Sedel som s Elijahom na schodoch a mal som hlavu zaborenú v mojich rukách.
Zrazu bolo len ticho a bolo počuť plač dieťaťa. Rýchlo som sa postavil a Elijah tiež. Rebekah vyšla von a ja som sa na ňu rýchlo pozrel.,, Je Lisa v poriadku??''
Spýtal som sa a ona prikývla. Odstúpila od dverí. Ja som rýchlo išiel do mojej izby. Celá posteľ bola od krvi a ona ležala na posteli a jej rany sa nehojili. Prišiel som rýchlo k nej a ona sa usmiala pohladila ma po tvári a zavrela oči.,,Lisa! Lisa!''
Rebekah ku mne pribehla a viedla ma preč.,,Rebekah čo sa deje?''
Pýtal som sa jej ona rýchlo zavrela dvere a ja som sa otočil na Elijaha. On ma objal a ja som sa nadýchol a začali mi tiecť slzy.Keď vyšla von Freya a Rebekah, Rebekah mala v náručí malú Hope.
A slzy v očiach.,,Je preč..''
Povedala mi Freya a ja som padol na kolená a tiekli mi slzy po tvári. Rebekah šla do izby kde mala Hope izbu.
Ja som zakričal a tiekli mi slzy. Nikdy ma nič takto nezasiahlo ako toto.,,Nieee!!!''
Rebekah si ku mne kľakla a objala ma. Ja som ju objal a plakal som.
Šiel som do tej izby a ona tam ležala. Kľakol som si pri ňu a chytil ju za ruku. Jej koža začala blednúť a ja som jej dal rýchlo svoju krv. Nemohla umrieť nemohla!Bol som tam s ňou celý týždeň ale nepreberala sa.
,,Klaus musíme ju uložiť k spánku nemôžeš tu byť s ňou... večne''
,,Milovaná Freya ja rozhodnem kedy ju opustím! Ani jeden nemáte právo na to povedať kedy ju uložíme k spanku!! Povedal som to dosť jasne?!''
Skríkol som a ona sa pozrela do zeme, prikývla a potom šla preč. Pozrel som sa na ňu a pohladil som ju po vlasoch.
Zavrel som oči a tiekli mi slzy po tvári.
Cítil som ako mi tie slzy niekto utrel. Rýchlo som otvoril oči a Lisa mi utierala slzy. Rýchlo som ju objal okolo pása a poľahol som sa s ňou. Ona sa zasmiala a mala slzy v očiach a tak isto aj ja. Začal som ju pusinkovať po tvári a potom som jej venoval jeden dlhý bozk na pery. Ona sa zasmiala a posadila sa. Chytila sa za hlavu a ja som sa posadil tiež.,,Počkaj tu pôjdem ti pre krv.''
Povedal som jej a rýchlo som išiel dole. Zobral som z ľadničky tri sáčky s krvou a šiel som hore. Zavrel som dvere a ona dávala dole plachtu z postele.,,Láska netráp sa ja to spravím.''
Povedal som jej a otvoril som jej jeden sáčok. Ona mala v zápätí podliate oči krvou a ja som jej ho podal. Ona sa napila a ja som sa usmial. Padol mi kameň zo srdca, že je tu. Keď ona pila ja som prezliekol plachtu a návliečky na posteli.
Ona hodila posledný sáčok do koša a prišla ku mne.,,Chcem ju vidieť Klaus. Chcem vidieť moju Hope.''
Povedala mi a ja som ju pohladil po tvári a prikývol som. Dal som jej ruku okolo pása a viedol som ju do izby malej Hope.
Ona sa na ňu pozrela a mala slzy v očiach.,,Je tak nádherná.''
Povedala mi a ja som ju pohladil po ramene. Usmiala sa a objala ma.,,Som taká rada že som tu.''
Povedala mi. Ja som si ju pritisol k sebe a privoňal som si k jej vlasom.,,Nevieš ako som rád aj na láska.''
Povedal som jej a ona sa usmiala. Pobozkala ma na pery a do izby niekto prišiel. Bola to Rebekah a Freya. Smiali sa a Keď ju uvideli Rebekah sa rozplakala a Freya sa usmiala a rýchlo bežali k nej. Objali sa a ja som sa usmial a pozrel sa na Hope. Bola ako anjelik. Som rád že môžem mať dieťa zo ženou svojho života. Aj keď sme nikdy nejako neriešili svadbu. Bola moja. Od vtedy keď som si ju premenil bola moja.
Oni odišli a Lisa šla do izby. Potichu som zavrel dvere a šiel som za ňou. Ona sa zvliekala z jej oblečenia ktoré mala od krvi.
Okamžite zamierila do kúpeľne a ja som sa usmial a šiel som dole tam bol Elijah s Hayley.Večer sme boli s malou Hope na nádvorí a Lisa ju mala v náručí. Ja som sedel pri nej a mal som ruku cez jej ramená opretú o čelo gauča.
,,Stále nedokážem uveriť že mám dieťa. S tebou''
Podvihol som obočie a ona sa zasmiala.,, Prosím ako že so mnou?''
Ona sa usmiala a pokrčila ramenami. Ja som pokrútil hlavou a ona sa pozrela na Hope. Pohladil som ju po šiji a ona zavrela oči.,,Ako mi chýbali tieto tvoje dotyky.''
Povedala mi a ja som sa pousmial. Pobozkal som ju na rameno a na krk. Ona mi ho nastavila a ja som bozkami pokračoval až k jej uchu.
Odtiahol som sa a ona sa usmiala.,,Ty si mi takéto dotyky nedovolila.''
Povedal som jej a ona sa na mňa pozrela a pousmiala sa.,,Lebo som volal nespokojná so svojím telom.''
Povedala mi, Nahla sa ku mne a pobozkala ma na krk.,,Hm dnes ti ich asi dovolím..''
Pošepkala mi a ja som sa pousmial..
BINABASA MO ANG
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...