vážne raz zabijem

64 6 0
                                    

Keď som to tam s Elijahom po Lise upratoval vzdychol som a Elijah niesol telá von.
Keď prišiel postavil sa pri mňa a ja som sa na neho otočil.

,,Ja len hladná..''
Povedal mi a ja som prikývol. Sledoval som tie telá a Camill medzi nimi nebola. Uľavilo sa mi.

,,Klaus?!''
Povedal hlas od dverí. Otočil som sa a bola to Camille.
Šiel som k nej a objal som ju.

,, Neublížila ti??''
Spýtal som sa jej a ona pokrútila hlavou.

,,Varovala ma. Nechcela mi ublížiť.''
Povedala mi a ja som vydýchol a usmial sa.

,,Ale.. čo to..''

,,Je hladná..''
Povedal som jej a ona si povzdychla.

Keď som bol doma Lisa bola na gauči a pila krv. Mala okolo seba už päť sáčkov. Dopila aj ten ktorý mala v ruke a zavrela oči a pousmiala sa. Kývol som hlavou na Elijaha a on šiel preč. Lisa stála v zápätí pred ním a on sa zastavil. Objala ho a niečo mu šepkala. Vyrovnal som sa a mal som ruky v päsť u tela. On sa usmial a šiel preč. Lisa šla ku mne a iba na obišla a ja som ju chytil za zápästie a otočil k sebe..

,,Lisa prosím..''
Oprel som si svoje čelo o jej..Ona vydýchla a pokrútila hlavou m Ja som  sa na ňu pozeral a ona sa pozerala na mňa. Rýchlo som ju objal. Ona sa zasmiala a objala ma tiež.

,,Zradil si ma..Ja viem, že sa na teba nedokážem hnevať. Aj keby si mi spravil najhoršie veci na svete...ja.. odpustím ti..''
Povedala mi potichu a ja som vydýchol a  pohladil po tvári.

,,Ja som zostal sám.. Premohla ma moc dostať všetko. Lenže moje všetko stojí tu priamo predo mnou.. "
Pošepkal som jej a ona sa usmiala a odtiahla sa.

,,Ja ťa vážne raz zabijem..''
Povedala mi a ja som sa zasmial a objal ju okolo pása a zatočil som sa s ňou.

,, Milujem ťa tak moc.''
Povedal som jej a ona sa usmiala.

,,Áno ja seba tiež.''
Povedala mi a ja som sa zasmial.

,,Dobre toto som si všetko zaslúžil.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala a podvihla obočie.

,,A choval som sa hnusne.''

,,A?''

,,A jednala Moja horúca hlava.''

,,A?''

,,A choval som sa ako debil.''

,,A?''

,,A veľmi sa ti ospravedlňujem.''

,,To som chcela počuť..''
Povedala mi, pohladila ma po tvári a pobozkala ma na pery. Ja som sa usmial a bozk jej hneď oplatil. Ona sa usmiala a objala ma okolo pása. Vydýchol som úľavou a ona ma začala tlačiť dozadu.
Usmial som sa a podvihol som obočie.

,, Naše problémy budeme riešiť takto. Ako inak.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala. Usmial som sa a boli sme v zápätí v našej izbe.
Zamkol som a vysadil som ju na seba. V zápätí som bol s ňou v posteli a ona sa usmiala..
Rozopínala mi opasok a ja som jej vyhrnul to krvavé oblečienie. Pobozkal som ju a začal bozkávať na krku. Ona si ma pretočila pod seba a v zápätí mala krvou podliate oči. Zahryzla sa mi do krku a dala mi dole boxerky a ona si dávala dole rifle. Sadla si znova na mňa a začala sa na mňa pohybovať. Viac som jej nastavil ten krk a ona sa mi do neho viac zahryzla. Odtiahla sa a zaprela sa o moju hruď. Tak dlho som ju necítil

,, Milujem ťa..''
Povedala mi a ja som sa pousmial. Ona zaklonila hlavu a skríkla. Oprela sa o moju hruď a už sa na mne len jemne pohybovala..

Keď som ležal vedľa nej bolo niečo okolo tretej ráno. Hladil som ju po chrbte a ona spala. Počul som len ju ako potichu dýchala. Usmial som sa a pobozkal som ju do vlasov. Zavrel som oči a po chvíli som zaspal aj ja..

True Love ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora