Časť 12. -Prečo mi nemôžeš byť verný

114 7 0
                                    

5. Mesiac tehotenstva je tu. Nič sa tu nezmenilo. Až na to, že už mi dovolí piť aj krv ľudí a nie len Klausovu. Teším sa z toho, ale aj tak mu viac chutí Klausova krv. Všetci sa o mňa starajú ako predtým.
Sedím na zemi s Klausom a hádajte čo robíme? Áno výborne hráme šachy. Znova vyhráva Klaus. A mňa už to nebaví stále prehrávať. On potiahol a ja som sa na neho pozrela.

,,Nieee to tak nemôžeš!''
Nechával ma vyhrávať. Potiahol naschvál zle. On sa usmial a ja som potiahla tiež zle. Pokrútil hlavou a ja som sa oprela o posteľ.

,,Už ma to nebaví.''
Povedala som a on sa na mňa pozrel.

,,Nebaví ma furt prehrávať. A takto vyhrávať nechcem.''

,,Moje súťaživé bábo.''
Povedal mi a sadol si pri mňa. Ja som prevrátila očami a on ma pobozkal na líce.

,, Nemusíme to hrávať keď ťa to už nebaví.''
Pozrela som sa na neho a sadla som si na neho obkročmo.

,,Mňa to baví, ale..ja neviem som nejaká unavená.''
Objala som ho a on ma pobozkal na krk. Vysadil ma na seba a niesol do postele.

,,Nie som len tak náhodou ťažká?''

,,Nie som len tak náhodou 1000 ročný upír?''
Povedal mi a ja som sa zasmiala. Položil ma do postele a ja som sa usmiala ľahol si vedľa mňa a ja som sa usmiala a schúlila som sa k nemu. Objal ma okolo ramien a ja som zaspala.

...Klaus...
Ráno som sa zobudil a pobozkal ju do vlasov. Išiel som potichu dole a tam bola Hayley a Rebekah.

,,Dobre ránko.''
Povedal som a oni sa usmiali nalial som si kávu a napil som sa. Rebekah odišla a ja som tam zostal s Hayley.

,,Klaus ja sa ti chcem poďakovať, že si mi pomohol a, že si tu pre mňa.''
Postavila sa a objala ma. Objal som ju tiež a keď som sa odtiahol ona ma pobozkala na pery.
Ja som sa neodtiahol a pobozkal ju tiež vysadil som ju na linku a bozkával som ju na krku.

,,Počkaj veď máš Elijaha a ja mám Lisu. Toto nemôžme.''
Ona zažmurkala a ja som ju zosadil dole. Uvidel som Lisu vo dverách. Mala slzy v očiach a utekala preč.

,,Lisa!!''
Skríkol som a išiel som za ňou.

,,Lisa prosím!''
Skríkol som znova a ona sa zastavila a rýchlo sa na mňa otočila

,,Takto to teda je?!! Ťaháš sa s Hayley?!!''
Skríkla na mňa a ja som prišiel k nej.

,,Nie ona je mi oddaná. Preto robí toto.''

,,Hej očividne aj ty si oddaný jej!''
Ja som sa pozrel do zeme a znova na ňu.

,,Nie ja..ťa milujem.''

,, Vidím! Nemáme sex 5 mesiacov a ty už hneď musíš mať svoje nálady a nehovor mi, že ti v hlave nebežalo len to ako z nej to oblečenie strhneš!!''
Skríkla na mňa a ja som sa nadýchol. Mala pravdu mal som v hlave len to. Prikývol som a ona mi dala facku. Znova som sa na ňu pozrel a ona mi dala ešte jednu. Zaslúžil som si to.

,,Prečo mi nemôžeš byť verný!!!???''
Začala ma búchať do hrude a plakala.

,, Prečo!?! Tak prečo!!??''
Chytil som jej tie ruky a pritiahol som si ju k sebe.

,, Prepáč ja som.. prepáč.."
Povedal som jej a ona plakala do mojej hrude. Nevedel som prečo som to urobil. Neznášal som sa za to. Ja som jej toľko krát ublížil. Ona mne nikdy vždy bola pri mne. Vždy bola tu. Vždy mi bola verná. A ja.. Aurora, Hayley, Camill. Neviem prečo som to robil mal som ju. Toto ju, ale dostalo lebo to bola jej najlepšia kamarátka.
Keď sa odtiahla utrel som jej slzy a ona vydýchla.

,, Prepáč..''
Ospravedlnil som sa jej znova. Ona ma objala okolo krku a ja ju okolo pása. Vedel som, že som spravil veľa chýb, ale toto bolo pre ňu asi najhoršie.

,,Ja som ti nechcel ublížiť.''

,,Hm..to sa ti teda nepodarilo.''
Povedala mi a odtiahla sa odo mňa.

,, Neznášam ťa.''

,,Aj ja ťa milujem.''
Povedal som jej a ona sa iba jemne usmiala. Chcela byť veľmi vážna, ale ja som vedel, že sa na mňa nehnevá. Nedokáže to. Objal som ju znova a ona ma pobozkala na krk. Ako moc som ju miloval. Aj keď to tak nevyzeralo, ale vážne veľmi moc. A vedel som že aj ona mňa..

True Love ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora