Časť 48. -Idiot

62 7 0
                                    

Ráno som sa zobudila a Klaus ešte spal. Usmiala som sa a prevrátila som očami. Musel spať nahý ako inak. Odokryla som ho a usmiala som sa. Dala som si dole župan a sadla som si na neho. On sa po chvíli zobudil a posadil sa. Ja som ho poľahla naspäť a on sa zasmial.

,, Čo to robíš?''
Spýtal sa ma a ja som mu neodpovedala.

,,Raz si na mňa naštvaná a opustíš ma na pätnásť rokov a raz sa ma snažíš v spánku..''

,,Buď už ticho!''
Zavrela som oči a Klaus ma začal bozkávať na krku a ja som sa usmiala.

Okolo jedenástej sme šli dole do obývačky mne sa zatočila hlava..zrazu som bola v Klausových rukách. Nadýchla som sa Klaus ma vyrovnal a podopieral ma.

,, Prepáč..''
Povedala som mu a sadla som si. On ma pobozkal na čelo a šiel do kuchyne. Oprela som sa o čelo gauča a prišla aj Hope. Usmiala sa a ja som ju pobozkala na čelo.

,,Dobre ránko.''
Povedala som jej a ona sa usmiala a šla za Klausom do kuchyne. Po chvíli prišiel Klaus a mal v ruke krv. Ja som sa nadýchla a zavrela oči. Znova som cítila ten neskutočný hlad. Mala som chuť niekomu rozdriapať hrdlo. Klaus si sadol pri mňa a ja som sa pozrela na stranu.

,,Deje sa niečo?''
Spýtal sa ma a ja som pokrútila hlavou.

,,Nie v pohode.''
Povedala som mu a on si ma k sebe otočil. Ja som mala slzy v očiach a on sa pozrel na tú krv a potom na mňa.

,, Bože prepáč.''
V zápätí bol preč a znova pri mne, už bez krvi. Vydýchala som sa a moje oči mali znova moju farbu. Usmiala som sa a on ma pobozkal na čelo. Ja som si dala nohu cez jeho. On ma začal hladiť po stehne a ja som sa usmiala a zahryzla som si spodnú peru. Prišla aj Hope a keď nás videla usmiala sa.

,,Mami môžem ísť dnes ku Clarkovi?''
Spýtala sa ma Hope a ja som sa usmiala.

,, Absolútne nie!''
Predstihol ma Klaus a ja som mu dala pohlavok. On ma mňa otočil hlavu a stisol mi to stehno. Počula som ako sa Hope zasmiala.

,, Prestaň.''
Povedala som mu a otočila som hlavu na Hope.

,, Samozrejme že môžeš.''
Usmiala som sa a ona si potichu zatlieskala. Pozerala som sa pred seba a prevrátila som očami

,, Prestaň sa na mňa pozerať. Je dospelá. Nemusela sa ma ani pýtať, ale tak som ju vychovala.''
Povedala som mu a on prevrátil očami. Pokrútila som hlavou a oprela som si hlavu o čelo gauča. Klaus rukou šiel smerom do vnútorného stehna a ja som sa usmiala a potichu som vzdychla. Chýbali mi tieto jeho dotyky. Klaus ma začal bozkávať na krku a ja som otvorila oči.

,,No tak nemôžeme mať len.. prišiel si sem a hneď sme sa spolu museli vyspať.''
Povedala som mu a on sa pousmial.

,,Nikoho sme nemali pätnásť rokov. A ak si spomínam ty si ma zatlačila do postele a keď som spal..''

,,Dobree bla bla bla..''
Skočila som mu do reči a on sa zasmial. Pokrútila som hlavou a on sa pobozkal na pery. Usmiala som sa a bozk som mu oplatila. 

Večer sme s Klausom hrali šachy. Bola to taká úžasná nostalgia. Už sme to nehrali hrozne dlho. Znova ten idiot vyhrával.

,,To sa s tebou nedá!''
Povedala som mu a on sa pousmial. Potiahol a ja som prevrátila očami. Potiahla som aj ja a  on to už konečne dokončil. Rozhádzala som tie figúrky a postavila som sa.

,,Idiot.''
Povedala som mu a naliala som si Whisky. Kopla som ju do seba a naliala som si znova. Klaus ma objal zozadu okolo pása a ja som položila ten pohár a vydýchla som..

,, Prepáč..''
Povedal mi a začal ma pusinkovať na krku. Pousmiala som sa a otočila som sa k nemu.

Milovali sme sa na gauči a vlastne nám nedošlo, že Hope je ešte doma a môže nás vidieť..

True Love ✔️Where stories live. Discover now