Sedeli sme v knižnici ja som si čítala knihu a cítila som, ako sa Nik na mňa pozerá. Sedel oproti mne v kresle. Zdvihla som zrak a Klaus si ma obzeral. Položila som si tú knižku na nohy a oprela som sa o ten gauč na ktorom som sedela. On sa mi pozrel do očí a ja som sa usmiala, pokrútila som hlavou a on sa pousmial.
,, Prečo si ma obzeráš? Je na mne niečo zlé? Mám na sebe nejaký fľak??''
,,Nie, nie láska všetko je v poriadku. Si len.. nádherná.''
Povedal mi a usmial sa, ja som vydýchla. Vždy mi na mojom vzhľade záležalo. Nikdy som na sebe nemohla mať ani jednu chybu.Niklaus sa postavil a sadol si ku mne. Ja som sa usmiala a znovu otvorila tú knižku a začala som si čítať.
Klaus mi položil ruku na stehno a išiel vyššie ja som zavrela oči a potom som ich otvorila. Takto ma hladil dosť dlhú dobu. Zavrela som tú knižku a dala ju na stôl vedľa, sadla som si na Klausa obkročmo a začala ho bozkávať na pery. Vošiel rukou do mojich vlasov a zaklonil mi hlavu. Bozkával ma na krku a ja som si zakusla spodnú peru.Milovali sme sa v tej knižnici na gauči vlastne nám ani jednému nedošlo, že by tam mohol niekto prísť.
Ležali sme na tom gauči a mali sme cez seba deku mala som prepletené prsty s Nikom.Počula som ako niekto vošiel na nádvorie. Rýchlo som sa obliekala. Bola to Hayley. No a Rebekah.
Vyšla som von a uvidela som ich. Hayley bola celá zničená v zápätí som bola pri nej a ona ma objala,,Bože môj! Čo sa ti stalo?''
,, Dlhý príbeh.''
Povedala mi a ja som sa pozrela na Rebekah,,To je kvôli tebe! Zabudla si na ňu! Ja som tam bola vždy a ty si v pokoji spinkáš vo svojej 3 metrovej posteli! Vieš čo sa jej mohlo stať!!"
Skríkla som na Rebekah a ona polkla,,Ja som sa snažila!''
Skríkla na mňa,,No asi nie dosť!! Keby som tam ja toto sa nestane!!''
Hayley začala plakať neznášala keď sa niekto háda..,, Každý môže zabudnúť!!''
,,Na svojich kamarátov!!?"
,,Áno aj na nich!''
,,Bože môj si taká sobecká!! Keby som ťa len nikdy nespoznala!!''
Skríkla som, obišla som ju a odišla som preč.
Čakala som v uličke kým niekto príde.,,Hm. Dnes máš smolu chlapče.''
Povedala som potichu a išla som za ním chytila som ho pod krkom a on sa začal brániť.,, Nebráň sa. Buď kľudný. Nebudeš kričať.''
Ovplyvnila som ho a postavila ho na zem. Moje oči mali v zápätí krvavú farbu a zahryzla som sa mu do krku.
Keď už v sebe nemal nič konečne som sa odtiahla a išla som preč.,,Láska neučil som ťa náhodou, že si máš po sebe upratať.''
Povedal mi Nikov hlas zo zadu. Otočila som sa a prevrátila som oči.
Prišiel ku mne a objal ma. Ja som ho objala tiež a on ma pobozkal do vlasov.,, Prečo ťa to tak vytočilo?''
,,Lebo zabudla na moju najlepšiu kamarátku."
Povedala som a on ma pohladil po tvári. Usmiala som sa a on ma pobozkal.,,Ako si vedel, že som tu?''
,,Tvoja vôňa.''
Povedal mi a privoňal si k mojim vlasom.
Ja som sa usmiala a objala som ho okolo krku a on mňa okolo pása.,,Zlato.''
Pošepkala som mu.,,Hm?''
,,Kúsok ďalej majú zľavy.''
Šepkala som. On sa odtiahol a pozrel sa na mňa pohľadom "Vážne toto?''
Usmiala som sa a on pokrútil hlavou.,,Alee no taaak..''
Usmiala som sa a on sa zasmial.,,Čo by som pre teba neurobil, že?''
Zatlieskala som si a on sa usmial a pobozkal ma na pery.
Chytila som ho za ruku a preplietla si s ním prsty. Išli sme do toho butiku čo som videla.,,Ak chceš môžeš ma počkať tu nemusíš tam so mnou ísť.''
,,Nie láska ja idem.''
Usmiala som sa a on ma pobozkal na líce. Vošla som dnu a v obchode nikto nebol.
Nabrala som si kopu vecí a išla som do kabínky.
Mala som na sebe krátke šaty Klaus sedel na gauči čo tam bol a obzrel si ma.,,Zatoč sa mi láska.''
Povedal mi a pousmial sa. Ja som sa započúvala a zatočila som sa. Počula som ako sa nadýchol a ako mu rýchlo bije srdce.,, Môžem si ich zobrať?''
Klaus sa usmial a prikývol. Zatlieskala som si s išla som späť do kabínky.
Nakukla som von len v spodnom prádle,,Nik. Prosím dones mi toto o číslo menšie.''
Ukázala som mu jeansi. On sa postavil a išiel mi pre ne.
Zaliezla som späť a čakala som na neho.
Prišiel ku mne aj s tými jeansami. Pritlačil ma na stenu kabínky a začal ma bozkávať na krku pokračoval na brucho a dal mi dole nohavičky a znovu ma bozkával na bruchu a pokračoval medzi stehná..
Keď sa odtiahol natiahol mi tie nohavičky späť a ja som vydýchla kľakla som si k nemu a dala som mu dole nohavice a boxerky. Začal ma hladiť vo vlasoch a počula som ako potichu sténal..,,Toto bolo detinské.''
Povedala som a zasmiala som sa,,Ved mi sa chováme ako zamilovaný pubertiaci. Čudujem sa že si ešte nelezieme na nervy.''
,,No..''
Povedala som a zasmiala som sa on ma pobozkal prevrátil očami a vyšiel von z mojej kabínky...
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...