Časť 36. -Zabijem ťa!

59 8 0
                                    

...O 2 roky neskôr...

Sedel som so Sebastianom na nádvorí a pili sme Whisky. Usmial som sa a ťukol som si s ním. Elijah a Rebekah ma nenávideli a Hope tiež.
Ale čo som mal robiť. Chcel som nesmrteľného pôvodného na svojej strane.
Dopil som si tú Whisky a položil som pohárik na stôl a pousmial som sa.
Nehral som voči Lise fér a ja som to vedel, Ale nemal som na výber.
Postavil som sa a šiel som za Lisou. Utrel som jej slzy a pobozkal som ju na čelo.

,,Už sú to dva roky.''
Povedal som jej a pohladil som ju po vlasoch. Zašiel som jej rukou do hrudi. Vybral som jej tú čepeľ a jej tiekli slzy. Keď otvorila oči pozrela a rýchlo okolo a posadila sa. Ja som sa pousmial..

,,Vitaj späť.''
Povedal som jej a ona sa pozerala okolo. Nechápala čo sa deje..

,,2 roky.''
Povedal som jej a ona sa na mňa rýchlo pozrela..Postavila sa a ja tiež.

,,Ty hajzel!!''
Skríkla a dala mi facku..
Viedla ak von a boli sme pred izbami.

,,Ty nechutný kalamár! Nechal si ma so sebou dva roky!! S tou temnotou!! Vieš dobre aká je to bolesť!! A ty si ma nechal 2 roky s tým v hrudi!!''
Pri každej vete ma udrela. Dobre toto som si zaslúžil. Začala plakať a dala mi znova facku.

,,Bráň sa!! Bráň sa!!''
Skríkla na mňa a dala mi facku a búchala ma do hrude.

,, Niklaus!''
Skríkol Elijah a ja som sa jej pozrel do očí.

,,Zabijem ťa!! Teba aj jeho!! Myslíš že sa so mnou Freya nedohodla!! Myslíš, že mi to nevybrala a nedala späť!!''
Skríkla na mňa a Sebastian chcel odísť, ale Elijah ho chytil a vytrhol mu srdce z tela. On spadol na zem a Lisa skočila dole. Freya prišla tiež a šla dole. Ona jej podala drevený kolík a Lisa sa usmiala..
Šiel som rýchlo dole za Lisou.

,,Lisa nerob to urobím to ja.''

,,Mhm ako si urobil aj mňa?!''
Pozrela sa na mňa a Samuel začal naberať svoju farbu. Ja som chytil Lisu za zápästie a otočil ju k sebe..

,,Pusti ma..''
Povedala s Kľudom. Ja som ju nepustil a ona sa nadýchla..

,, Pusti ma!!''
Skríkla a ja som ju pustil. Sebastiana si obkročila a zabodla mu kolík do hrudi. On začal horieť a ona sa pousmiala.
Pozrela sa na Elijaha a pobozkala ho na líce. Usmiala sa a v zápätí bola preč.
Ja som vzdychol a Elijah ma len obišiel a šiel preč a to isté Freya.

...Lisa...
Zašla som do uličky a bol tam nejaký pár. Usmiala som sa a prišla som za nimi..

,, Dobrý deň prepáčte..môžem si od vás zavolať?''
Spýtala som sa a tá žena sa usmiala a Prikývla. Ja som tomu mužovi zlomila väz a ona sa rýchlo rozbehla preč.

,,Milujem sa hrať.''
Povedala som a v zápätí som bola pred ňou. Ona do mňa narazila a ja som sa pousmiala.
Zahryzla som sa so nej a do úst sa mi konečne valila jej krv. Po tak dlhej dobe. Z dvoch mesiacov sa stali dva roky.
Keď bola bez krvi hodila som ju do kontajnera a šla som za tým mužom zdvihla som ho zo zeme a zahryzla som sa do neho..

Šla som do baru a tam bola Camille. Usmiala som sa a šla som k nej.

,,Bež kým môžeš.''
Povedala som jej a ona sa pozrela okolo a rýchlo šla preč. Ja som šla ku každému jednému človeku a ovplyvnila som ho aby tu len sedel a bol ticho. Sadla som si vedľa muža a zahryzla som sa mu do krku. Bolo tam asi 30 ľudí.

...Klaus...
S Elijahom som hľadal Lisu. Chodili sme po námestí a narazili sme na bar.. Okná boli od krvi a Lisa chcela aby to každý videl. Vydýchol som a otočil som sa na Elijaha.

,,Toto musím vybaviť sám..''
Povedal som a šiel som dnu. Všetci ľudia ktorí tam boli, boli mŕtvi. A Lisa pila z posledného. Odhodila ho preč a usmiala sa. Postavila sa a pozrela sa na mňa. Podvihla obočie a prišla ku mne.

,,Čo?''
Spýtala sa ma.

,,Viem, že mi toto neodpustíš.ale..potrebujem ťa.''
Povedal som jej a ona na mňa ukázala prstom.

,,Na to si mal myslieť skôr ako si ma zabodol!! Kurva uvedom sa!! Ty si má kurva zabodol!!''
Skríkla po mne. Bola vážne naštvaná. Nikdy nenadávala iba keď bola veľmi, veľmi ,veľmi vytočená. Obišla ma a šla preč. Ja som vydýchol..

True Love ✔️Where stories live. Discover now