Hope dnes slávila 7 rokov. Vonku sa chystala veľká oslava a ja som pomáhala. Ku mne pribehla Hope a ja som ju chytila do náručia a ona sa usmiala.
,,Mami bude tu dnes aj ocko?''
Spýtala sa ma a ja som prikývla.,, Samozrejme že bude musel ísť mimo mesto aby ti našiel špeciálny darček. Lebo ty si špeciálna.''
Povedala som jej a ona sa usmiala. Postavila som ju na zem a ona šla do kuchyne. Usmiala som sa. Bola tak krásna. Začala som vešať svetielka. Bola som na nádvorí sama. Zrazu sa mi rebrík začal hýbať a ja som sa pozrela pod nohy. Rebrík sa odhodil a ja som spadla na zem, na chrbát. Začala som kašľať a Rebekah bola v zápätí pri mne..
Pomohla sa mi postaviť a ja som sa snažila nadýchnuť.,,Čo to bolo!?''
Spýtala sa ma Rebekah.,,Ja..ne..neviem..''
Vydýchla som a zhlboka som sa nadýchla.,,Mami!''
Skríkla Hope a bežala ku mne. Objala ma a ja som ju objala tiež.
Rebekah sa so mnou posadila na gauč a ja som sa pozrela okolo. Chutila som Rebekah za ruku a nahala on sa k jej uchu.,,Odveď Hope preč.''
Pošepkala som jej.
Ona ju zobrala za ruku a ja som bola v zápätí pri dverách. A čarodejka natlačená na stene.,, Prečo si tu?!''
Skríkla som a ona nič nepovedala.
Zdvihla som ju a ona sa nevedela nadýchnuť.,, Musím zobrať Hope.''
,,Len cez moju mŕtvolu.''
Ona mi zašla rukou do hrudi a ja som ju za tú ruku chytila. V zápätí bola tá čarodejka mŕtva ja som ju pustila na zem a vydýchla som.,, Ďakujem ti.''
Otočila som sa a pobozkala som Klausa. On si ma k sebe pritiahol a pobozkal ma znova.,,Tak si mi chýbal.''
Povedala som mu a on ma pobozkal na čelo.,,Zistil si niečo?''
Spýtala som sa a on pokrútil hlavou. Vydýchla som a prikývla som. Hľadali sme čo vlastne Hope je. Vedela mágiu. Nevedeli sme čo to je. Nevedela to ani Freya a ona odcestovala. Preto Klaus teraz často chodieva preč. Šli sme sa rýchlo prezliecť a šli sme do izby Hope.,, Princezná moja.''
Povedal jej a ona mu skočila do náruče. Usmiala som sa a Rebekah šla dole.,, Chýbal si mi.''
Povedala Hope Klausovi a ja som sa usmialaVečer sme boli v posteli a Hope spala. Bolo už po oslave a Hope bola nadšená.
Klaus ma hladil po chrbte a ja som sa usmiala. Sadla som si naňho obkročmo rozopínala som mu košeľu. On sa pousmial a ja som sa usmiala a začala som ho bozkávať na hrudi. On zavrel oči a ja som sa usmiala.
Bola som v zápätí pod ním a on sa pousmial a rýchlo mi vyzliekol tričko. Dal dole nohavice aj mne aj jemu. Bola som v zápätí na ňom a začala som sa na ňom pohybovať.
On si ma k sebe pritiahol a ja som sa usmiala a zaklonila hlavu. On ma začal bozkávať na krku.
Zrazu do izby niekto vtrhol a ja som nás rýchlo zakryla a prevalila sa vedľa neho.,, Bože môj! Prepáčte!''
Bola to Rebekah ja som si držala deku pri hrudi.,,Ja..em..''
Zakoktala a Zavrela rýchlo dvere a ja som sa chytila za čelo.,, Bože môj..''
Povedala som potichu a Klaus zaklonil hlavu.,,Super.''
,,No tak.. nevadí to.''
Povedal mi a ja som pozdvihla obočie a on sa pousmial a posadil som znova na seba. Bola som v zápätí pod ním a mal cez nás pre istotu deku.Ráno som sa zobudila a Klaus spal vedľa a mňa. Usmiala som sa a sledovala som ho ako spí. Pohladila som ho po tvári a postavila som sa. Pretiahla som sa a šla som si pre veci. Dala som si na seba spodné prádlo a cítila som ruky na mojich bokoch. Otočila som sa a za mnou stál nahý Klaus. Ja som sa pozrela okolo a usmiala som sa. On si ma k sebe pritiahol a ja som ho pobozkala.
,,Rebekah bude mať nočné mory.''
Povedala som a Klaus sa zasmial a začal sa obliekať.,,Má klopať.''
Povedal mi a ja som prevrátila očami.,, Zaujímalo by ma čo chcela.''
Povedala som a on pokrčil ramenami.Šli sme dole a tam bola Hayley a Rebekah. Rebekah sa pozrela do zeme keď nás videla a ja som prišla k nej a dala jej ruky na tvár.
,,Čo si chcela?''
,, Prepáč..ja som chcela ísť do klubu.''
Poveda mi a ja som sa zasmiala a objala ju.,, Prepáč.''
Pošepkala som jej.,,Ale asi tam nechoďte najbližší týždeň. Vieš že..9 mesiacov a často teraz chodí preč.''
Pošepkala som jej a ona sa potichu zasmiala.
Prišla som za Kalusom a on ma pobozkal na pery..
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...